Gjest Transemann 35 Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Hei jeg er i full gang med pyntingen til jul. Har tatt på meg julenissekjolen og pynter som bare det.
Gjest Desember Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Jeg pynter 1. desember hvert år, og tar pynten vekk igjen 1. januar. Og jeg pynter med julepynt, ikke adventspynt, og den må være rød. Så her har det altså vært rødt siden 1. desember.
Gjest Gjest_Sanna_* Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Jeg har pyntet litt i huset og pyntet juletreet, men jeg har ikke pyntet meg til jul ennå. Det får vente til julaften ettermiddag.
Gjest jepp Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 ja, her er jula godt igang! det lille jeg har av julepynt (noen nisser, stjerne i vindu og juleduk) har stått fremme siden 1. desember. juletre ble kjøpt og pyntet i helgen!
pusla Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 Pynta ferdig på fredag med resten av julepynten også pynta vi treet. Jeg har ikke pynta meg enda da, det får vente til julaften.
Gjest Gjest_ruslebiffen_* Skrevet 20. desember 2009 #6 Skrevet 20. desember 2009 pynt med snøman eler engler eler niser
Gjest Gjest_ruslebiffen_* Skrevet 20. desember 2009 #7 Skrevet 20. desember 2009 har ikke julepynr men hålder på og shåpe svar vis dere har et fårslag
LilleMy Skrevet 20. desember 2009 #8 Skrevet 20. desember 2009 Treet er på plass nå i kveld,og noen nisser og denslags histen og pisten. Og jeg må bare enda en gang innrømme at je IKKE liker hjemmelaget julepynt, selv om det er mine egne barn som har laget den...... Noe som selvsagt irriterer de andre i familien grenseøløst.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå