vidvandre Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #561 Del Skrevet 14. januar 2010 27-ish. Jaja, jeg ba om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 14. januar 2010 #562 Del Skrevet 14. januar 2010 Hadde det vært bedre om jeg sa 19-ish? Hvilken vei vil du jeg skal gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #563 Del Skrevet 14. januar 2010 Hadde det vært bedre om jeg sa 19-ish? Hvilken vei vil du jeg skal gå? Nei, hadde nok tenkt andre veien Men det er bra, da vet jeg Du har litt av samme humor som ei anna fra kg jeg kjenner, bra grejor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 14. januar 2010 #564 Del Skrevet 14. januar 2010 Og jeg som trodde aldre menn "oppe i årene" drømte om sin fortapte ungdom? :klø: Jeg har blitt fortalt at jeg har en lun humor med frekk tvist (trolig med trykk på den fekke tvisten).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #565 Del Skrevet 14. januar 2010 Og jeg som trodde aldre menn "oppe i årene" drømte om sin fortapte ungdom? :klø: Jeg har blitt fortalt at jeg har en lun humor med frekk tvist (trolig med trykk på den fekke tvisten).. Det tror jeg nok Ja, vi gjør det Men det er ikke påtrengende Man blir jo forsåvidt 'yngre' når man vanker på nett, for snittalderen er lavere enn de man møter i RL. Unntaket er kanskje facebook, der er venneflokken stort sett på min alder. Har en mer alvorlig side og, da. Driver ikke bare og tuller Men her er det helt OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 14. januar 2010 #566 Del Skrevet 14. januar 2010 Det koker ofte ned til skrivemåte for min del. Tegnsetting, uttrykk osv. Vanskelig å bedømme alder på nettet, og særlig på KG. Her er det jammen mye forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. januar 2010 #567 Del Skrevet 14. januar 2010 *Husker når vidvandre var i 30-åra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. januar 2010 #568 Del Skrevet 14. januar 2010 Ikke at han er så veldig annerledes nå. Holder seg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #569 Del Skrevet 14. januar 2010 Ikke at han er så veldig annerledes nå. Holder seg godt. Takk! I like måte Det var deg jeg tenkte på med kg-humoren Hadde det moro, vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. januar 2010 #570 Del Skrevet 15. januar 2010 *Husker når vidvandre var i 30-åra* jeg er egentlig helt overbevist om at han fremdeles er i 30-åra, slutten riktignok, men dog.. men når jeg så ser på min egen alder, så må jeg vel innrømme at han kan ha tippet over førr ja.. Men det er deeeeeilig å ikke være 20 lenger da, så selv om mange (ikke bare menn) drømmer om sin fortapte ungdom, så er det da ett par av oss som setter god pris på de åra vi har bak oss, erfaringen vi har fått med oss av det og kunnskapen til å skape fremtiden slik vi ønsker, så godt det lar seg styre ihvertfall. kjære min, så seriøs jeg ble her nå... altfor mye dans, hodet plinger og jeg burde vært i seng for minst en halvtime siden!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #571 Del Skrevet 15. januar 2010 Det koker ofte ned til skrivemåte for min del. Tegnsetting, uttrykk osv. Vanskelig å bedømme alder på nettet, og særlig på KG. Her er det jammen mye forskjellig. Ja, det er faktisk veldig vanskelig å bedømme alder her på kg. Man har ingen stor 'profil' her, det synes jeg er bra. Mye tekst Mye sprøtt og, det er klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. januar 2010 #572 Del Skrevet 15. januar 2010 Takk! I like måte Det var deg jeg tenkte på med kg-humoren Hadde det moro, vi Har hatt veldig mye moro ja. Mange timer som ble brukt på kg en stund. PÅ min superraske isdn-linje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #573 Del Skrevet 15. januar 2010 jeg er egentlig helt overbevist om at han fremdeles er i 30-åra, slutten riktignok, men dog.. men når jeg så ser på min egen alder, så må jeg vel innrømme at han kan ha tippet over førr ja.. Men det er deeeeeilig å ikke være 20 lenger da, så selv om mange (ikke bare menn) drømmer om sin fortapte ungdom, så er det da ett par av oss som setter god pris på de åra vi har bak oss, erfaringen vi har fått med oss av det og kunnskapen til å skape fremtiden slik vi ønsker, så godt det lar seg styre ihvertfall. kjære min, så seriøs jeg ble her nå... altfor mye dans, hodet plinger og jeg burde vært i seng for minst en halvtime siden!!!! Greit med seriøs Du er så sprek, aline. Høres ut som du har det bra, det er fint Du har liksom holdt ut her, du da, etterhvert som de andre har falt fra. Det hørtes veldig dramatisk ut Jeg synes også det er greit å være voksen, jepp. Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #574 Del Skrevet 15. januar 2010 Har hatt veldig mye moro ja. Mange timer som ble brukt på kg en stund. PÅ min superraske isdn-linje. For ikke å si på fiske-snakken! Jeg har den, skal legge den ut så da kan du kikke om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. januar 2010 #575 Del Skrevet 15. januar 2010 For ikke å si på fiske-snakken! Jeg har den, skal legge den ut så da kan du kikke om du vil. Haha, må kikke på den igjen ja. Send link på pm da. Husker ikke adressa i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #576 Del Skrevet 15. januar 2010 Haha, må kikke på den igjen ja. Send link på pm da. Husker ikke adressa i farta. Will do Må legge den ut først, nå er domenet tomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. januar 2010 #577 Del Skrevet 15. januar 2010 Greit med seriøs Du er så sprek, aline. Høres ut som du har det bra, det er fint Du har liksom holdt ut her, du da, etterhvert som de andre har falt fra. Det hørtes veldig dramatisk ut Jeg synes også det er greit å være voksen, jepp. Sov godt God morgen. Tusen takk, føler meg litt sprek nå, skal innrømme det. men det er så rasende gøy å bevege seg at jeg vel er av de som nesten blir ansett som fanatisk.. og jadda, jeg holder ut jeg, vet ikke hvorfor... det plager meg veldig lite å være her, og at jeg er innom ca hver dag plager meg også veldig lite. Det er masse duste folk her, men det er alltid noen interessante innlegg også. Og med en hverdag der jeg stort sett bare er hjemme en liten time enten etter jobb før ut igjen, eller seint på kvelden, så har jeg innsett at det på ingen måte tar noen stor plass i livet mitt, selv om det kanskje kan se slik ut her inne. Også gjrø jeg gjerne tusen ting samtidig som jeg er her, så det virker bare som en faktisk veldig liten del av tiden min, til tross for at jeg stort sett alltid ER innom. og ja, jeg elsker å være voksen! Har fått noen erfaringer og lært så utrolig mye, jeg var en av dem som DIGGET å bli 30, og syntes det også var heeeeelt fint å bli 35. Ser også frem til 40, og har ingen redsel for 45 (og lenger har jeg ikke kommet! ) Kjenner så mange positive, spreke og aktive mennesker som lever livet på en måte som får det til å gi dem stort sett det de ønsker, og som holder på med lidenskaper OG familie, som nyter livet og som bruker erfaringene og kunnskapen sin til å leve livet mer slik de alltid burde gjort det, og det er noe jeg ser på med glede og tenker at så lenge jeg bare blir mer og mer opptatt av å leve slik jeg ønsker å leve, bruke tiden min slik det føles rett for meg, bruke livserfaringen, så er det egentlig bare deilig å bli voksen. Så mye mer man kan få gjort, når man ikke lenger er ungdom der fester, alkohol, hvordan andre oppfatter en og tanker om alt slikt tar en altfor stor del av livet (ihvertfall gjorde det det for meg.. ). wohoo... det var den starten, nå må jeg på badet og få på dagens ansikt!! trøtt som ett uvær, men gårsdagens danseøkter var bare såååå verd det! ha en god morgen og dag kjære Vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 15. januar 2010 #578 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg tror det er mer positivt å bli SETT som yngre enn man er, enn å bli LEST som yngre enn man er - see the difference? Jeg skulle gjerne hatt fysikken fra da jeg var 20, men ville ikke gitt fra meg en erfaring, et perspektiv eller noe som helst. Jeg jobbet sammen med en som jeg trodde var like gammel som meg. Jeg ble mer enn litt overrasket da det viste seg at han var 15-20 år eldre. Joa - han holdt seg bra fysisk - men jeg vil håpe jeg bærer preg av det på andre måter enn bare rynker når jeg har levd 20 år til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. januar 2010 #579 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg tror det er mer positivt å bli SETT som yngre enn man er, enn å bli LEST som yngre enn man er - see the difference? DET har du helt rett i!! Jeg jobbet sammen med en som jeg trodde var like gammel som meg. Jeg ble mer enn litt overrasket da det viste seg at han var 15-20 år eldre. Joa - han holdt seg bra fysisk - men jeg vil håpe jeg bærer preg av det på andre måter enn bare rynker når jeg har levd 20 år til. ja, og jeg tror det å holde seg godt, er mye i sinnet. For min del er ihvertfall sinnet viktigere en rynker, for jeg er rimelig overbevist om at jeg kommer til å se ut som ett skrukketroll!! Kunnskapen tilhørende den erfaringen man har og de årene man har levd, sprek og frisk i kroppen, og ett sinn som fremdeles holder en nysgjerrig og positiv, da skal jeg vel se om jeg fikser mine rynker med ro, håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #580 Del Skrevet 15. januar 2010 Bra innlegg om aldersforståelse Jeg er enig, sprek- og glupulfer. Og lek er viktig, det er vi enige om? Ha en fin dag, følkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå