mari4ever Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 (endret) jaa...nå lure eg altså på om denne primeren e fake. hu så eg kjøpte produktet av va ein av "top rated ebay sellers". Denne primeren e vertfall ikje noe god. øyenskyggen stripe seg fordeom etter 3 timer osv. det står made in USA. filled in china på den.. merkeligt:S aldri hatt denne primeren før, så lure på dokker så har denne om det kan stemme at denne er fake eller ikke? kjempe takknemlige for svar:) Endret 19. desember 2009 av mari4ever
Honesty Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Jeg har den (og vet at den er ekte); på den står det "made in USA" men ikke "filled in China". Men jeg synes ikke den er så veldig imponerende, akkurat, ekte eller ei.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 Filles in china? står ikke det på min... Hørtes utrooolig merkelig ut!
mari4ever Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2009 Filles in china? står ikke det på min... Hørtes utrooolig merkelig ut! skreiv feil. filled in china. ja jeg vet.derfor jeg måtte spør siden det var såpass merkelig
mari4ever Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2009 Jeg har den (og vet at den er ekte); på den står det "made in USA" men ikke "filled in China". Men jeg synes ikke den er så veldig imponerende, akkurat, ekte eller ei. okei. takk for svar:) kan ver den e ekte då, bare ikje så veldig bra.
Jade Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 Veldig mange som synes at UDPP er bra (inkludert meg selv). Så det er nok smak og behag. Kanskje den bare ikke passer din hudtype. Har du prøvd Too Faced Shadow Insurance? Mange som ikke liker UDPP liker TFSI og omvendt.
mari4ever Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2009 Veldig mange som synes at UDPP er bra (inkludert meg selv). Så det er nok smak og behag. Kanskje den bare ikke passer din hudtype. Har du prøvd Too Faced Shadow Insurance? Mange som ikke liker UDPP liker TFSI og omvendt. ja siden eg har hørt så mye bra om denne primeren, måtte jo prøva den:) øyenlokkene mine e heller ikje fete. har litt tørrere lokk nå som det e vinter. takk for tips:) aldri prøvd too faced sin. vet du om andre som e gode foressten, som eg kan få kjøpt i norge?
Jade Skrevet 21. desember 2009 #8 Skrevet 21. desember 2009 Du kan jo bestille den på nett F.eks. her: http://www.lookfantastic.com/beauty/too-fa...nce-primer.html (kan godt hende den fins billigere andre steder) Har kun prøvd too faced sin og UDPP, så jeg vet ikke hvilke andre som er bra
Perledrøm Skrevet 21. desember 2009 #9 Skrevet 21. desember 2009 Jeg er veldig fornøyd med denne primeren, men vi opplever jo produkter forskjellig.
Gjest Heidila Skrevet 22. desember 2009 #10 Skrevet 22. desember 2009 Det elitt smak og behag dette. Har du oljete øyelokk så er det mulig den striper seg. det kan den gjøre til meg,men det er før jeg legger på øyeskygge da. Hvis jeg har den på i 2 min,så striper den seg. Menda stryker jeg over med fingeren før jeg legger øyeskyggen,og da holder det uansett hele dagen uten at det striper seg. Det er også viktig at du har på NOK øyeskygge.Hvis primeren ikke er dekt,så kan det stripe seg. Jeg anbefaler Mac painterly paintpot. Jeg har oljete øyelokk,og den har aldri stripet seg på meg. I luuuv it <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå