Skravla Skrevet 16. januar 2010 #661 Del Skrevet 16. januar 2010 Ha en super lørdagskveld. Selv skal jeg på operakino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #662 Del Skrevet 16. januar 2010 Det beste med kg er når man greier å engasjere seg i det en person poster, om sitt liv eller om forhold. Når empatien er der, liksom. Har den følelsen noen ganger, men ikke alltid. Bare tenk på hvor tungt et brudd i et forhold er, hvor ufattelig ensom man føler seg, spesielt når bruddet er sårt og vondt, kanskje med flere enn de to involvert med på lasset. Plutselig er fremtiden borte og man sitter igjen helt tom og må greie alt selv, kan ikke tro det som skjer og er som lammet av usikkerheten og sin egen trang til å søke tilbake. På forum som dette kommer jo postinger ganske billig, det er så mange, og ikke alle er ekte heller. Noen tuller, greit nok, men da blir det vanskeligere å engasjere seg i dem som er ekte, for tvilen er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #663 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg tror jeg er i ferd med å få et antikrist-stempel på twitter Nåja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #664 Del Skrevet 16. januar 2010 Ha en super lørdagskveld. Selv skal jeg på operakino. Ha en fin lørdagskveld, Skravla Operakino, er det i operaen? Eller opera på kino? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. januar 2010 #665 Del Skrevet 16. januar 2010 Ha en fin lørdagskveld, Skravla Operakino, er det i operaen? Eller opera på kino? Det er opera på kino. Ringen og Gimle har tilbudet. Det er direktesendt opera fra The Met i NY, i HD kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #666 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg tror jeg kommer til å bli slått personlig konkurs, med påfølgende gjeldsfengsel og deretter resten av livet på fattighuset. No skar'n drive med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #667 Del Skrevet 16. januar 2010 Det er opera på kino. Ringen og Gimle har tilbudet. Det er direktesendt opera fra The Met i NY, i HD kvalitet. Høres ut som et spennende opplegg Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 16. januar 2010 #668 Del Skrevet 16. januar 2010 Så utrolig kjekk du er, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #669 Del Skrevet 16. januar 2010 Så utrolig kjekk du er, da. OK, takk for den Er nok et bra bilde kanksje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 16. januar 2010 #670 Del Skrevet 16. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 16. januar 2010 #671 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Jeg tror jeg kommer til å bli slått personlig konkurs, med påfølgende gjeldsfengsel og deretter resten av livet på fattighuset. No skar'n drive med Hm...jeg har kanskje sett deg før... Du skiftet avatar, skrekk og gru, jeg trodde du var ca 25-35. Hva gjør jeg med p tre nå på radioen...noen av de skal gå fra jobb, og etter kl sju, blir en som heter christer ansvarlig for musikken... Anlegget mitt har streiket, dvs ja. Så jeg er nesten avhengig av gode dj på radioen. Endret 16. januar 2010 av negasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. januar 2010 #672 Del Skrevet 16. januar 2010 Er det bilde av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 16. januar 2010 #673 Del Skrevet 16. januar 2010 Kjære dagbok. Livet på Singelforumet blir mer og mer underlig. Du trenger ikke svare, bare tie samtykkende. Vennlig hilsen Vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 16. januar 2010 #674 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg tror jeg er i ferd med å få et antikrist-stempel på twitter Nåja Hvordan finner man deg der inne da tro? Ikke som vidvandre eller? Jeg er sinnsykt dårlig på å søke opp folk der inne, får det aldri til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #675 Del Skrevet 16. januar 2010 Hm...jeg har kanskje sett deg før... Du skiftet avatar, skrekk og gru, jeg trodde du var ca 25-35. Hva gjør jeg med p tre nå på radioen...noen av de skal gå fra jobb, og etter kl sju, blir en som heter christer ansvarlig for musikken... Anlegget mitt har streiket, dvs ja. Så jeg er nesten avhengig av gode dj på radioen. Hmf, nå tror jeg det blir smileys-pause og Hamsunsk sprog en Stund, for nu tror jeg det er på tide at få opp Aldersforstaaelsen på hr. vidvandre Er det bilde av deg? Jaaa! Hei gjestdeluxe Det ER litt spesielt miljø, i alle fall i flekkene? Hvordan finner man deg der inne da tro? Ikke som vidvandre eller? Jeg er sinnsykt dårlig på å søke opp folk der inne, får det aldri til... Hei Sis Jeg har to, men tror den ene skal få forbli hemmelig for kg. Den andre er http://twitter.com/gressplener og har nøyaktig null followers Er mer et kommentarsted for meg selv, men det kan jo endre seg? Ellers er vel dagboka her en bra twitt, den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #676 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg er en klemmer, men ikke så ekstrem at jeg klemmer arbeidskamerater Holdt en gang på å klemme ei der jeg jobbet, hun var eldre enn meg og så ut som Mary Poppins. Skulle bare si hadet og så var tankene et annet sted (som de ofte var på den jobben hva angår pers. relasjoner). Jeg lente meg littegrann fram, liksom i klemmeposisjon, og så trakk jeg meg plutselig tilbake da jeg skjønte at HALLO!! DU ER PÅ JOBB! Du KLEMMER ikke folk når du går hjem fra jobb, vettu! Litt kjipt, du kunne se at hun gjorde seg klar til å motta en klem, kanskje hun ble psyket av meg who knows? Jeg grabbet også ei en gang, rundt puppene bakfra, og fikk en skikkelig kilevink til svar. Men det var fordi hun viste meg nakenbilder av seg selv på taket på jobb og jeg ble konfjused side hun var sååå tiltrekkende. Vi var venner noen år etter det, altså. Jeg fikk høre det mange, mange ganger og trenger ikke høre det igjen, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #677 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg fikk høre det på en munter og hyggelig måte, og var selvfølgelig enig i at en kilevink var akkurat passende reaksjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 17. januar 2010 #678 Del Skrevet 17. januar 2010 der har vi noen andre klemmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #679 Del Skrevet 17. januar 2010 der har vi noen andre klemmere litt på NoAngel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 17. januar 2010 #680 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg grabbet også ei en gang, rundt puppene bakfra, og fikk en skikkelig kilevink til svar. Men det var fordi hun viste meg nakenbilder av seg selv på taket på jobb og jeg ble konfjused side hun var sååå tiltrekkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå