Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Dersom du og din kjære har hatt noen dårlige perioder sammen, hva er det lengste dere har gått uten sex/svært lite sex? Og har denne såkalte tørken påvirket forholdet deres negativt eller bare vært en naturlig konsekvens av at forholdet ikke er på topp? Ble påvirket av en annen tråd her.
Gjest Gjest_jente25_* Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Tja..en to-ukers tid er vel det meste.
Riskrem Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 Tror det var maks 3 uker (med eksen da).
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 Vi har ikke hatt noen spesielle dårlige perioder, (type på randen til oppbrudd), men det lengste vi har gått uten sex selv om begge har vært hjemme, er 6 uker.
Millian Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 Borti 3 uker tror jeg. Ble minre og mindre, etterhvert ble det slutt... Men tror ikke at slike tørkeperioder trenger å være et tegn på at forholdet går mot slutten!
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #7 Skrevet 19. desember 2009 Kanskje bare et par ganger i året etterhvert. En av grunnene (den største) til at jeg gjorde det slutt. Han hadde lite sexbehov.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #8 Skrevet 19. desember 2009 Har hatt jevnlige sexpauser på flere måneder flere ganger. Det har vært nødvendig for at begge skal se mening i det hele.
Gjest trann Skrevet 19. desember 2009 #9 Skrevet 19. desember 2009 Kanskje bare et par ganger i året etterhvert. En av grunnene (den største) til at jeg gjorde det slutt. Han hadde lite sexbehov. evt. ikke tente på deg.
PoisonIvy Skrevet 19. desember 2009 #10 Skrevet 19. desember 2009 evt. ikke tente på deg. Den kommentaren var unødvendig! Lengste vi har gått uten er vel 1 måned... Uten noen spesiell grunn.
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. desember 2009 #11 Skrevet 20. desember 2009 4 dager med han jeg er sammen med nå. Det lengste noensinne med en ex er 1,5 år! Er det rart jeg hadde en elsker i nesten 1år da?
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #13 Skrevet 20. desember 2009 1-2 uker i mine 2 "ordentlige" forhold. Hadde en kjæreste som ikke ville ha sex med meg for tidlig, vi var forsåvidt sammen/bodde sammen (hun flyttet inn hos meg rimelig kjapt) i omtrent 3 måneder. Ble slutt før vi kom lenger enn "stryke utenpå klærne kos". Vet ikke om det teller.
Gjest brutal_mann Skrevet 20. desember 2009 #14 Skrevet 20. desember 2009 Alle mine damer har vert såpass kåte at de har pult meg til siste dag, selv om andre har pult dem samtidig. Men for venner og bekjente så har jeg hørt om mange som har tørkeperioder på opp mot året. De fleste av disse puler da andre på hver sin kant da...
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #15 Skrevet 20. desember 2009 maks en uke over tre år. men vi har heller ikke hatt noen ordentlige kriser - verken oss i mellom, eller personlig. ...ennå.
Gjest J24 Skrevet 21. desember 2009 #16 Skrevet 21. desember 2009 Vi har vært sammen 1,5 år, og vi har gått 4 dager uten sex, men bare når vi krangler
Gjest ksif Skrevet 21. desember 2009 #17 Skrevet 21. desember 2009 Alle mine damer har vert såpass kåte at de har pult meg til siste dag, selv om andre har pult dem samtidig. Men for venner og bekjente så har jeg hørt om mange som har tørkeperioder på opp mot året. De fleste av disse puler da andre på hver sin kant da... Stemmer med mine opplevelser også. Damene sier de vil ha følelser osv før knlling men de kan glatt pule både flere på en gang. Dvs de er ikke et hår bedre enn et mannfolk.
lykkelig84 Skrevet 21. desember 2009 #18 Skrevet 21. desember 2009 Dersom du og din kjære har hatt noen dårlige perioder sammen, hva er det lengste dere har gått uten sex/svært lite sex? Og har denne såkalte tørken påvirket forholdet deres negativt eller bare vært en naturlig konsekvens av at forholdet ikke er på topp? Ble påvirket av en annen tråd her. To-tre måneder.. Det ble slutt, han hadde funnet seg en annen, nå er jeg egentlig suuuperfornøyd, for har truffet gutten i mitt liv
lykkelig84 Skrevet 21. desember 2009 #19 Skrevet 21. desember 2009 Dersom du og din kjære har hatt noen dårlige perioder sammen, hva er det lengste dere har gått uten sex/svært lite sex? Og har denne såkalte tørken påvirket forholdet deres negativt eller bare vært en naturlig konsekvens av at forholdet ikke er på topp? Ble påvirket av en annen tråd her.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #20 Skrevet 21. desember 2009 Med eksen gikk det 6mnd. Det ble slutt like etterpå, viste seg at han hadde vært utro lenge før "tørken". Vi passet rett og slett ikke sammen lenger verken seksuelt eller på andre måter. Med nåværende kjæreste har vel det lengste vært en uke, men det er sjelden det går så lang tid. Da er det som regel en god grunn til det Gikk nesten 2 mnd en gang, men da hadde jeg fått en infeksjon nedentil som gjorde at jeg ikke kunne ha sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå