Sheherasade Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Jeg har forelsket meg! I den fantastiske nye butikken Lush som nå har åpnet på Byporten i Oslo og i Trondheim (tror jeg). Makan! Utrolig naturlige, rettferdige, anti-dyretesting og miljøvennlige produkter som er kjempebra og lukter (og smaker) deeeeilig! Ansiktsmaskene er så ferske at de ligger på is og må legges i kjøleskapet, og funker kjempebra. Shampoen kommer som såpestykke. Bodylotion er kjempebra. Og de har et utrolig utvalg for ulike hud-hårtyper! Man kan også bestille via nettbutikk. http://www.lushnorge.no/index.php Løp og kjøp!!!
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 De Honey, I washed the kids-produktene luktet seriøst møkk. Fy søren så kvalm jeg ble av de luktene. Samme med Snow Fairy. Fikk meg en kraftig nedtur med Lush, var forberedt på lukter, men ikke så sterke. Har prøvd alt mulig, badebomber, sjampo, parfymer, såper.. alt lukter pyton. Skulle gjerne fortsatt med sjampobaren dersom den ikke hadde luktet så ekstremt, den var kjempemorsom å bruke. Men for folk med sans for milde lukter, don't!
Sheherasade Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2009 De Honey, I washed the kids-produktene luktet seriøst møkk. Fy søren så kvalm jeg ble av de luktene. Samme med Snow Fairy. Fikk meg en kraftig nedtur med Lush, var forberedt på lukter, men ikke så sterke. Har prøvd alt mulig, badebomber, sjampo, parfymer, såper.. alt lukter pyton. Skulle gjerne fortsatt med sjampobaren dersom den ikke hadde luktet så ekstremt, den var kjempemorsom å bruke. Men for folk med sans for milde lukter, don't! Hvorfor kjøpte du produktene da, da (hvis du ikke kjøpte på nett da)? Du må jo ha luktet på dem før du kjøpte dem? Jaja, folk er forskjellige. Selv syntes jeg det var som å komme til himmelen da jeg gikk inn i butikken. Mmmmm...
Gjest løvløsj Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 Har vert på lush i england, og synest konseptet er kjempemorsomt! Elsker produktene derfra. Joda, noen av produktene lukter stert. Men de lukter bedre en mange av de kunstige parfymene norske jenter sprayer seg med... Har de ansiktsmasker i norge altså? Siden de ikke produserer produkter i norge, tenkte jeg at de ikke hadde slikt - det er jo ferskvare. Liker best å handle fra den engelske nettbutikken - der har de hele utvalget.
Sheherasade Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2009 Har vert på lush i england, og synest konseptet er kjempemorsomt! Elsker produktene derfra. Joda, noen av produktene lukter stert. Men de lukter bedre en mange av de kunstige parfymene norske jenter sprayer seg med... Har de ansiktsmasker i norge altså? Siden de ikke produserer produkter i norge, tenkte jeg at de ikke hadde slikt - det er jo ferskvare. Liker best å handle fra den engelske nettbutikken - der har de hele utvalget. Joda, de har ansiktsmaskene. De får forsendelsen kort tid etter bestillingen og legger det på is i butikken. Fikk prøve på Cupcake, som lukter sjokolade og er knallbra for fet, litt kvisete hud.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 Hvorfor kjøpte du produktene da, da (hvis du ikke kjøpte på nett da)? Du må jo ha luktet på dem før du kjøpte dem? Jaja, folk er forskjellige. Selv syntes jeg det var som å komme til himmelen da jeg gikk inn i butikken. Mmmmm... Nettet såklart, hehe.. men var uansett en voldsom nedtur, for jeg syntes konseptet virket helt fantastisk! Får raide butikken neste gang jeg drar innom Oslo, føler bare at jeg prøvde alt det som virkelig, virkelig skulle lukte godt. Dødskjedelig å bli lett kvalm av sterke lukter, skulle nesten tro jeg var gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå