Gå til innhold

Påspandert drinker på byen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hans_*
Skrevet

Hva tenker kvinnfolk når de blir påspandert drinker av fremmede mannfolk på byen? Tenker dere det alltid er en "baktanke" når noen spanderer en drink?

Hvorfor aksepterer du drinken, eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jente25_*
Skrevet

Det er stort sett en "baktanke" når noen spanderer en drink på noen på byn, de færreste går ut for å drive veldedighet, da kan manslenge noen kroner på bøssa til Frelsesarmeen..

Når det er sagt, jeg tar stort sett i mot drinken. Regner med de fleste er oppegående nok til å forstå at en påspandert drink = du har kjøpt og betalt meg :ler:

Skrevet (endret)

Jeg aksepterer ikke.

For det første får en en slags miami-vice følelse over det hele, og i tillegg føler jeg at jeg skylder noen noe, hvis dette har skjedd (sjeldent).

Jeg tar i grunn aldri i mot drinker fra fremmede. Ja, jeg tror det er en baktanke, og i tillegg syns jeg det virker dumt med jenter som drar ut på byen, for å bli spandert på.

Endret av LilleChili
Skrevet

Jeg tok imot uten blygsel da jeg var yngre, og stakk da den var drukket opp, eller før.

Nå betaler jeg helst selv.

Gjest Gjest_jente25_*
Skrevet
Jeg tar i grunn aldri i mot drinker fra fremmede. Ja, jeg tror det er en baktanke, og i tillegg syns jeg det virker dumt med jenter som drar ut på byen, for å bli spandert på.

Jeg har full forståelse for at man har forskjellige syn på dette, men du skal gjerne være litt forsiktig med å likestille det at man tar i mot en drink om man blir påspandert med at man drar ut FOR å bli spandert på...det er ikke nødvendigvis to sider av samme sak.

Skrevet
Jeg har full forståelse for at man har forskjellige syn på dette, men du skal gjerne være litt forsiktig med å likestille det at man tar i mot en drink om man blir påspandert med at man drar ut FOR å bli spandert på...det er ikke nødvendigvis to sider av samme sak.

Helt enig. :)

Det er absolutt to forskjellige ting, men nå siktet jeg til kun de som drar på byen, for å få gratis drikke.

Skrevet

Hva jeg tenker når jeg blir påspandert en drink? Jeg tenker at jeg nettopp har spart 90 kroner :filer:

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Jeg synes det er ekkelt å bli spandert på. Da føler jeg at jeg må spandere tilbake. Og ja, jeg føler at det er en baktanke med det hele. Å få meg til sengs. Jeg tar aldri i mot fra ukjente. Fra venner er ok, for da spanderer jeg neste gang. Men helst vil jeg kjøpe selv. Jeg er ikke spesielt glad i drinkene på byen (utenom fra TGI Fridays) fordi de smaker dritt..

Skrevet

Jeg tar ikke i mot drinker fra fremmede. Det er jo umulig for meg å vite hva som er i den drinken 100 % av tiden.

Gjest Gjest_jente25_*
Skrevet
Hva jeg tenker når jeg blir påspandert en drink? Jeg tenker at jeg nettopp har spart 90 kroner :filer:

:jepp:

Gjest Gjest_Per_*
Skrevet

Dama mi drar på byen i blant med venninner. Hun blir ofte spurt om hun vil ha en drink. Hun forteller at hun aldri tar i mot drinker. Men forrige helg var det en som fikk spandere en drink på henne.

Lurer på hvorfor han fikk lov til det?

Er ikke sjalu / stoler på dama, men liker egentlig ikke at hun tar i mot drinker fra fremmede.

Skrevet

Hvis en mann spanderer en drink, mens han tenker på baken din, betyr det at han har baktanker?

Gjest Gjest_jente25_*
Skrevet
Hvis en mann spanderer en drink, mens han tenker på baken din, betyr det at han har baktanker?

Ja.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Jeg synes det er ekkelt å bli spandert på. Da føler jeg at jeg må spandere tilbake. Og ja, jeg føler at det er en baktanke med det hele. Å få meg til sengs. Jeg tar aldri i mot fra ukjente. Fra venner er ok, for da spanderer jeg neste gang. Men helst vil jeg kjøpe selv.

Enig. Syns det er greit at kompiser, venninner eller bekjente (venner av kjæresten) spanderer ein drink. Men eg ville aldri tatt i mot fra noen andre fremmede. Er sjeldent på byen da, lei alle ungdommene og "voksne" som oppfører seg som tullinger.

Jeg tar ikke i mot drinker fra fremmede. Det er jo umulig for meg å vite hva som er i den drinken 100 % av tiden.

Det er sant (mye drittfolk som ikkje nøler med å hive ei pille eller fem i drinken f.eks).

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Hva tenker kvinnfolk når de blir påspandert drinker av fremmede mannfolk på byen? Tenker dere det alltid er en "baktanke" når noen spanderer en drink?

Hvorfor aksepterer du drinken, eller ikke?

Kvinnefolk? Eh, vel.

Tenker ikke at det er en baktanke annet enn at de vil være hyggelige og prates mer. Den aksepteres som en bekreftelse på at det er kjekt å snakkes.

Skrevet

tja, hvis jeg er i et forhold så aksepterer jeg ikke drinker fra ukjente menn på byen. for meg blir det feil da jeg automatisk går ut ifra at de vil noe mer enn bare spandere en drink på meg.

jeg hadde heller ikke likt at mannen min spanderte drinker på ukjente jenter på byen bare fordi de var hyggelige. venner o.l er selvfølgelig noe helt annet.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Kommer helt an på situasjonen. Hvis en jeg aldri har møtt før kommer bort til meg og vil kjøpe noe å drikke til meg/kommer bort med drikke til meg så tar jeg sjelden imot. Det er mulig det bare er for å være hyggelig og komme i snakk, men jeg har dårlige erfaringer med å ta i mot i slike situasjoner. Det har nemlig vist seg at det ofte er for å få noe mer. Jeg har faktisk blitt dratt til av en fyr som tydeligvis mente at jeg ikke kunne avvise han fordi han betalte drikke for meg (som jeg sto klar til å betale selv i baren og hadde bestilt selv :roll:).

Hvis jeg derimot har kommet i snakk med noen, så tar jeg imot hvis vedkommende kjøper en runde til hele bordet. Nå skal det sies at jeg gjerne kjøper en runde selv også da, hvis vi sitter flere rundt et bord, så det går begge veier.

Skrevet
Dama mi drar på byen i blant med venninner. Hun blir ofte spurt om hun vil ha en drink. Hun forteller at hun aldri tar i mot drinker. Men forrige helg var det en som fikk spandere en drink på henne.

Lurer på hvorfor han fikk lov til det?

Er ikke sjalu / stoler på dama, men liker egentlig ikke at hun tar i mot drinker fra fremmede.

Kanskje han var veldig pågående. Enkelte er det, og nærmest dytter drinken i trynet på en.

Har tatt i mot to-tre ganger, og da har mannen vært veldig pågående.

Gjest Gjest_Mann41_*
Skrevet
Kanskje han var veldig pågående. Enkelte er det, og nærmest dytter drinken i trynet på en.

Har tatt i mot to-tre ganger, og da har mannen vært veldig pågående.

g

Damen din likte han kanskje veldig godt og ville se an hva dette kunne føre til. Kanskje hun har lyst på et lite eventyr med en fremmed? Ikke noe unaturlig med det. Vi mennesker er ikke monogame.

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Typen min sa at hvis han spanderte en drink, så hadde han en baktanke med det. Å få dama til sengs. Håper dette da gjaldt før i tida. Det var ikke sånn han fikk meg hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...