Gå til innhold

Vidvandre vandrer videre

vidvandre

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt med tillitten til varm og solrik sommer i norge, så jeg har allerede lagt inn den første sol-turen!! Tyrkia en uke i slutten av mai, med sol, beach-parties, cruise og salsafestival på 5 stjernes hotell og suverent golf resort.... IM THERE!!

også skal jeg spare spare spare spare, og drømmer om punta cana i oktober.. DET hadde vært noe det. :D Men det er dyrt det, regner jeg med, så det kan hende jeg må spare mer en ett halvt år for å få til... hehe.. i såtilfelle så ligger jo både hellas og spania ganske nært da, og frister med sol og sommer.

ikke mer :fryser: bare masse :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir det mye regn i sommer også, så skal vi garantert til Hellas igjen i år! Litt sol og varme vil vi ha! :jepp:

Kunne tenkt meg en tur til Kanariøyene nå, eller hvor det nå er varmt nok hen :ler: Tre uker ved bassenget, kaffe, middag etc. *lat smiley*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt med tillitten til varm og solrik sommer i norge, så jeg har allerede lagt inn den første sol-turen!! Tyrkia en uke i slutten av mai, med sol, beach-parties, cruise og salsafestival på 5 stjernes hotell og suverent golf resort.... IM THERE!!

også skal jeg spare spare spare spare, og drømmer om punta cana i oktober.. DET hadde vært noe det. :D Men det er dyrt det, regner jeg med, så det kan hende jeg må spare mer en ett halvt år for å få til... hehe.. i såtilfelle så ligger jo både hellas og spania ganske nært da, og frister med sol og sommer.

ikke mer :fryser: bare masse :sol:

Høres ut som du får et fint ferieår, aline ;)

Ja, det spørs om sommeren holder det den har skrytt seg opp til å være :ler: Men vi er jo vant til det her på berget, da.

Prøv en campingplass i Østerdalen med søkkvått hustelt fra 70-tallet, i plaskregn med 70 millioner mygg pr. kvadratcentimeter luft. Det er ferien sin, det :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du får et fint ferieår, aline ;)

Ja, det spørs om sommeren holder det den har skrytt seg opp til å være :ler: Men vi er jo vant til det her på berget, da.

Prøv en campingplass i Østerdalen med søkkvått hustelt fra 70-tallet, i plaskregn med 70 millioner mygg pr. kvadratcentimeter luft. Det er ferien sin, det :Hehe:

:ler: var akkurat det der med camping i norge, med mygg og plaskregn, jeg tenkte jeg fint skulle unngå ja!! Håper heller på noen småreiser hit og dit, eller en stor reise + tyrka da. :D

sure sokker og våte soveposer... har mange minner der ja. hahaha..

og tenk seg så i tillegg en hel buss full av unger som har vært en uke i telt, med tilhørende sure sokker go våte soveposer... yak!! glad jeg var en av ungene i den bussen, og har holdt meg langt unna som voksen!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne tenkt meg en tur til Kanariøyene nå, eller hvor det nå er varmt nok hen :ler: Tre uker ved bassenget, kaffe, middag etc. *lat smiley*

Dersom du tilføyer lange strandturer i sjøkanten med sjø og sand mellom tærne, blir jeg gjerne med. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Venter som vanlig på curling! Heia Norge!! :duskedame:

OK, jeg gikk og la meg på 6-2 eller noe :ler:

Ble det en mirakuløs snuoperasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: var akkurat det der med camping i norge, med mygg og plaskregn, jeg tenkte jeg fint skulle unngå ja!! Håper heller på noen småreiser hit og dit, eller en stor reise + tyrka da. :D

sure sokker og våte soveposer... har mange minner der ja. hahaha..

og tenk seg så i tillegg en hel buss full av unger som har vært en uke i telt, med tilhørende sure sokker go våte soveposer... yak!! glad jeg var en av ungene i den bussen, og har holdt meg langt unna som voksen!! :ler:

Mygg og plaskregn er vi ferdige med :ler:

Neida, men litt kos var det jo, bare at behovet for komfort stiger med årene :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du tilføyer lange strandturer i sjøkanten med sjø og sand mellom tærne, blir jeg gjerne med. :yvonne:

Hørs bra ut, hold bikkenikken og tannbørsten klar :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mygg og plaskregn er vi ferdige med :ler:

Neida, men litt kos var det jo, bare at behovet for komfort stiger med årene :Hehe:

helt klart hatt mange morsomme somre i telt og plaskregn, men ja, komfortbehovet/ønsket er steget betraktelig, sammen med årene...

Tørre klær (så lenge vi ikke snakker om snerten liten bikini, våt av bad) og myke dyner eller pledd (avhengig av hvilket land man er i) som lukter rent og friskt... mmmmmh. Gleder meg til slutten av mai. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt klart hatt mange morsomme somre i telt og plaskregn, men ja, komfortbehovet/ønsket er steget betraktelig, sammen med årene...

Tørre klær (så lenge vi ikke snakker om snerten liten bikini, våt av bad) og myke dyner eller pledd (avhengig av hvilket land man er i) som lukter rent og friskt... mmmmmh. Gleder meg til slutten av mai. :)

Heldiggris! :ler:

Men du fortjener det nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen Toy Dolls covers, sånn for å runde av:

Ghost Riders In The Sky

Livin la vida loca

The final Countdown (på kam! :ler:)

Funker som fan å skru ned lyden på TV og ha dette som bakgrunnsmusikk på 5-mila :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da. En runde til :ler:

Idle Gossip

Dig that groove baby

Dig-dig-dig-dig-dig-dig-digge-digge-digge-digg-digg-digg-digg-digg that grooove, eh-eh!

Dueling banjos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...