-littleme- Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 (endret) Hva er dine beste skjønnhetstips? Mine er: * Hvis du skal på fest kan du blande litt løst glitter i bodylotionen din. Da kommer du virkelig til å glitre på festen! * Bruk en hvit eller lys eyeliner/inliner på våtkanten, da vil øynene dine virke mer åpne og friske. * Spis sunt og mosjoner/tren regelmessig. Du vil føle deg friskere og mer opplagt, og hva er vel bedre enn å føle seg på topp? * Drikk masse vann! Det er friskt, sunt og godt. Hvis det ikke frister kan det hjelpe på hvis du putter et par isbiter og en sitronskive i vannet. Så sett igang med og dele dine største og beste beautysecrets! Endret 19. desember 2009 av -littleme-
FastEnde Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Noe tips fra meg: Tar tran. Renser huden godt morra og kveld. Bruker rosevann som toner. Bruker jojoba olje som nattkrem. Masserer jojoba olje i håret og sover med det dagen før jeg vasker det. Siste skyll av håret med iskaldt vann. Pusser tennene av og til med bakepulver og noen dråper sitron. Tennene blir som perler:) Men må IKKE gjøres ofte!! Tror det holder for nå
Gjest Raptuza Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 Bruk ein god sjampo. Det får fram det beste i håret mitt, i motsetnad til billigsjampoane.
Emeralda Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 mac fix + glowing blush (som feks nars orgasm) id bareminerals radiance (glød!)
Gjest yojo Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 Noe tips fra meg: Tar tran. Renser huden godt morra og kveld. Bruker rosevann som toner. Bruker jojoba olje som nattkrem. Masserer jojoba olje i håret og sover med det dagen før jeg vasker det. Siste skyll av håret med iskaldt vann. Pusser tennene av og til med bakepulver og noen dråper sitron. Tennene blir som perler:) Men må IKKE gjøres ofte!! Tror det holder for nå Jojoba olje som nattekrem, blir huden aldri fet av dette? Hvordan virkning har det på huden din ? Dette kunne jeg tenkt meg å prøve
FastEnde Skrevet 20. desember 2009 #6 Skrevet 20. desember 2009 Jojoba olje som nattekrem, blir huden aldri fet av dette? Hvordan virkning har det på huden din ? Dette kunne jeg tenkt meg å prøve jeg masserer bare noen dråper på huden etter rens og toning. Huden min er blitt veldig glatt og myk av det. Jeg har tørr hud, og jeg føler at etter at jeg begynte med jojoba olje så har det blitt mer normalisert, dvs at huden er ikke så stram etter rens som før. Det synes jeg er veldig bra. og nei, huden føles absolutt ikke fet. Det er en veldig tynn olje og trekker godt inn i huden. Prøv det, kan ikke skade ihvertfall:)
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #7 Skrevet 20. desember 2009 Jeg har mange fantastisk eksklusive og unike skjønnhetstips, men de gir jeg ikke bort gratis..
Gjest Gjest_Mandarinpiken_* Skrevet 20. desember 2009 #8 Skrevet 20. desember 2009 Dette er gøy :D Elsker å teste ut nye ting. Må legge til at jeg jobber innen skjønhetsbransjen da, så er vel noe over gjsnittet interessert Her kommer noen av mine aller beste: Green People Nattkrem (fruitful nights) - like god sommer som vinter, "reparer" huden min, og våkner opp myk, frisk og sunn Legger til at jeg har fet hud, og den har aldri gitt meg en eneste kvise, hurra. (er vanskelig å finne "feite" nok nattkremer til feit hud. GP er jo organisk, så gjorde susen for meg) Garnier 3 in 1, renser/skrubber og matter kjempebra. Blir myk og glatt. Bruker den alltid rett før nattkremen for ekstra effekt. Skrubber leppene mine hver dag med tannbørste Viktig å fukte den så den ikke river opp tøre lepper nå i kulda. Tar så på leppebalm. Leppene blir myke og "plumpes" opp av blodstrømmen som også gir fin farge Aussie Miracle Moist Shampo & 3min Miracle kur. Har forandret håret mitt synlig. Ser det spesiellt godt på bilder. - har også et godt tips for mislykket selvbruning. Sitronsaft Svir som F! og litt voldsomt for huden, men fjerner hvertfall flekker. (kan også brukes til å trekke sammen porene i ansiktet, men anbefaler bare å gjøre det sjeeldent, sammen med en veldig god fuktighetskrem. Evt blande saften inn i et vanlig mildt ansiktsvann) Håper noen kan få bruk for disse tipsene også
Pjukset Skrevet 20. desember 2009 #9 Skrevet 20. desember 2009 - Sukkerfri kost og sunn mat med mye vitaminer/mineraler - tran - organiske hudpleieprodukter (green people) - mosjon og frisk luft
-littleme- Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 20. desember 2009 Jeg har mange fantastisk eksklusive og unike skjønnhetstips, men de gir jeg ikke bort gratis.. Greit det, men for meg høres det ut som om du ikke har noen og kun er på jakt etter tips selv... Dessuten er de fleste tips og triks kjente. Hvis man leser bøker som Jan Thomas' Styling Guide og Vendela's Beauty Bible får man mange tips der. Og hvis du googler beautysecrets osv får mange tips der...
Gjest Gjest_Mandarinpiken_* Skrevet 20. desember 2009 #11 Skrevet 20. desember 2009 - Sukkerfri kost og sunn mat med mye vitaminer/mineraler - tran - organiske hudpleieprodukter (green people) - mosjon og frisk luft Kult å e at flere bruker Green People. Produktene er bare helt geniale. =)
Pjukset Skrevet 20. desember 2009 #12 Skrevet 20. desember 2009 Kult å e at flere bruker Green People. Produktene er bare helt geniale. =) Eneste jeg savner er foundations, skal de ikke lage noen gode foundations snart?
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #13 Skrevet 20. desember 2009 Greit det, men for meg høres det ut som om du ikke har noen og kun er på jakt etter tips selv... Tro hva du vil du søta, jeg VET jeg har lassevis av fantastiske tips.
Gjest Gjest_Mandarinpiken_* Skrevet 20. desember 2009 #14 Skrevet 20. desember 2009 Eneste jeg savner er foundations, skal de ikke lage noen gode foundations snart? Tja jo, jeg lurer på om de har det i England. Eller hvertfall kan du bestille organiske mineralfoundations på hjemmesiden deres. Men er usikker på om det er GP som lager dem.. http://www.greenpeople.co.uk/pressed-miner...aramel-10g.aspx Finnes uansett ikke i butikkene i norge ennå
Gjest Gjest_Mandarinpiken_* Skrevet 20. desember 2009 #15 Skrevet 20. desember 2009 Eller jo, det er GP som lager hehe. Ser ikke allti lenger enn nesa vetdu! Har logoen på eska, haha
putesnakk Skrevet 21. desember 2009 #16 Skrevet 21. desember 2009 Skjønnhetstips ja, hmm..skal vi se Bakepulver blandet med litt vann er en fin maske til nesen hvis du har sorte prikker. Samme blandingen er fin til og pusse tennene med også for hvitere smil Honning som ansiktsmaske. Skyll av med varmt vann etter 15 min og gå over med en bomullspad med melk etterpå. Isbiter i en brødpose er fin som øyemaske for hovne øyne. Gjerne med en vaskeklut under. Kalde teposer som øyemaske for under øynene. Rapsolje som nattkrem til ansiktet og hvor som helst ellers på kroppen. Rik på E vitamin ! Olivenolje og sukker blir fin kroppspeeling, samme med sukker og honning. Fotpudder i sokkene før du tar de på. Honning som leppebomade. Gjør utklemming selv, med kleenex på hver finger, kjempe effektivt. Skyll vippetangen i varmt vann før bruk. Det var noen i hvertfall, de fleste tipsene her er kjempe billige, så løp og kjøp
charley Skrevet 21. desember 2009 #17 Skrevet 21. desember 2009 Dette er gøy :D Elsker å teste ut nye ting. Må legge til at jeg jobber innen skjønhetsbransjen da, så er vel noe over gjsnittet interessert Her kommer noen av mine aller beste: Green People Nattkrem (fruitful nights) - like god sommer som vinter, "reparer" huden min, og våkner opp myk, frisk og sunn Legger til at jeg har fet hud, og den har aldri gitt meg en eneste kvise, hurra. (er vanskelig å finne "feite" nok nattkremer til feit hud. GP er jo organisk, så gjorde susen for meg) Garnier 3 in 1, renser/skrubber og matter kjempebra. Blir myk og glatt. Bruker den alltid rett før nattkremen for ekstra effekt. Skrubber leppene mine hver dag med tannbørste Viktig å fukte den så den ikke river opp tøre lepper nå i kulda. Tar så på leppebalm. Leppene blir myke og "plumpes" opp av blodstrømmen som også gir fin farge Aussie Miracle Moist Shampo & 3min Miracle kur. Har forandret håret mitt synlig. Ser det spesiellt godt på bilder. - har også et godt tips for mislykket selvbruning. Sitronsaft Svir som F! og litt voldsomt for huden, men fjerner hvertfall flekker. (kan også brukes til å trekke sammen porene i ansiktet, men anbefaler bare å gjøre det sjeeldent, sammen med en veldig god fuktighetskrem. Evt blande saften inn i et vanlig mildt ansiktsvann) Håper noen kan få bruk for disse tipsene også Hvor får man kjøpt green people?
Zinnia Skrevet 21. desember 2009 #18 Skrevet 21. desember 2009 Hvor får man kjøpt green people? Vita pleier å ha denne serien. Ellers finnes det diverse nettbutikker og Ebay
mari4ever Skrevet 21. desember 2009 #19 Skrevet 21. desember 2009 (endret) jeg masserer bare noen dråper på huden etter rens og toning. Huden min er blitt veldig glatt og myk av det. Jeg har tørr hud, og jeg føler at etter at jeg begynte med jojoba olje så har det blitt mer normalisert, dvs at huden er ikke så stram etter rens som før. Det synes jeg er veldig bra. og nei, huden føles absolutt ikke fet. Det er en veldig tynn olje og trekker godt inn i huden. Prøv det, kan ikke skade ihvertfall:) hvis du har tørr hud, anbefaler jeg Babor sin vita balance dagkrem og nattkrem. Nattkremen innholder jojobaolje Mexico honning- gir veldig mye fukt hveteproteiner sheasmør pantenol- beroligende på huden. noe som tørr hud trenger engkarsolje- oppretter fettbalansen i huden Dagkremen er lik i ingredienser, men inneholder ikke jojobaolje. Tipsene mine e: Spis sundt og variert og drikk masse vann:) tren regelmessig Rens huden godt med milde og effektive produkter morgen og kveld: Declèor, Babor, Matis, MD formulations har mange gode produkter God dagkrem e et must=) Declèor sin hydra floral dagkrem e super=) Babor sin percekt combination dagkrem e og knall gode Bruk en god scrub en gang i uken! Får babymyk hud av Dermalogicas skin prep scrub:) Bruk et godt serum på vinters tid (eller hele året om du har tørr hud) Moistre desfense antioxidant gel er super til min hud og gir masse fukt og glød:) Matis har også bra serum Vaske håret med en god shampo og balsam=) la balsamen virke i ti min før du skyller den ut. håret får mye glans og det blir kjempe mykt:) Tigi dumb blonde og Lòreal professinal sin blonde og repair serie er super Ta fotpleie en gang i uken=) sett beina i fotbad i et kvarter, fil føttene og så smører du føttene med en god fotkrem Endret 21. desember 2009 av mari4ever
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå