Gå til innhold

hvilken eyeliner er den beste?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mona_*
Skrevet

for oppe og nede av øyetlokket.en som sitter lenge,

jeg er blond med blå øyne.brun eller svart eyeliner da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Sitter bare lenge og bra om man "setter" den med øyenskygge i tillegg.

Eg ville gått for svart eyeliner. Hva merke eyeliner som er best veit eg ikkje.

Skrevet

GOSH har en vannfast en, den er veldig god!

Siden du er blåøyd og blond, vil jeg tro du burde ha brun.

Svart blir så kraftig, og det vet jeg siden jeg har blå øyne og er blond. Nå er håret brunt og svart eyeliner går greit.

Prøv brun først!

Skrevet

Lancome har en. Utrolig god, syns jeg. Syns svart er fint, til blondiner og brunetter.

Skrevet

er blond sjøl, og har blå øyne. Men du kan bruke begge, spørs om du skal ha en dramatisk look, eller mer naturlig. Men lancôme har en fin svart en. lancôme kôhl eller noe. ;)

Skrevet

hei,

har prøvd mange men siste tilskudd til sminkepungen var Shiseido cream eyeliner. Absolutt den beste synes jeg.

Skrevet

Kva med grå eyeliner? Det er og ein kald farge som går godt til blå auge, og fargen blir ikkje så hard som svart.

Skrevet

Heia.. Jeg er blond, med blå øyne og jeg har alltid brukt svart eyeliner!! Ang. hvilken eyeliner, var på taxfree i går og så etter eyeliner selv. Prøvde alle de hadde. Fant ut at den absolutt beste var Lancome, men kjøpte den ikke for den kosta 200,- selv på taxfree. Sjekket feelunique.com da jeg kom hjem og var billigere der =)

Endte opp med Loreal`s våteyeliner (gull). Rett og slett fordi det er den beste eyelineren i den prisklassen, syns jeg..

Skrevet

Hvilken farge som passer best til deg er avhengig av hvordan fargene dine ellers ser ut, og din alder.

Har du for eksempel relativt lyse bryn og vipper, vil trolig svart kunne gi et litt hardt inntrykk.

Jeg ser mange unge blonde jenter sverger til sort om dagen, og det er sikkert sånn det skal være i den aldersgruppen. (Selv om jeg nok for min del tenker at mange av disse jentene hadde sett "bedre" ut med grå eller brun eyeliner, som ikke blir så hardt til de lyse fargene)

Skrevet (endret)
Heia.. Jeg er blond, med blå øyne og jeg har alltid brukt svart eyeliner!! Ang. hvilken eyeliner, var på taxfree i går og så etter eyeliner selv. Prøvde alle de hadde. Fant ut at den absolutt beste var Lancome, men kjøpte den ikke for den kosta 200,- selv på taxfree. Sjekket feelunique.com da jeg kom hjem og var billigere der =)

Endte opp med Loreal`s våteyeliner (gull). Rett og slett fordi det er den beste eyelineren i den prisklassen, syns jeg..

helt enig. den flytende eyelineren til Lòreal er utrolig god, og veldig lett og legge pga den har en tynn gummikost:)

angående farge er mørkebrunt veldig fint på de med blondt hår og lys hud

Endret av mari4ever
Gjest Problematique
Skrevet

Sisley har den beste eyelinerblyanten, uten tvil.

Gjest Gjest_mona_*
Skrevet
er blond sjøl, og har blå øyne. Men du kan bruke begge, spørs om du skal ha en dramatisk look, eller mer naturlig. Men lancôme har en fin svart en. lancôme kôhl eller noe. ;)

Den vannfaste?den smitter ikke av...lancome sin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...