Gjest Gjest_mona_* Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 for oppe og nede av øyetlokket.en som sitter lenge, jeg er blond med blå øyne.brun eller svart eyeliner da?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Sitter bare lenge og bra om man "setter" den med øyenskygge i tillegg. Eg ville gått for svart eyeliner. Hva merke eyeliner som er best veit eg ikkje.
Minttu Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 GOSH har en vannfast en, den er veldig god! Siden du er blåøyd og blond, vil jeg tro du burde ha brun. Svart blir så kraftig, og det vet jeg siden jeg har blå øyne og er blond. Nå er håret brunt og svart eyeliner går greit. Prøv brun først!
LilleChili Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 Lancome har en. Utrolig god, syns jeg. Syns svart er fint, til blondiner og brunetter.
Gjest gueeest Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 er blond sjøl, og har blå øyne. Men du kan bruke begge, spørs om du skal ha en dramatisk look, eller mer naturlig. Men lancôme har en fin svart en. lancôme kôhl eller noe.
FastEnde Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 hei, har prøvd mange men siste tilskudd til sminkepungen var Shiseido cream eyeliner. Absolutt den beste synes jeg.
Gjest Raptuza Skrevet 19. desember 2009 #7 Skrevet 19. desember 2009 Kva med grå eyeliner? Det er og ein kald farge som går godt til blå auge, og fargen blir ikkje så hard som svart.
Mubba Skrevet 20. desember 2009 #8 Skrevet 20. desember 2009 Heia.. Jeg er blond, med blå øyne og jeg har alltid brukt svart eyeliner!! Ang. hvilken eyeliner, var på taxfree i går og så etter eyeliner selv. Prøvde alle de hadde. Fant ut at den absolutt beste var Lancome, men kjøpte den ikke for den kosta 200,- selv på taxfree. Sjekket feelunique.com da jeg kom hjem og var billigere der =) Endte opp med Loreal`s våteyeliner (gull). Rett og slett fordi det er den beste eyelineren i den prisklassen, syns jeg..
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #9 Skrevet 20. desember 2009 Hvilken farge som passer best til deg er avhengig av hvordan fargene dine ellers ser ut, og din alder. Har du for eksempel relativt lyse bryn og vipper, vil trolig svart kunne gi et litt hardt inntrykk. Jeg ser mange unge blonde jenter sverger til sort om dagen, og det er sikkert sånn det skal være i den aldersgruppen. (Selv om jeg nok for min del tenker at mange av disse jentene hadde sett "bedre" ut med grå eller brun eyeliner, som ikke blir så hardt til de lyse fargene)
mari4ever Skrevet 20. desember 2009 #10 Skrevet 20. desember 2009 (endret) Heia.. Jeg er blond, med blå øyne og jeg har alltid brukt svart eyeliner!! Ang. hvilken eyeliner, var på taxfree i går og så etter eyeliner selv. Prøvde alle de hadde. Fant ut at den absolutt beste var Lancome, men kjøpte den ikke for den kosta 200,- selv på taxfree. Sjekket feelunique.com da jeg kom hjem og var billigere der =) Endte opp med Loreal`s våteyeliner (gull). Rett og slett fordi det er den beste eyelineren i den prisklassen, syns jeg.. helt enig. den flytende eyelineren til Lòreal er utrolig god, og veldig lett og legge pga den har en tynn gummikost:) angående farge er mørkebrunt veldig fint på de med blondt hår og lys hud Endret 20. desember 2009 av mari4ever
Gjest Problematique Skrevet 20. desember 2009 #11 Skrevet 20. desember 2009 Sisley har den beste eyelinerblyanten, uten tvil.
Gjest Gjest_mona_* Skrevet 20. desember 2009 #12 Skrevet 20. desember 2009 er blond sjøl, og har blå øyne. Men du kan bruke begge, spørs om du skal ha en dramatisk look, eller mer naturlig. Men lancôme har en fin svart en. lancôme kôhl eller noe. Den vannfaste?den smitter ikke av...lancome sin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå