Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jaa...nå lure eg altså på om denne primeren e fake. hu så eg kjøpte produktet av va ein av "top rated ebay sellers".

Denne primeren e vertfall ikje noe god. øyenskyggen stripe seg fordeom etter 3 timer osv.

det står made in USA. filled in china på den.. merkeligt:S

aldri hatt denne primeren før, så lure på dokker så har denne om det kan stemme at denne er fake eller ikke?

kjempe takknemlige for svar:)

Endret av mari4ever
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den (og vet at den er ekte); på den står det "made in USA" men ikke "filled in China".

Men jeg synes ikke den er så veldig imponerende, akkurat, ekte eller ei.

Skrevet

Filles in china? står ikke det på min... Hørtes utrooolig merkelig ut!

Skrevet
Filles in china? står ikke det på min... Hørtes utrooolig merkelig ut!

skreiv feil. filled in china.

ja jeg vet.derfor jeg måtte spør siden det var såpass merkelig

Skrevet
Jeg har den (og vet at den er ekte); på den står det "made in USA" men ikke "filled in China".

Men jeg synes ikke den er så veldig imponerende, akkurat, ekte eller ei.

okei. takk for svar:) kan ver den e ekte då, bare ikje så veldig bra.

Skrevet

Veldig mange som synes at UDPP er bra (inkludert meg selv). Så det er nok smak og behag. Kanskje den bare ikke passer din hudtype. Har du prøvd Too Faced Shadow Insurance? Mange som ikke liker UDPP liker TFSI og omvendt.

Skrevet
Veldig mange som synes at UDPP er bra (inkludert meg selv). Så det er nok smak og behag. Kanskje den bare ikke passer din hudtype. Har du prøvd Too Faced Shadow Insurance? Mange som ikke liker UDPP liker TFSI og omvendt.

ja siden eg har hørt så mye bra om denne primeren, måtte jo prøva den:)

øyenlokkene mine e heller ikje fete. har litt tørrere lokk nå som det e vinter.

takk for tips:) aldri prøvd too faced sin. vet du om andre som e gode foressten, som eg kan få kjøpt i norge?:)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne primeren, men vi opplever jo produkter forskjellig.

Skrevet

Det elitt smak og behag dette. Har du oljete øyelokk så er det mulig den striper seg. det kan den gjøre til meg,men det er før jeg legger på øyeskygge da. Hvis jeg har den på i 2 min,så striper den seg. Menda stryker jeg over med fingeren før jeg legger øyeskyggen,og da holder det uansett hele dagen uten at det striper seg.

Det er også viktig at du har på NOK øyeskygge.Hvis primeren ikke er dekt,så kan det stripe seg.

Jeg anbefaler Mac painterly paintpot. Jeg har oljete øyelokk,og den har aldri stripet seg på meg. I luuuv it <3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...