Gå til innhold

Vidvandre vandrer videre

vidvandre

Anbefalte innlegg

Postet i Mannegruppa Sigrid på Blink i 2004 :ler:

Kom på det når jeg så denne tråden. Jeg skrev mye politisk på Blink, var vel stort sett det jeg drev med

Sigrid er jo et mye bedre navn enn Otto :goodbye:

Stripp kan være kult, men MÅ alt som har med menn å gjøre være så arketypisk? Må det alltid være bil, fotball, damer og øl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal det IKKE være bil, fotball, damer og øl?

Bil, damer og øl kanskje bare innimellom? :ler:

Jeg er ikke motstander av dette i det hele tatt, men jeg synes det blir så stereotypt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det IKKE være bil, fotball, damer og øl?

Det er helt topp, så lenge damer er strikking, TV-serier, babyer og kaffeslabberas...

Ellers liker jeg sammenligningen av kvinnelig stripping og Chippendales. Hvorfor er det liksom greit at kvinner sikler på fremmede menn, mens det er grisete at menn sikler på fremmede kvinner? Er det utelukkende praksisen med at strippebuler til av og til tilbyr, og ofte forbindes med, "noe mer", eller er det andre ting som ligger til grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter da faktisk å ha VÆRT på strippebule for ikke så lenge siden... :fnise: så må jeg innrømme at jeg ikke helt ser hvorfor det er så mye værre.

Det var rent og pent, gutta satt pent i stolene sine, det er ikke lov til å ta på, og de forsvinner ikke inn på noe bakrom og får full pakke! (ihvertfall ikke der vi var.)

aline er veldig lite imponert over strippebar!!

bortsett fra det: God morgen. :):jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings! :vinke:

Jeg tenker at stereotyper finnes for en grunn?

Ja, det kan hende det er dette som gir størst nedslagsfelt, altså treffer flest menn 'hjemme'. Det jeg savner er utvidelse av mannesjanger-temaene ;)

Det er helt topp, så lenge damer er strikking, TV-serier, babyer og kaffeslabberas...

Ellers liker jeg sammenligningen av kvinnelig stripping og Chippendales. Hvorfor er det liksom greit at kvinner sikler på fremmede menn, mens det er grisete at menn sikler på fremmede kvinner? Er det utelukkende praksisen med at strippebuler til av og til tilbyr, og ofte forbindes med, "noe mer", eller er det andre ting som ligger til grunn?

Stripping for menn regnes nok for å være mer lugubert enn stripping for kvinner. Kanskje dette også har endret seg?

Chippendales var på 90-tallet noe som foregikk i Spektrum, der jenter dro i flokk og følge for å se på det som et hvilket som helst show. Det er en viss forskjell - Chippendales viser ikke kjønnsorgan mens stripping for menn som regel dreier seg om full nakenhet, lapdance mm.

Etter da faktisk å ha VÆRT på strippebule for ikke så lenge siden... :fnise: så må jeg innrømme at jeg ikke helt ser hvorfor det er så mye værre.

Det var rent og pent, gutta satt pent i stolene sine, det er ikke lov til å ta på, og de forsvinner ikke inn på noe bakrom og får full pakke! (ihvertfall ikke der vi var.)

aline er veldig lite imponert over strippebar!!

bortsett fra det: God morgen. :):jepp:

I dag er vel kvinner som stripper også like mye for kvinner, selv om settingen er at kvinner stripper for menn. Det er en dimensjon som ikke er så tydelig i kjønnsdebatten, der fokus er på forskjell mellom kjønnene.

Jeg har vært på to forskjellige steder, begge ifb. med jobbfester, og det ene hadde helt klart tilbud som gikk utover ren stripping.

Er ikke veldig imponert jeg heller, men det er klart - jeg er jo mann og blir fascinert når kvinner kler seg nakne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg har vært på Chippendales, og... å.... det var saker det!!

Jepp, har hørt at de gjorde susen :ler:

Men viste de _alt_ ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker det er bedre å ikke vise alt, jeg. Er jo det som gjør ting litt spennende, når man sier og b, og NESTEN c.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er bedre å ikke vise alt, jeg. Er jo det som gjør ting litt spennende, når man sier og b, og NESTEN c.

Jeg er enig sånn cirka ;)

Om man har strippeshow for menn med full nakenhet utelukker man endel mennesker tror jeg. Som ellers ville blitt med.

Dette er liksom strippeboka? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Denne boken er hva du gjør den til. ;)

Fnis :lol:

OK. Da vil jeg ha linedance under her

:duskedame::sjenert: :sjenert: :sjenert: :sjenert: :sjenert: :sjenert: :duskedame:

Med Johnny Logan til :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kvinner syncer PMSen sin her på kg *provoserende barte-smiley med hår på brøstet*

Super-tuned PMS fra 30.000 registrerte kvinner rettet som en zappestråle mot de stakkars få menn som har, nesten mot sin vilje, registrert seg og blitt avhengig :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke pms :opplyser:

for jeg har ikke eggeløsning, derfor ikke mensen. så det er ikke så lett å bli premenstruell da..

derfor blir man heller ikke gravid.. :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...