Arwen Skrevet 26. august 2003 #1 Skrevet 26. august 2003 Noen som vet om de selger kjoler et eller annet sted i Norge?
Scorpina Skrevet 27. august 2003 #2 Skrevet 27. august 2003 Synes det er artig å søke på internett, for det jo en kjensgjerning at man finner det MESTE på internett idag!! Men, når det gjaldt ditt ønske ble jeg litt...ja..paff..?! - for se her hva jeg fant på Jim Hjelms sine sider : "We prohibit the sale of our dresses over the internet. Any dress purchased over the internet may be a counterfeit dress or a dress sold by an unauthorized retailer. View our disclaimer. " Og, når jeg sjekka på hvilke utsalgssteder så var samtlige KUN i USA. Ikke EN er å oppdrive i Norge....uhh...dååårlig gjort altså!! For, kjolene er jo HELT amazing må jeg si. Nydelige! Du får lese mer på denne linken http://www.jimhjelmcouture.com/ Kanskje andre her vet spesifikt hvilke salonger som muligens fører dette merket Men som jeg ser det så må du fysisk selv "over dammen" for å kjøpe den :-? Lykke til med søket etter "den perfekte kjole" Scorpina
Nitha Skrevet 27. august 2003 #3 Skrevet 27. august 2003 Morsomt å se at det er flere som har falt for Jim Hjelm! Jeg hadde denne kjolen http://www.jimhjelmvisions.com/fall2000/9504.html som jeg etter en utrolig historie fant på ebay. Meeget fornøyd og fikk en kjole som jeg er temmelig sikker på at ingen andre her til lands har... Da jeg holdt på å søke etter jim hjelm-utsalg mener jeg å huske at jeg fant noen forhandlere i Sverige. Hvis du kikker på de største svenske portalene kan du søke på forhandlere etter merke. Jeg mener det var på brollopsguiden.se jeg fant noen. Ellers kommer det altså innimellom en og annen av disse modellene på ebay. Lykke til! Fru Nitha
Arwen Skrevet 27. august 2003 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2003 takk for tips. Synes de har utrolig mange fine kjoler. blant annet denne og denne Får prøve i Sverige og holde øye med e-bay. Kanskje jeg er heldig og finner noe lignende i en brudesalong i Norge også, kan jo ta med blider når jeg skal prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå