Gå til innhold

Vidvandre vandrer videre

vidvandre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klemming er greit det. Kan bare bli litt vel mye noen ganger. :roll: Det er ikke alle kollegaer jeg vil være intim med. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den andre er

http://twitter.com/gressplener

og har nøyaktig null followers :ler:

Kanskje fordi du ikke følger noen? ;)

Jeg grabbet også ei en gang, rundt puppene bakfra, og fikk en skikkelig kilevink til svar. Men det var fordi hun viste meg nakenbilder av seg selv på taket på jobb og jeg ble konfjused side hun var sååå tiltrekkende.

:hoho:

Vettu - det syntes jeg faktisk HUN hadde litt godt av... Tenk å vise nakenbilder til en kollega man ikke har et utenomjobbslig forhold til - det er jo bare tullete og dårlig gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klemming er greit det. Kan bare bli litt vel mye noen ganger. :roll: Det er ikke alle kollegaer jeg vil være intim med. ;)

Nei, jeg er helt enig i det ;) Klemming hører kun unntaksvis hjemme i jobbsituasjoner, det er ikke meningen at det skal være så intimt der. Sorry at jeg brukte innlegget som eksempel, det var bare at jeg kom på den historien da jeg leste det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje fordi du ikke følger noen? ;)

:hoho:

Vettu - det syntes jeg faktisk HUN hadde litt godt av... Tenk å vise nakenbilder til en kollega man ikke har et utenomjobbslig forhold til - det er jo bare tullete og dårlig gjort.

Det var en litt spesiell sak, vi hadde bra kontakt. Sånn når det blir skrevet ned ser det nok mer spesielt ut enn det var. Den gang :ler: Jeg digga den dama, hun var så frigjort. Og hadde jo ingen planer med henne, det bare ble slik på impuls ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke følge deg på twitter, for jeg har bare en profil der - og den tenker jeg at jeg skal holde atskilt fra KG. :)

Men klemme kan jeg, og nå skal jeg gå og klemme litt på rundstykkedeigen så det blir frokost i heimen. Eller brunjs. Alt etter som hvordan man vurderer klokka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er helt enig i det ;) Klemming hører kun unntaksvis hjemme i jobbsituasjoner, det er ikke meningen at det skal være så intimt der. Sorry at jeg brukte innlegget som eksempel, det var bare at jeg kom på den historien da jeg leste det :ler:

Nei, for all del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker også! Nå stakk jeg innom her. Og det er så mye å oppdatere seg på og bikkja maser og vil ha tur. Kjenner jeg bikkja riktig er det best det blir tur. Plutselig tilbake.. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, for all del!

Bra ;)

God dag, vandrer'n! Hvordan har dagen din vært så langt ? :)

I dag har den vært trøtt. Nå skal jeg samle sammen all husarbeidslyst jeg kan greie og sette på oppvask & vaskemaskin.

Du 'a? ;)

:vinke:

Hallåpårei :ler:

Våken igjen? :kose:

Pokker også! Nå stakk jeg innom her. Og det er så mye å oppdatere seg på og bikkja maser og vil ha tur. Kjenner jeg bikkja riktig er det best det blir tur. Plutselig tilbake.. :Hehe:

Bra initiativ, kanskje jeg burde følge det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke følge deg på twitter, for jeg har bare en profil der - og den tenker jeg at jeg skal holde atskilt fra KG. :)

Men klemme kan jeg, og nå skal jeg gå og klemme litt på rundstykkedeigen så det blir frokost i heimen. Eller brunjs. Alt etter som hvordan man vurderer klokka.

Ja, greit med litt privatliv ;)

God brunsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra dere er våkne, om enn bare såvidt og for en stakket stund.

Hvor kommer ordet 'stakket' fra, forresten? Er det fra gammelt av - opp en tur, men ikke lenge nok til å ta på stakken? *åpen, ærlig smiley med store spørrende øyne*

Det samme med 'ueffent', det kommer liksom ingensteds fra? :herremann:

Finnes jo ingenting som heter effent. 'Dette var effent, gitt'. Nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...