Brunhilde Skrevet 15. januar 2010 #621 Del Skrevet 15. januar 2010 Å, den filmen er bare den søteste av alle... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #622 Del Skrevet 15. januar 2010 Tror ikke det, jeg har ikke TV Akkurat nå skulle jeg gjerne hatt, egentlig. Jeg så deg i den vegetarianertråden, så da har du i alle fall noe å si Morsomt hvor mange myter som finnes om folk som lever litt annerledes. Jeg kommenterte i den tråden, han jeg snakka om bodde i en trehyttelandsbty, altså oppi trærne. De drev musikkstudio og filmselskap derfra, men naturlig nok uten internett. Kult? Har du ikke tv? :dåne: Har du radio da? Haha, joda, jeg har noe å si, men....blæ, jeg vet ikke De bodde i et tre, og drev musikkstudio oppi treet? Det må ha vært et forbasket stort tre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #623 Del Skrevet 15. januar 2010 Å, den filmen er bare den søteste av alle... *sukk* Ja, og ikke minst musikken. Dustin Hoffman som kid, det må være lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #624 Del Skrevet 15. januar 2010 Har du ikke tv? :dåne: Har du radio da? Haha, joda, jeg har noe å si, men....blæ, jeg vet ikke De bodde i et tre, og drev musikkstudio oppi treet? Det må ha vært et forbasket stort tre? Har nettradio og pese, vettu Her er noen bilder, om jeg får det til: Ikke alle lå i trærne, men det var et typisk 'grønt' og alternativt miljø, fullt av punkere, lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #625 Del Skrevet 15. januar 2010 Hahaha, fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. januar 2010 #626 Del Skrevet 15. januar 2010 Nehei Jo jeg er litt trøtt.. er ikke det lov? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 15. januar 2010 #627 Del Skrevet 15. januar 2010 Nå er det fullt mulig å se nytt på nytt gratis på PCen da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #628 Del Skrevet 15. januar 2010 Nå er det fullt mulig å se nytt på nytt gratis på PCen da.... Hehe, jeg tror ikke Linn Skåber kommer til å rusle så mye på Grønland neste uke, slik hun sa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. januar 2010 #629 Del Skrevet 15. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #630 Del Skrevet 15. januar 2010 Juhuuuuu, Mia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. januar 2010 #631 Del Skrevet 15. januar 2010 Juhuuu jeg sier Er så sykt trøtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #632 Del Skrevet 15. januar 2010 Sov godt, gamlemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #633 Del Skrevet 15. januar 2010 Jo jeg er litt trøtt.. er ikke det lov? :klø: Joa. Nå så Nå er det fullt mulig å se nytt på nytt gratis på PCen da.... Jepp, glemmer alltid å få med meg det. Men, ser det på TV når jeg er hos noen som har. Storøyd tv-titter da Hehe, jeg tror ikke Linn Skåber kommer til å rusle så mye på Grønland neste uke, slik hun sa Who knows Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #634 Del Skrevet 15. januar 2010 Juhuuu jeg sier Er så sykt trøtt.. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #635 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg lar meg alltid fasinere av folk som ikke har tv, så jeg må spørre; hvorfor har du ikke tv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #636 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg lar meg alltid fasinere av folk som ikke har tv, så jeg må spørre; hvorfor har du ikke tv? Brukte altfor mye tid foran tv'n. Har hatt det slik i perioder, så dette er en av dem. Har vært uten siden 2005. Nå bruker jeg altfor mye tid for pc'n i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #637 Del Skrevet 15. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #638 Del Skrevet 15. januar 2010 En til av de to sjarmisene som covret Mrs. Robinson: xycnv87N_BU Originalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 15. januar 2010 #639 Del Skrevet 15. januar 2010 Du er på YouTube kjøret for tiden, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #640 Del Skrevet 15. januar 2010 Du er på YouTube kjøret for tiden, eller? Ja, youtube er TV'n min Sov godt 'a, Supra, nå skal jeg snart legge meg. Eller skal du sitte oppe og kg-nerde, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå