gotcha Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Jeg har alltid sagt at når jeg gifter meg så skal jeg ha fin kjole og fin kake. Fin kjole har jeg kjøpt meg, men kaken er det verre med. Jeg synes ikke den standard bryllupskaken jeg finner på nettsidene til konditoriene er noe særlig, og det er ikke lett å finne noen som kan bake en skikkelig flott kake. Er det noen som vet om et bra konditori, evt. en talentfull privat-baker som jeg kan bruke?
CheezDoodles Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Å filler'n...hadde håpet på at noen hadde svart her nå jeg...trenger også tips. Hvis du finner ut av noe, så mååå du sende meg en melding hehe
gotcha Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2009 Hehe det skal jeg gjøre Men kan være at ingen har svart fordi det ikke er noen tips å gi?
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 romsøe konditori! Holder til i stavanger! Husker ikke adressen i hode... Har spesielt en konditor der jeg vet lager fantastiske kaker! Hun heter christine!
gotcha Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2009 Takk Skal stikke innom der en dag og snakke med dem da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå