vidvandre Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #1361 Del Skrevet 24. februar 2010 Morn alle sammen Kordamer eller pianister, her er alle plasser i bandet ledige Jeg vil være den tvilsomme manageren som cutter deals og stikker av med penga :gjeiper: Neida! Jeg er altfor ærlig Bussventing er oppskrytt, helt enig aline Spesielt når bussen ikke kommer når den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. februar 2010 #1362 Del Skrevet 24. februar 2010 eller ikke kommer i det hele tatt.... ventilasjonsanlegg like så!! Nå har vi hatt det så innihampen kaldt på kontoret denne uka at jeg beordret vaktmesteren ut for å kjøpe varmeovn til meg så lenge de ikke klarer å få ventilasjonen til å fungere som den skal. Var noen som sa at jeg kunne jo bare gå å kjøpe en selv, også få igjen pengene etterpå, men hvorfor skal jeg gå ut til nærmeste el-handler, kjøpe varme for egne penger (selv om jeg får dem tilbake) også gå å bære en ovn fra butikken og hit, når det ikke er min feil at jeg sitter og blåser kulderøyk ut av munnen på kontoret mens jeg jobber? Nope, her får vaktmestern betale, for huseiers penger!! Det er huseier som ikke fikser, så det såh!! Gosj som jeg gleder meg til ikke-minusgrader... tenk deg det været vi har idag, blå himmel og sol, også om bare noen få plussgrader.... åh.. *sikler* DET blir deilig det, kan vel ikke være lenge til nå vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #1363 Del Skrevet 24. februar 2010 Nå har vi hørt sportsjocks svare på spørsmålet: Hva følte du om løpet ditt før og hva føler du nå? 12.000 ganger, men snart er det slutt Jeg synes de kunne variere det spørsmålet, hva med litt intelligens midt oppi alt føleriet? "Jeg synes innspurten din var representativ for eksistensialismen, men hva tror du Marcel Proust ville tenkt om stavbrekken?" "Glimrende skirenn av deg, men har du lest Knausgård bind 4?" Kanskje man burde slippe til de som ikke har peiling på sport? "Øyh! Glimrende skiorienteringsnedover-renn, Aksel Lund Svindal! Men du glemte å klippe på alle postene på vei ned, er du redd for å bli diska?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #1364 Del Skrevet 24. februar 2010 eller ikke kommer i det hele tatt.... ventilasjonsanlegg like så!! Nå har vi hatt det så innihampen kaldt på kontoret denne uka at jeg beordret vaktmesteren ut for å kjøpe varmeovn til meg så lenge de ikke klarer å få ventilasjonen til å fungere som den skal. Var noen som sa at jeg kunne jo bare gå å kjøpe en selv, også få igjen pengene etterpå, men hvorfor skal jeg gå ut til nærmeste el-handler, kjøpe varme for egne penger (selv om jeg får dem tilbake) også gå å bære en ovn fra butikken og hit, når det ikke er min feil at jeg sitter og blåser kulderøyk ut av munnen på kontoret mens jeg jobber? Nope, her får vaktmestern betale, for huseiers penger!! Det er huseier som ikke fikser, så det såh!! Gosj som jeg gleder meg til ikke-minusgrader... tenk deg det været vi har idag, blå himmel og sol, også om bare noen få plussgrader.... åh.. *sikler* DET blir deilig det, kan vel ikke være lenge til nå vel? Ja, lei av vinter jeg og Sommer og sol, det er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. februar 2010 #1365 Del Skrevet 24. februar 2010 Ja, lei av vinter jeg og Sommer og sol, det er tingen! vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 24. februar 2010 #1366 Del Skrevet 24. februar 2010 ...venter også på våren.... og avslutningsseremonien til OL. Som jeg IKKE skal se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. februar 2010 #1367 Del Skrevet 24. februar 2010 ...venter også på våren.... og avslutningsseremonien til OL. Som jeg IKKE skal se på. jeg tror jeg er en av de som ikke har sett ett eneste lite sekund OL... så avslutningsseremonien skal ikke jeg heller se, men blir helt greit når den er over ja. Vår, ferdig med OL... mmm.. høres helt greit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. februar 2010 #1368 Del Skrevet 24. februar 2010 Her er det iskaldt nå!! 21 kuldegrader! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 24. februar 2010 #1369 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Hei folkens! Vært ute og kjøpt bassgitar idag, så nå er jeg klar til dyst!! Hva skal vi kalle bandet? Noen forslag? Her snør det litt i kveld og den værste kulden har gitt seg. Men er meldt kaldere til helgen igjen. HUFF; ER SÅ LEI AV Å FRYSE..... Endret 24. februar 2010 av Faithy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 24. februar 2010 #1370 Del Skrevet 24. februar 2010 Dere får stifte band, jeg tror jeg er mer groupies-typen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. februar 2010 #1371 Del Skrevet 25. februar 2010 Dere får stifte band, jeg tror jeg er mer groupies-typen. jeg og. ser liksom for meg en slik rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #1372 Del Skrevet 25. februar 2010 Velkommen til Vente-guiden Har vært litt tregt her i dag? Sorry, jeg prøvde å svare tidligere men det gikk ikke. Groupies Jeg kan være roadie Og ellers da? Har det vært mye folk her i dag eller var det bare kg-basen som tryna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #1373 Del Skrevet 25. februar 2010 D...et...er...l...itt...tr..egt..her...i...dag Hva er det, slark i professoren eller? Har bitsa og bytsa dratt på toga-party? Skal poste denne nå, og se en film eller to mens jeg venter på at den skal bli akseptert av server-mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 25. februar 2010 #1374 Del Skrevet 25. februar 2010 Syns hele nettet er tregt i dag jeg. Lurer på om det er fordi mange bruker bredbåndet til å se OL. Her i heimen er det ihvertfall nært på eneste muligheten nå, jeg er så SINNSYKT MØKKA LEI av at hele TV-kvelden inneholder snø eller is og svette pesende mennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #1375 Del Skrevet 25. februar 2010 Syns hele nettet er tregt i dag jeg. Lurer på om det er fordi mange bruker bredbåndet til å se OL. Her i heimen er det ihvertfall nært på eneste muligheten nå, jeg er så SINNSYKT MØKKA LEI av at hele TV-kvelden inneholder snø eller is og svette pesende mennesker! Dakar Sissan Ja, det kan bli litt mye, jeg er enig med du. Åssen går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. februar 2010 #1376 Del Skrevet 25. februar 2010 *treg KG får det til å sitre i blodårene mine* Nattaklem til Den Glade Vandrer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. februar 2010 #1377 Del Skrevet 26. februar 2010 Ja, lei av vinter jeg og Sommer og sol, det er tingen! I år blir det hvit sommer. Men kanskje til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. februar 2010 #1378 Del Skrevet 26. februar 2010 Det blir en lang og kald vår, så regntid, så en kort kort høst før en ny laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #1379 Del Skrevet 27. februar 2010 *treg KG får det til å sitre i blodårene mine* Nattaklem til Den Glade Vandrer! Takk for det, klem tlbake I år blir det hvit sommer. Men kanskje til jul? Ugh, jeg håper på noen flekker med tørr asfalt i det minste Det blir en lang og kald vår, så regntid, så en kort kort høst før en ny laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang vinter. Jula varer hele året, apparently :gjeiper: Jeg har faktisk bestilt en regnfri sommer, så da klager jeg til værgudene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. februar 2010 #1380 Del Skrevet 27. februar 2010 Blir det mye regn i sommer også, så skal vi garantert til Hellas igjen i år! Litt sol og varme vil vi ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå