Sissan Skrevet 17. februar 2010 #1321 Del Skrevet 17. februar 2010 Det var den webben Hilsen kjapp-på-kode-vandre. *nysgjerrig* Våknet litt til liv nå. Utskrevet fra sykehuset idag. Den bittelille blindtarmen min ville ikke være sammen med meg lengre. Alt gikk bra, men har noe vondt.Er ikke så glad i å ta smerestillende. Men må kanskje ta en for å få sove. Huffda Faithy, riktig god bedring til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. februar 2010 #1322 Del Skrevet 17. februar 2010 Hva var du redd for da? Ikke noe konkret, kanskje? Det var bra du hadde noen timer igjen til klokken ringte, så du fikk sovet litt. Koke vann, ja. Jeg er tørst og har ikke noe å drikke bortsett fra springvann, men gidder jo ikke koke og så vente på at det skal bli kaldt? Te, kanskje Sov godt 'a, aline faktisk ikke ofte jeg føler en veldig bevisst redsel, er mer en kropslig reaksjon, nå for tiden. Har hatt angst i mange år nå, og kjenner ganske greit til den, så det skal litt til før den ødelegger veldig. Nå har jeg kommet dit at jeg mest observerer den når den kommer, og klarer stort sett (ikke alltid selvsagt) å være rolig så lenge jeg vet at det bare er angst det er. Stakkars deg Aline. Det du gjennomgikk i natt er ikke godt. Men vær skikkelig glad du får sove etter slike "anfall". God bedring til deg,lille venn. Er ikke så ille nå lenger altså, men tusen takk for omtanken, og god bedring til deg som har vært på sykehuset stakkars!!! Håper på rask bedring og ingen savn av blindtarm! Og god morgen Sissan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 17. februar 2010 #1323 Del Skrevet 17. februar 2010 Morn Aline :-) Nå har jeg hatt tre kjekke menn på besøk en time. de har målt opp badet, doen og vaskerommet, og skal komme med skisse for å bygge om hele skiten. Jeg skal få badekar - jeg skal få badekar :danse: :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. februar 2010 #1324 Del Skrevet 17. februar 2010 Morn Aline :-) Nå har jeg hatt tre kjekke menn på besøk en time. de har målt opp badet, doen og vaskerommet, og skal komme med skisse for å bygge om hele skiten. Jeg skal få badekar - jeg skal få badekar :danse: :danse: åååh, så heldig!! (både med tre kjekke menn og med badekar!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 17. februar 2010 #1325 Del Skrevet 17. februar 2010 Takker. Noen ide til hvordan man overlever i 5 uker uten bad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. februar 2010 #1326 Del Skrevet 17. februar 2010 Våknet litt til liv nå. Utskrevet fra sykehuset idag. Den bittelille blindtarmen min ville ikke være sammen med meg lengre. Alt gikk bra, men har noe vondt.Er ikke så glad i å ta smerestillende. Men må kanskje ta en for å få sove. Sikker helt fin i morgen, selv om jeg ikke gidder vaske stuetaket(som jeg ikke har vasket på to år) Natti natt. regner med det ble fint hos søs. God bedring til deg!! Håper du slipper å ha vondt så lenge! Sissan: Badekar er herlig ja!! Skal du ha boblekar? Uten bad i 5 uker er lenge ja.. Du får spørre naboen om du kan dusje der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 17. februar 2010 #1327 Del Skrevet 17. februar 2010 Tror nok jeg må flytte ut med ungene i hvert fall noe av tiden... Å låne dusjen hos naboen er HELT uaktuelt, av så utrolig mange grunner... Jeg kan dusje på jobb, men ungene vet jeg ikke helt. Blir vaskebalje kanskje? Får vente til tiden for omgangssyke er over i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. februar 2010 #1328 Del Skrevet 17. februar 2010 Tror nok jeg må flytte ut med ungene i hvert fall noe av tiden... Å låne dusjen hos naboen er HELT uaktuelt, av så utrolig mange grunner... Jeg kan dusje på jobb, men ungene vet jeg ikke helt. Blir vaskebalje kanskje? Får vente til tiden for omgangssyke er over i allefall. Uff det er ikke greit. Man blir jo så avhengig av badet.. heldigvis hadde vi det gamle badet å bruke mens det nye ble laget. Balje funker vel fint det? Så lenge den er stor nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. februar 2010 #1329 Del Skrevet 17. februar 2010 Takker. Noen ide til hvordan man overlever i 5 uker uten bad? Det er værre... FEM UKER.... det er liksom litt tid og det. Tror nok jeg må flytte ut med ungene i hvert fall noe av tiden... Å låne dusjen hos naboen er HELT uaktuelt, av så utrolig mange grunner... Jeg kan dusje på jobb, men ungene vet jeg ikke helt. Blir vaskebalje kanskje? Får vente til tiden for omgangssyke er over i allefall. Yngstemann klarer seg vel sånn sett sikkert med balje, eldste-snupp er det kanskje værre med... hun har vel visse vaner. Men blir det helt avstengt i hele 5 uker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 17. februar 2010 #1330 Del Skrevet 17. februar 2010 Ja, det skal de. Du vet, de skal rive alt - vegger, tak og gulv - alt skal vekk. Og så skal de bygge opp fra bunnen av. Det tar sikkert 3-4 uker før det er klart for å sette inn sanitærutstyr osv. Tre rom som skal slås sammen til ett, og gode fuktskader i grunnarbeidet, det er snadder for snekkere vettu. Nå er jeg blitt lærer på Forbruker og Økonomi også. Tviler litt på mine pedagogiske evner, men syns egentlig TS der jobber bra jeg. Syns det er veldig rart at bed.øk. skal være så vanskelig, men vet jo at det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. februar 2010 #1331 Del Skrevet 17. februar 2010 Ja, det skal de. Du vet, de skal rive alt - vegger, tak og gulv - alt skal vekk. Og så skal de bygge opp fra bunnen av. Det tar sikkert 3-4 uker før det er klart for å sette inn sanitærutstyr osv. Tre rom som skal slås sammen til ett, og gode fuktskader i grunnarbeidet, det er snadder for snekkere vettu. æsj da.. jeg kan nesten ikke tilby deg å bo hos meg heller i 3-4 uker... tror vi ville blitt gale i min lille ettroms. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #1332 Del Skrevet 18. februar 2010 Våknet litt til liv nå. Utskrevet fra sykehuset idag. Den bittelille blindtarmen min ville ikke være sammen med meg lengre. Alt gikk bra, men har noe vondt.Er ikke så glad i å ta smerestillende. Men må kanskje ta en for å få sove. Sikker helt fin i morgen, selv om jeg ikke gidder vaske stuetaket(som jeg ikke har vasket på to år) Natti natt. regner med det ble fint hos søs. Au, det var jo en litt spesiell onsdag, da God bedring, Faithy. Stuetak greier seg helt fint uten vask en tre-femten år Natti-natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #1333 Del Skrevet 18. februar 2010 faktisk ikke ofte jeg føler en veldig bevisst redsel, er mer en kropslig reaksjon, nå for tiden. Har hatt angst i mange år nå, og kjenner ganske greit til den, så det skal litt til før den ødelegger veldig. Nå har jeg kommet dit at jeg mest observerer den når den kommer, og klarer stort sett (ikke alltid selvsagt) å være rolig så lenge jeg vet at det bare er angst det er. Ja det er greit når man lærer seg å mestre slike ting. Tiden hjelper, og det å bli eldre. Sov godt, aline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #1334 Del Skrevet 18. februar 2010 Tror nok jeg må flytte ut med ungene i hvert fall noe av tiden... Å låne dusjen hos naboen er HELT uaktuelt, av så utrolig mange grunner... Jeg kan dusje på jobb, men ungene vet jeg ikke helt. Blir vaskebalje kanskje? Får vente til tiden for omgangssyke er over i allefall. Ja, det skal de. Du vet, de skal rive alt - vegger, tak og gulv - alt skal vekk. Og så skal de bygge opp fra bunnen av. Det tar sikkert 3-4 uker før det er klart for å sette inn sanitærutstyr osv. Tre rom som skal slås sammen til ett, og gode fuktskader i grunnarbeidet, det er snadder for snekkere vettu. Fem uker er lenge uten bad Men badekar er verdt å vente på, det kan jeg tenke meg. Har ikke noen hjelp å tilby dessverre, ikke veldig barnevennlig her og ikke god plass heller Du kunne nesten leid en leilighet i mellomtiden, du? Sov godt' a, Sissan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #1335 Del Skrevet 18. februar 2010 Mia I dag har jeg hatt mye å gjøre så det har ikke blitt så mye kg-tid. Litt 'pussing, litt webbing og litt rydding, og en kebab med en kompis Natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #1336 Del Skrevet 18. februar 2010 Så når kommer det forbaskede vannet til å være greit å drikke igjen? Hvor farlig er det egentlig å drikke det? Kan man ikke bare sile bæsj-klumpene mellom tenna? *tørst* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. februar 2010 #1337 Del Skrevet 18. februar 2010 God morgen kjære Vidis. Så når kommer det forbaskede vannet til å være greit å drikke igjen? Hvor farlig er det egentlig å drikke det? Kan man ikke bare sile bæsj-klumpene mellom tenna? *tørst* klippet fra vann og avløpsetaten: "Kokeanbefaling i hele Oslo og Ski til og med torsdag 18. februar 2010" så er bare idag igjen, så kan vi drikke vannet som normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 18. februar 2010 #1338 Del Skrevet 18. februar 2010 æsj da.. jeg kan nesten ikke tilby deg å bo hos meg heller i 3-4 uker... tror vi ville blitt gale i min lille ettroms. Hehe, da hadde vi blitt gale. Dessuten må jo ungene i skole og barnehage, så vi må bli her. Har en venninne jeg skal fri til etterhvert - hun har et anneks og en hytte på tomta si, som står tomme. Men jeg vet andre har fridd til henne før, og hun har vært plaget med at de aldri blir borte, så vi får se. Ellers er det en del turisthytter her, kanskje jeg kan få til en deal der. Blir spennende for jentene tenker jeg - camping i 5 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. februar 2010 #1339 Del Skrevet 18. februar 2010 Hehe, da hadde vi blitt gale. Dessuten må jo ungene i skole og barnehage, så vi må bli her. Har en venninne jeg skal fri til etterhvert - hun har et anneks og en hytte på tomta si, som står tomme. Men jeg vet andre har fridd til henne før, og hun har vært plaget med at de aldri blir borte, så vi får se. Ellers er det en del turisthytter her, kanskje jeg kan få til en deal der. Blir spennende for jentene tenker jeg - camping i 5 uker... det hørtes jo ut som gode muligheter, både hos venninde og turisthytter. Og ihvertfall for jentene ja, kan være artig det, få litt endring i hverdagen, og camping helt utenfor ferie og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. februar 2010 #1340 Del Skrevet 18. februar 2010 5 uker uten bad? Kan jeg foreslå et tonn våtservietter? Og tørrshampoo til håret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå