Sissan Skrevet 22. januar 2010 #901 Del Skrevet 22. januar 2010 Har testet både png8 og png24 uten noe bedre resultat. Skal sende en mail til support jeg, og høre. Default-bildene de bruker er transparente, men det går altså ikke an å laste det opp, så det må være en feil i softwaren deres. Tenkte jeg skulle legge ut litt kunst på min side også jeg Aline , men jeg har ikke spurt kunstneren ordentlig enda. Har en del om kunst og håndverk (som foreløpig heter håndarbeid...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #902 Del Skrevet 22. januar 2010 Har testet både png8 og png24 uten noe bedre resultat. Skal sende en mail til support jeg, og høre. Default-bildene de bruker er transparente, men det går altså ikke an å laste det opp, så det må være en feil i softwaren deres. Jepp, det er nok lurt. Har du vært borti Google analytics? http://www.google.com/analytics/ Gir på en relativt enkel måte godt innblikk i treff, referrer, søkeord etc. Webben får mere liv, på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #903 Del Skrevet 22. januar 2010 OK, hva ville dere valgt til middag/kvelds: Toro fjertesuppe med pølsebiter eller potetbåter stekt i form med pølsebiter? Har pølser, ønsker råd om garnityr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #904 Del Skrevet 22. januar 2010 Kuleste bloggnavn: VOFFER JEG BLOGRER? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 22. januar 2010 #905 Del Skrevet 22. januar 2010 Det blir nok mye kaffe og kos i helgen - ha en god en du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. januar 2010 #906 Del Skrevet 22. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. januar 2010 #907 Del Skrevet 22. januar 2010 Du er så snill Skulle fått konfekt ja Jeg kjøpte sjokolade til kveldsmat!!! så nesten i boks, kan late som den er fra deg da... hihi Tenkte jeg skulle legge ut litt kunst på min side også jeg Aline , men jeg har ikke spurt kunstneren ordentlig enda. Har en del om kunst og håndverk (som foreløpig heter håndarbeid...). Nå vet jo ikke jeg hvilken kunstner du sikter til, men jeg kjenner personlig kunstneren bak noen av den kunsten du har, og kjenner jeg henne rett synes hun bare det er superstas om du legger ut bilder av hennes verker på siden din. Tror faktisk hun ville vært ganske stolt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. januar 2010 #908 Del Skrevet 22. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #909 Del Skrevet 22. januar 2010 Det blir nok mye kaffe og kos i helgen - ha en god en du også! Takk for den! Hai Mia Hva gjør du på da? Jeg kjøpte sjokolade til kveldsmat!!! så nesten i boks, kan late som den er fra deg da... hihi Nå vet jo ikke jeg hvilken kunstner du sikter til, men jeg kjenner personlig kunstneren bak noen av den kunsten du har, og kjenner jeg henne rett synes hun bare det er superstas om du legger ut bilder av hennes verker på siden din. Tror faktisk hun ville vært ganske stolt. Ha en fin freddaskveld, aline Du skal vel ut å danse du da? *supersprekis-smiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #910 Del Skrevet 22. januar 2010 Det ble potetbåter og pølser, forresten Vet at alle lurte på det, derfor opplysningen Nå skal jeg se Corporation og bli i alternativt humør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. januar 2010 #911 Del Skrevet 22. januar 2010 Ha en fin freddaskveld, aline Du skal vel ut å danse du da? *supersprekis-smiley* neida. ikke i kveld, danset to økter i går og har danset en økt etter jobb idag, så nå er det bare total sløving på sofa med tv, sjokolade og pc. Han e super fredagskveld du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. januar 2010 #912 Del Skrevet 22. januar 2010 Hai Mia Hva gjør du på da? Jeg bare slapper av foran PC'en. Er kommet noen folk her som skal linke litt i helgen.. så må vel snart stikke herifra tenker jeg. Overlate maskina til de spillegærne folka.. Kanskje jeg prøver meg litt jeg også, det skal man ikke se bort ifra.. Aldri spilt det før men.. Hva skal du i helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 23. januar 2010 #913 Del Skrevet 23. januar 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #914 Del Skrevet 23. januar 2010 neida. ikke i kveld, danset to økter i går og har danset en økt etter jobb idag, så nå er det bare total sløving på sofa med tv, sjokolade og pc. Han e super fredagskveld du også. TV, sjoko og pc er en helt ok kveld Jeg bare slapper av foran PC'en. Er kommet noen folk her som skal linke litt i helgen.. så må vel snart stikke herifra tenker jeg. Overlate maskina til de spillegærne folka.. Kanskje jeg prøver meg litt jeg også, det skal man ikke se bort ifra.. Aldri spilt det før men.. Hva skal du i helgen da? LAN-party? Jeg skal rydde i morgen og ellers jobbe med noen greier. Rusle en tur, kanskje. På søndag skal jeg på middag hos fam. God helg! God helg, Supra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. januar 2010 #915 Del Skrevet 23. januar 2010 TV, sjoko og pc er en helt ok kveld det er deeeeiiiilig med slike kvelder, skikkelig sløve-kveld! kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #916 Del Skrevet 23. januar 2010 The Corporation er en utrolig bra film, men den versjonen som ligger ute er en såkalt 'sharewareversjon', dvs. klippet opp i ørten deler med en liten reklame for donasjon på slutten av hvert klipp. Tenk 'Hai. This is Jonathan from Spothhify' 23 ganger. Noen klipp var bare tre minutter, så jeg satt med en intens 'se film på TV3'-følelse, tror det tok tre timer å få sett alt. http://www.thecorporation.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #917 Del Skrevet 23. januar 2010 det er deeeeiiiilig med slike kvelder, skikkelig sløve-kveld! kos. God natt, skal hoppe til køys jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #918 Del Skrevet 23. januar 2010 Trøtt i dag....zzzZZZ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. januar 2010 #919 Del Skrevet 23. januar 2010 god morgen. Jeg sov til klokka elleve!!! og kunne lett sovet lenger, men syntes vel at det kunne være greit å stå opp da... og siden sofaen er ca "vegg i vegg" (les, står rett ved sidenav..) senga, så var det store stå opp-ritualet å komme seg opp, flytte seg over i sofa og skru på tv!! (og pc såklart) Deilige lørdag, uten planer, uten krav, uten forventninger. Kan du ikke bare sove mer da Vidis? er jo helg jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 23. januar 2010 #920 Del Skrevet 23. januar 2010 Det er noen som har det. Jeg var i godt vinlag til halv tre i natt (juhuuuu - første gang på et halvt år). Rise and shine kl 9 (jeg har en snill mann) og når er det full pakke med to rimelig rastløse unger, og planlegging av resten av helgen. Men det er koselig da. Mor kunne bare tenke seg en liten stund i fred på sofaen. Chablis er godt nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå