Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...gi bort shampoo + balsam, hårkurer, stylingsprodukt, hudpleie-produkter i julegave..???

Jeg har veldig lyst å bestille julegaver på lookfantastic. Dette pga at jeg har oppdaget hvor mange gode produkter det finnes, og fordi jeg vil gjøre mine kjente og kjære også klar over denne muligheten.

Har ett søskenbarn som bruker veldig mye stylingsprodukt, pga at hun er veldig obs på hvordan hun ser ut på håret.

Tenkte derfor å gi henne "all soft-heavy cream"..

Min søster fikk Dermalogica-produkter fra meg til bursdagen. hun ble veldig glad..men det er vel alltid en fare for at noen blir fornærmet..?

Hadde du blitt glad for en slik gave??

Clea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt på det samme!

Og jeg hadde blitt KJEMPEGLAD for sånne produkter til julegave!

Skrevet

Det hadde jeg satt stor pris på :D !

Synes det er en god idé!

Skrevet

VELDIG bra å gi bort kvalitetsprodukter til hud og hår.

Jeg gjør ofte det til svigerinnen, svigermor, venninner etc, og det blir alltid godt mottatt. Det er selvsagt ekstra bra om du vet hvilke merker/produkter de selv liker best når de virkelig skal skjemme bort seg selv.

Jeg liker selv å få gode badeprodukter, kremer eller masker/hårkurer. Men siden jeg har veldig ømfindtlig hud har jeg flere ganger vært nødt til å gi slike flotte gaver videre fordi jeg reagerer på dem :(

Hvis du har anledning kan du jo ta en smugtitt i skapet til de du har tenkt å kjøpe gave til. Eller du kan jo generelt diskutere "favorittmerker". Det er jo leeeenge til jul, så det er sikkert ingen som fatter mistanke ennå ;-)

Skrevet

Jeg håper noen av mine familiemedlemmer leser dette og gjør det samme mot meg! :blunke:

Mamma, pappa, jeg vil ha Dermalogica!

Skrevet

Supre gaver, spesielt til de som "har alt"!

Skrevet

Supert dupert! Det var akkurat de svarene jeg hadde håpet på!! :D

Da vet jeg hvertfall noen av julegavene!

(Det er kanskje en ide å begynne å bestille tidlig, slik ikke lookfantastic o.l nettbutikker går tom for varene like før jul..??..)

Clea

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad for disse gavene og jeg kommer nok til å bestille litt selv. Spesielt kittene er jo kjempefine venninnegaver.

Jeg får bestille rett fra leverandøren til Dermalogica, men det er dessverre bare til eget bruk :(

Kommer nok også til å gi bort hårkurer og shampoer og lignende.

Skrevet

Glimrende gaver! (Regner med at det du gir bort er tilpasset den enkeltes hår- og hudtype).

Skrevet
Glimrende gaver! (Regner med at det du gir bort er tilpasset den enkeltes hår- og hudtype).

Jess, seff! ;)

Clea

Skrevet
jepp,ikke meg imot. bring it ooon   :D

:ler:

Jeg er enig i at det er en flott ide. Det eneste ting for meg er at de som får dette gave skal forstår at det er en ekslusiv merke. Synes det er så kjedelig å gi en eklusiv merker til noen og at de ikke er klar at det er ekslusiv og litt annerledes enn det som du får i dagligvarer butikk og sånn. Det er liksom hva er poeng hvis de skjonner ikke at det er annerledes enn Dove holdt å på si.

Mora mi er litt sånn, kjøpte en gave fra Tipton & Charles, en gamle men veldig eksklusiv apotek i London, og hun visste ingenting om merker! Men jeg faktisk bare ler og synes det var morsomt...

Men jeg vet ikke. Kanskje det er like gøy å få vennine og familien hekta på det samme greie....?

Skrevet

Ååååå! Da hadde jeg blitt KJEMPEGLAD! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...