vidvandre Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #1421 Del Skrevet 8. mars 2010 Takk for det, Faithy og Sissan! Det var en bra fest. Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. mars 2010 #1422 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Gratulerer med dagen Takk - den tar jeg til meg Og gratulerer du og, med alle kvinner du måtte kjenne Endret 8. mars 2010 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #1423 Del Skrevet 9. mars 2010 Takk - den tar jeg til meg Og gratulerer du og, med alle kvinner du måtte kjenne Ja, det var en fin dag, håper jeg? Jeg gikk ikke i tog, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #1424 Del Skrevet 10. mars 2010 Ikke mye å skrive hjem om, dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. mars 2010 #1425 Del Skrevet 10. mars 2010 pfft.. skitdag, så langt ihvertfall.. føler meg helt premenstruell også er det MINST ei uke til noe som helst... blææærk!! stygg, feit og ekkel-dag!! og, når man da er litt sånn tenke-filosoferings-mood i tillegg da, så blir det sånn: "hvordan vet man EGENTLIG om man er tjukk, normal, stygg, normal, grinete eller blid? JEG vet jo hva jeg ser, men andre sier de ser noe annet, hvordan vet man hvem som har rett? Hva er egentlig virkeligheten? og hvordan finner man ut hva som er hva?" Jepp... det er KJEMPELURT på sånne dager!!! NOOOOT!! OG JATENK, JEG BRUKER STORE BOKSTAVER, SÅH!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #1426 Del Skrevet 10. mars 2010 pfft.. skitdag, så langt ihvertfall.. føler meg helt premenstruell også er det MINST ei uke til noe som helst... blææærk!! stygg, feit og ekkel-dag!! og, når man da er litt sånn tenke-filosoferings-mood i tillegg da, så blir det sånn: "hvordan vet man EGENTLIG om man er tjukk, normal, stygg, normal, grinete eller blid? JEG vet jo hva jeg ser, men andre sier de ser noe annet, hvordan vet man hvem som har rett? Hva er egentlig virkeligheten? og hvordan finner man ut hva som er hva?" Jepp... det er KJEMPELURT på sånne dager!!! NOOOOT!! OG JATENK, JEG BRUKER STORE BOKSTAVER, SÅH!!!!! Hei aline! Jeg tror du er ganske fin akkurat i dag Helt greit å bruke store bokstaver er det og. Ha en fin dag 'a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. mars 2010 #1427 Del Skrevet 10. mars 2010 tusen takk. Ha en fin dag du også, sola skinner ihvertfall. og jeg skal danse, det blir bra. pakke har jeg fått idag og, som skal hentes etter jobb!! wohooo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 10. mars 2010 #1428 Del Skrevet 10. mars 2010 og, når man da er litt sånn tenke-filosoferings-mood i tillegg da, så blir det sånn: "hvordan vet man EGENTLIG om man er tjukk, normal, stygg, normal, grinete eller blid? JEG vet jo hva jeg ser, men andre sier de ser noe annet, hvordan vet man hvem som har rett? Hva er egentlig virkeligheten? og hvordan finner man ut hva som er hva?" Jepp... det er KJEMPELURT på sånne dager!!! NOOOOT!! OG JATENK, JEG BRUKER STORE BOKSTAVER, SÅH!!!!! Man kan ikke egentlig vite det, som i fasiten, fordi det finnes ikke noen objektiv sannhet om det. Vurdering av kroppsvekt, utseende og humør, er relativt, subjektivt, individuelt, kulturelt betinget og avhengig av dagsform. For en pro-ana er du kjempefeit, for en overvektig er du slank. For en premenstruell kjerring er du stygg, for en gutt er du nydelig. For en godlynnet person er du grinete, for en deprimert person er du blid. Så spørsmålet er hvem sin sannhet du er ute etter? Du vet hva du ser. Du VET det. Du vet også at du er premenstruell, og at du derfor finner den mest negative varianten av deg selv i dag. Det er ikke virkeligheten, vennen. Virkeligheten er det du ser når du er på topp - når alt er fantastisk, gutta blunker, sola skinner, og du får komplimenter for antrekket av alle - selv jentene. DET er virkeligheten din som du må holde fast i. Og så kan du tenke - fillern heller for en drittdag, jeg tar meg en stratos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. mars 2010 #1429 Del Skrevet 10. mars 2010 Takker Sissan. og ja, skal ta meg en stratos og la dagen gå forbi, sola skinner ihvertfall og jeg skal gå hjem fra jobb, innom posten og hente pakke også danse noen timer. pokkers drittdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #1430 Del Skrevet 10. mars 2010 tusen takk. Ha en fin dag du også, sola skinner ihvertfall. og jeg skal danse, det blir bra. pakke har jeg fått idag og, som skal hentes etter jobb!! wohooo. Pakke til deg, vett! Det er bra Man kan ikke egentlig vite det, som i fasiten, fordi det finnes ikke noen objektiv sannhet om det. Vurdering av kroppsvekt, utseende og humør, er relativt, subjektivt, individuelt, kulturelt betinget og avhengig av dagsform. For en pro-ana er du kjempefeit, for en overvektig er du slank. Pro-ana Går bra da, Sissan? Nå skal jeg jobbe litt med noen greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #1431 Del Skrevet 10. mars 2010 w0ffwDYo00Q Jeg vil ha en sånn katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 12. mars 2010 #1432 Del Skrevet 12. mars 2010 Den var en kjempesøt ertekrok. Ikke så lite selskapssyk. Litt som meg, faktisk. Får vel prove å gjøre noe med det,,,, helg God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 12. mars 2010 #1433 Del Skrevet 12. mars 2010 :kose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 13. mars 2010 #1434 Del Skrevet 13. mars 2010 Her inne var det slapt gitt. Vanke har nok fått tegnet og er tapt for oss. Jeg har hatt en fin skitur i dag. Ikke anstrengt meg for mye ang trasking, men ruslet i deilig sol og god niste i sekken. helsebot. Fortsatt god helg til folket!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 14. mars 2010 #1435 Del Skrevet 14. mars 2010 Får ikke sove. Sov vel litt for lenge etter skitur og middag i ettermiddag. Var ingen her å snakke med, så får bare legge meg igjen og prøve å få sove. Har jo ei god bok å kose meg med (isj) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #1436 Del Skrevet 14. mars 2010 Hei folkens! Takk for meldinger, jeg har jo ikke vært her en gang og fortjener dermed ikke oppmerksomheten Bra å høre at dere har det bra, med skiturer og rødviner Happy PI-day, forresten! http://3.141592653589793238462643383279502...20974944592.no/ "Visste du at den matematiske formelen for volumet til en pizza med tykkelse a og radius z er pi z z a?" Med eller uten ansjos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #1437 Del Skrevet 15. mars 2010 Hahaha! :ler: Det var knaggen sin, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #1438 Del Skrevet 15. mars 2010 OK, da har vi hengt litt substans på den knaggen. Det var jo close to base, så der i alle fall. Men hvem trekker i trådene og kjører smørejobben? Uten en tråd? Det er i hvertfall sterke motsetninger mellom denne ene basen og resten av min 'ID'. Kanskje det kommer til å bli en tverrkonservativ allianse religiøs som ideologisk, mot de liberale kreftene? Man kan klø seg i huet ganske lenge uten å skjønne en dritt, men akkurat i dag løsnet en del for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #1439 Del Skrevet 15. mars 2010 Forskeren til Eia er forresten sannsynligvis ok på kreasjonist-skalaen, kunne ikke finne noe i mine 'arkiver', i alle fall. Se Hjernevask, det er sunt. Selv om jeg ikke tror Eia 'vinner', har debatten godt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #1440 Del Skrevet 15. mars 2010 Norske kjønnsforskere trenger å begrunne sin forskning bedre Jeg håper dette får følger også for andre områder innen forskning. Det virker å være ganske mørkt på loftet, ærlig talt. I USA er det yderst politisk ukorrekt blant homser å antyde at man kan velge om man vil bli homofil eller ikke. Dette leder til såkalt helbredelse av homofile av religiøse orgs. Det virker som om homsene i programmet stort sett var enige med Eia og de utenlandske forskerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå