JLeva Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Skrev et innlegg her for nesten to år siden, da jeg hadde tenkt å fri til min utvalgte. Ble aldri noe av mine planer. Etter den tid har det vært både opp og nedturer, men nå er vi enda mer sveiset sammen, og er veldig bestemt på at hun er den jeg vil leve med resten av livet. Vi har diskutert det mange ganger at vi skal gifte oss, så det kommer nok ikke til å komme som en så veldig stor overraskelse. Hun er bare så gammeldags at hun kommer aldri til å fri, hun venter egentlig bare på meg I midten av mars har vi nå bestemt oss for å reise en uke til Paris. Tanken slo meg at kanskje jeg skulle prøve å overraske henne i Paris? Lurer bare på litt på hvordan jeg skal gjøre det. Skal man gjøre det i Eiffeltårnet? Der er jo det alltid masse folk (etter som jeg har forstått). Kjenner egentlig ikke til Paris, så jeg håper kanskje det er noen her som har vært der og har noen tips? Kanskje det er andre steder i Paris som er romantiske, men ikke så veldig fullpakket med folk? Kanskje med en utsikt mot Eiffeltårnet, eller noe annet? Da jeg er litt fortapt nå, så håper jeg det er noen som har noen innspill til meg
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Skrev et innlegg her for nesten to år siden, da jeg hadde tenkt å fri til min utvalgte. Ble aldri noe av mine planer. Etter den tid har det vært både opp og nedturer, men nå er vi enda mer sveiset sammen, og er veldig bestemt på at hun er den jeg vil leve med resten av livet. Vi har diskutert det mange ganger at vi skal gifte oss, så det kommer nok ikke til å komme som en så veldig stor overraskelse. Hun er bare så gammeldags at hun kommer aldri til å fri, hun venter egentlig bare på meg I midten av mars har vi nå bestemt oss for å reise en uke til Paris. Tanken slo meg at kanskje jeg skulle prøve å overraske henne i Paris? Lurer bare på litt på hvordan jeg skal gjøre det. Skal man gjøre det i Eiffeltårnet? Der er jo det alltid masse folk (etter som jeg har forstått). Kjenner egentlig ikke til Paris, så jeg håper kanskje det er noen her som har vært der og har noen tips? Kanskje det er andre steder i Paris som er romantiske, men ikke så veldig fullpakket med folk? Kanskje med en utsikt mot Eiffeltårnet, eller noe annet? Da jeg er litt fortapt nå, så håper jeg det er noen som har noen innspill til meg Hva med å fri på nyttårsaften, og gifte seg i paris?
Gjest haren Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 man får nok ikke bestilt vielse på så kort tid i paris dessverre:) men frieri er jo kjemperomantisk i paris:) personlig ville jeg ikke gjort det i selve eiffeltårnet da det er en eneste gigantisk turistattraksjon. lang kø, masse folk i tårnet etc. på vårtiden kan man jo lage til piknik i parken, men det blir kaldt i mars...brr... MEN: når jeg var der for noen år siden tente de lysene i tårnet så det glitrer kl 22. det var veldig romantisk.... sjekk dette ut - for i så fall kan du eksempelvis ta henne med der på kvelden, ta med et teppe for å sitte på gresset(husk varmt tøy) - og still med minichampagne og ring mens dere nusser til det lysende tårnet :rødme: men, tårnet kan man se fra mange steder i byen. kan ellers anbefale området rundt kirken på montmartre, veldig romantisk, flere restauranter der - og vanvittig flott utsiktspunkt. du kan jo ellers bare fri når du føler deg i det romantiske hjørnet, spiller jo ingen rolle nøyaktig hvor det er.
Gjest Gjest_marie_* Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Jeg kjenner ei som ble fridd til under Eiffeltårnet, fordi parken (hengende hager eller noe lignende) var stengt. Eller hva med på Montmartre; utenfor Sacre Coer eller på Les doux Moulins (caféen fra Amelie-filmen?) Eller på Versaille, eller på lunsjcruise på Seinen? Lykke til!
Wonders Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Eifeltårnet er det største av alle steder, oxo med tanke på historie og betydning. Godt tenkt, ts. Og jeg ville gjort selve frieriet ganske kort etter at dere kom opp, så dere kan sitte der forlovet( I hope) og hun kan se verden fra andre øyne enn hun først trodde. Hun visste hun skulle se utover fra toppen, men ikke inn i sin fremtid med deg... Du må nok belage deg på å føle deg sjuk av lykke... Husk å si ifra til de på hotellet, så dere får no xtra på rommet...koselig da! Lykke til, champ!
Gjest Flippflopp Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Håper du forteller oss hvordan det gikk og hvordan du valgte å gjøre det! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå