Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har siste dagene vært øm og sår i underlivet..noen som vet hva det kan være?Er 33 uker på vei. Ikke pga sex,det er det desverre dårlig med om dagen :sjenert:

Har hatt en del murringer også(lignende menskramper),men de på fødeavd sa at alt så fint ut.Noen sammenheng...?

OG: er det flere av dere som er plaget med dårlig matlyst i 3.trimester?Jeg får ikke i meg så mye mat om dagen.Er det noe jeg bør bekymre meg for?Føler meg så råtten som ikke "holder kroppen full av friske og sunne næringsstoffer".

Endret av ¤Linda¤
Skrevet

Sopp? Husker ikke 100% sikkert om man kan få det under en graviditet, men lurer på om man faktisk kan få det. Øm og sår kan i alle fall være indikatorer på det......

Skrevet

Takk for svar :) Men jeg har nok forklart litt dårlig...Det er omraådet rundt,på utsiden. Derfor det er så merkelig! :)

Skrevet

Sopp kan man få når man er gravid ja. Og det kan også være på utsiden, ikke bare inni. Prøv en soppkur (vagitorie + krem), er du ikke bedre i løpet av et par-tre dager, kontakt lege.

Skrevet

Sopp er vanlig under svangerskap. DÅrlig matlyst i tredje trimester er også vanlig, det begynner jo å bli mindre plass. Sørg bare for at det du klarer å få i deg er noe sunt, og ikke søppelmat. Det går bra. Soppkur kan du prøve, hjelper det ikke, kontakt legen din. Det kan jo være noe som ikke har noe med svangerskapet å gjøre i det hele tatt.

Skrevet

sopp på huden utenfor? :klø: Det har jeg aldri hørt om før..Rundt vagina og inni-ja,men aldri på hud.. Spiser ikke søppelmat,så da tar jeg å slapper av jeg;) Takk for svar!

Skrevet

Har det som deg, men tenker at ømheten i underlivet kommer av en kombinasjon av at det har forandret seg der nede, er hoven og at jeg er oftere på do (= mere tørking). Soppinfeksjon har jeg ikke, da dette ikke kan sammeliknes med det.

Har også hadd en del mensmurringer de siste dagene og vet ikke hva det kommer av. Enten ligger det ei å stanger på noe eller så er vel noe driver å trener seg på fødsel... Skal høre med legen over helga hvis det ikke har gitt seg.

Matlyseten min har gått ned også. Er sulten, men har ikke lyst på noe (annet enn julekaker). Men jeg prøver å spise jevnt likvel, for å unngå halsbrann og svimmelhet.

Skrevet

Tkk,MissiW :) Jeg syntes det høres litt rart ut med soppinf,for det har jeg jo hatt noen runder tidligere... Dette er huden rundt på utsiden.Jeg klarer ikke å se noe da... Tror jeg ringer og spør legen min.

Den maten da.. :sukk: Blir jo sulten,men tanken på mat er veeeldig lite fristende!

Skrevet

Det er faktisk ikke uvanlig med sopp på utsiden også, det er jo derfor du får krem i tillegg til vagitorier.

Skrevet (endret)

På huden,under kjønnshårene?? Ikke på "tissen" liksom?? Har jeg aldri hørt om! :flau:

Endret av ¤Linda¤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...