Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er IKKE god på make-up og hudpleie. Bare så det er sagt... Og nå trenger jeg noen tips til hvordan jeg kan "look my best" i julen. Har nettopp fått barn, har noen ekstra kilo og trenger å føle meg vel!

Hvordan skal jeg legge den perfekte make up, og hvilke produkter trenger jeg? Bruker til vanlig ID Bare Minerals pudder og blusher samt mascara. Thats it. Hva mer trenger jeg for å se "perfekt" ut? Noen som gidder å hjelpe meg, så er jeg veldig takknemlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Less is more. Det høres ikke ut som du trenger noe mer. Et tips er å fokusere enten på øynene eller på munnen, men ikke begge deler samtidig.

Skrevet (endret)
Jeg er IKKE god på make-up og hudpleie. Bare så det er sagt... Og nå trenger jeg noen tips til hvordan jeg kan "look my best" i julen. Har nettopp fått barn, har noen ekstra kilo og trenger å føle meg vel!

Hvordan skal jeg legge den perfekte make up, og hvilke produkter trenger jeg? Bruker til vanlig ID Bare Minerals pudder og blusher samt mascara. Thats it. Hva mer trenger jeg for å se "perfekt" ut? Noen som gidder å hjelpe meg, så er jeg veldig takknemlig!

Du trenger nok ikke så veldig mye mer... Fokuser på enten øynene eller leppene. For eksempel kan du bruke en rød leppesitft i tillegg til det du allerede bruker. Eller så kan du bruke en "nude" leppestift og fokusere på øynene, for eksempel ved å ha sotede øyne.

Endret av -littleme-
Skrevet

Takk for tips, og sotede øyne har jeg veldig lyst på! Men jeg syns det er vanskelig å legge - noen gode tips der?

Skrevet
Takk for tips, og sotede øyne har jeg veldig lyst på! Men jeg syns det er vanskelig å legge - noen gode tips der?

hvis du har tenkt å gjøre det hjemme, er det lurt å gå innom et parfymeri og spør om råd. gode sminke koster er veldig viktig når det kommer til "smokey eyes"

Et annet alternativ er jo å få lagt sminken;

The body shop og the make up store tilbyr da sminking til noen hundrelapper, og er veldig flinke:)

Jeg gjorde dette selv, og etter tips og råd klarer jeg dette fint hjemme. øving gjør mester :jepp:

Skrevet (endret)

Gode koster er et must! Hvis du bruker de "svampekostene" som følger med øyeskyggen er det vanskligere enn med gode koster.

Du kan velge mellom mange farger når det kommer til sotede øyne eller "smokey eyes". Lillatoner, gråtoner, bruntoner osv. Lilla er flott til grønne øyne!

Det er mange måter å legge "smokey eyes" på. Her har du tre forskjellige måter du kan prøve ut.

Hvis du vil ha en annen type sotede øyne enn dette kan du søke på "smokey eyes" på http://www.youtube.com

Jeg anbefaler deg og prøve å legge sotede øyne et par ganger før den anledningen du skal ha det på. Da har du øvd litt og det blir lettere å gjøre det når du har gjort det noen ganger. Lykke til! :)

Endret av -littleme-
Gjest Gjest_Lene_*
Skrevet

Jeg syns det er fint med markerte øyne og nude lepper. Jeg er spesielt glad i bruntoner, men når jeg slår ut håret bruker jeg turkisfarget look, med en glittereyeliner som jeg har over skyggen for en litt mer glamorøs look. Dersom man har noen kilo ekstra så kan man også gjøre litt med skuggelegging. Makeupgeek.com synes jeg har mange fine videoer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...