Matvraket Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Våknet til at lille pusen i dag ikke var helt i form. Så det på hele han at noe var annerledes..... Også satte han i gang med smatting også kastet han opp... Kom litt vått med litt for... Han er litt pjusk nå etterpå, han gidder ikke helt leke, men følger med... Ting går litt saktere, men han har gått litt ut på trammen og snust litt på snøen. Reaksjonene er der når fuglene flyr forbi. Han har hoppet opp i vasken og drukket litt vann. Men vil ikke ha mat eller godisen sin...han tusler litt rundt, vasker seg, strekker seg, men gidder lissom ikke løpe og leke fult ut..... Jeg blir så klart litt bekymret, men pusene kan vel på lik måte som mennesker bli litt kvalme og ha en slapp dag....
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Er du sikker på at han ikke har fått i seg noe giftig? Har han diare? Jeg ville fulgt nøye med. Spesielt viktig at han får i seg drikke så han ikke blir dehydrert. Mine katter fikk betennelse i tykktarmen for noen uker siden. Den eldste måtte legges inn for å få intravenøst i to døgn, men kattungen kom seg med medisiner hjemme. De begge hadde diare og kastet opp
Tabris Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Jeg ville også fulgt nøye med. At de mister matlysten er ofte et tegn på at noe er galt. At han er slapp bekrefter bare dette. Nøyaktig hva det er er jo umulig å si, men jeg ville absolutt fulgt nøye med utover kvelden.
Troyamin Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Litt o.t. men i år er det museår. Derav mye muse og rottegift rundt husene. Hvis pus blir akutt dårlig og drikker mye, så kan det være snakk om forgiftning.
Matvraket Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2009 Dette gikk faktisk over av seg selv..ingen tvil om at han var litt pjusk, men det kom seg utover dagen...Begynte å drikke litt vann, deretter fristet det med mat, så ville han gjerne ha godis også var iv i i hundre rundt juletreet igjen:) Herlig!!!!
Matvraket Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2009 JA, ikke lei meg for det...Men da kan vi konstantere med at også dyra kan ha en dårlig dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå