jam Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Lurer på om en tur til Thailand hadde vært noe, og har sjekket ut star tour og ving sine tilbud. Begge operatørene står oppført med 15 dager i programmet sitt. Er dette akkurat passe, eller bør man kanskje beregne 3 uker? Tenker litt på turen ned og hjem igjen.. hvor lang tid bør man beregne i reising?
Sarafina Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Lurer på om en tur til Thailand hadde vært noe, og har sjekket ut star tour og ving sine tilbud. Begge operatørene står oppført med 15 dager i programmet sitt. Er dette akkurat passe, eller bør man kanskje beregne 3 uker? Tenker litt på turen ned og hjem igjen.. hvor lang tid bør man beregne i reising? 2 uker funker fint det, dersom det hovedsakelig er sol og bad du er ute etter. Hvis det er første gangen du er i Thailand - og du ønsker å se og oppleve mer - så anbefaler jeg tre uker :-) Et forslag er å fly til Bangkok, bli der i noen dager (fantastisk by (om du liker storbyer), deretter fly innenriks til en bade-destinasjon. Et besøk i Nord-Thailand, særlig Chiang Mai, er også noe jeg kan anbefale. Av badesteder anbefaler jeg Krabi og Ao Nang (flott utgangspunkt til Railay, Phi Phi osv.) Har vært på Koh Samui og Koh Lanta også, men der likte jeg meg ikke. Hilsen Thailand-elsker :-)
gard Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Hei Det er en lang flytur så det er nok best å være der i minst 14 dager iallefall. Det er et flott ferieland - kona og jeg var der i november og det var deilig med litt sol og sommer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå