Gå til innhold

Han fyllekjørte igjen og krasjet denne gang..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lille Mia_*
Skrevet

Han hadde drukket 8 øl og bestemte seg for å dra til en kompis sent på natta. De skulle røyke sa han.. Jeg spurte om jeg skulle kjøre eller noen andre skulle kjøre. Nei han skulle kjøre selv.. For å gjøre en lang episode kort, så laget jeg et jævla rabalder fordi han hadde lovet meg aldri å fyllekjøre igjen. Jeg vet det er stygt av meg men jeg kloret han og satt kneet i sida på låret, fordi jeg prøvde å stoppe ham.. Han bare ler av meg og sier jeg skal slutte. Jeg sa til ham: Du lovet aldri å gjøre det igjen!!! Svaret jeg fikk var javel, gir jeg faen i... Jeg spurte om det var dette svaret han skulle gi meg hver gang det var noe han hadde lovet.. Vet ikke sa han, og gikk. Jeg prøvde å stoppe ham, men klarte ikke. Jeg kunne ikke kjøre selv siden ungen vår på 1.5år lå å sov. Det viste seg også at han var tenkt til kompisen sin for å gjøre andre ting enn røyking, noe han også lovte å ikke gjøre. Vi har snakket om å kjøpe leilighet sammen, men nå orker jeg ikke mer tror jeg.. Jeg er psykisk knekt.. Jeg gråter og gråter av ham, men det er så vanskelig å komme seg vekk fordi jeg elsker ham. Jeg føler meg så alene.. Kan ikke snakke med venninene mine, de sier han er en dritt.. Han kan umulig elske meg med en sånn innstilling til hva jeg sier... Eller må jeg finne meg i sånt tull resten av livet? Hva hvis han har lovet å ikke være utro da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bør ikke blir en neste gang, men hvis det blir det lager du ikke et rabalder... neste gang ringer du stille og rolig politiet og melder fra om fyllekjøring, før du pakker sakene hans og setter dem på trappa. (Evt pakker dine egne og barnets saker, og reiser til noen dere kan sove hos)

Gjest Gjest_Lille Mia_*
Skrevet

Ja jeg skulle ønske det var så lett. Han sa til meg før han dro jeg bare kunne ringe politiet hvis jeg ville. Jeg burde kanskje gjort det også, men i kampens hete var det ikke mye jeg klarte å tenke på. Jeg forstår ikke hvordan han kan si han elsker meg og så gjøre det stikk motsatte av det jeg sier..

Skrevet

Det er fordi han hverken elsker eller respekterer deg. Han kan SI at han elsker deg, men handling betyr tusen ganger mer enn ord. Han sier bare det du vil høre, han mener det ikke.

En mann som har så liten respekt for andres og eget liv, ville jeg valgt å ikke dedikere et sekund mer av mitt liv til.

Gjest Gjest_Lille Mia_*
Skrevet

Ja du har nok rett. Handling sier mer enn tusen ord..

Han snakket om å gifte seg og kjøpe ring når vi skulle på weekend turen vår i jula.. (dette er noe jeg ikke har mast om.. Dette er noe han har funnet ut selv..) Merkelig form for kjærlighet spør du meg.. Har aldri vært bort i en sånn mann før

Gjest Gjest_Lille Mia_*
Skrevet

Jeg har fått skylden for krasjet.. Han sa det var min feil siden han var så stresset når han kjørte.. Jeg sa tilbake at han kan ikke klandre andre enn seg selv, når jeg forsøkte å stoppe ham. Nå tok han bilen min og dro...

Skrevet

Venninnene dine har rett.

Mer er det vel ikke å si.

Gjest Gjest_Lille Mia_*
Skrevet

Trodde virkelig at den gangen han ble tatt for fyllekjøring skulle han endre seg. 4 måneder siden. Det ser ikke ut som enkelte har tenkt å forandre seg i det hele tatt. Han driter fullstendig i meg og ungen tydeligvis. Nå tok han bilen MIN og stakk. Han sa ingenting om hvor han skulle, så nå sitter jeg her og kommer meg ikke bort. Jeg skulle bare ønske han svarte på hvorfor han driter i lovnadene sine. Jeg er ikke perfekt selv, men jeg har hvertfall ikke fyllekjørt. Og holder mine lovnader til han som regel...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hva slags forhold er dette? Han fyllekjører for å dra ut å røyke med kompiser, har dame og et lite barn hjemme, dere nærmest sloss for å forhindre at han skal kjøre i fylla. Dette er jo bare helt på trynet.

For det første setter han andres og eget liv i fare med denne oppførselen. Det er ulovlig og farlig atferd. Han gir blaffen i deg og barnet.

Tenk deg grundig om, om dette er et miljø du ønsker at barnet ditt skal vokse opp i. Og om dette er et forhold som er positivt for deg.

Da jeg var 17, anmeldte jeg kjæresten min for fyllekjøring uten å blunke en gang.

Skrevet
Det viste seg også at han var tenkt til kompisen sin for å gjøre andre ting enn røyking, noe han også lovte å ikke gjøre.

Hva mener du med dette?

Skrevet

Eksn min lovet også å aldri fyllakjøre, etter eks antal ganger. Til slutt forulykket han, mistet lappen i to år og fikk en stor bot. 1,1 i promille. Det først stoppet ham fra å fyllakjøre, han hadde ikke bil, men han fortsatte å drikke. Hendte at han lette etter bilen også i blant, han hadde glemt hvor den var. Det ble fort slutt.

Skrevet

Ikke sløs bort tiden din på å få "svar" på hvorfor han ikke holder avtalene sine.

Vennen dine har rett, han er en dritt. Ikke sløs bort livet ditt på dette, og i la ditt barn vokse opp under slike forhold.

Skrevet

Dette er jo ingen mann. Dette er en guttunge. Skyldre på andre for egne handlinger, og ikke tar han ansvar heller. Har barn ? Dette burde jo være omtrent den største vekkeren av alle!

Skrevet

Høres ut som det er noe annet han skulle. Som han ikke kan si til deg. Fyrener full i grums. Forlat han.

Skrevet

med en sånn mann har du nerveproblemer før du blir tredve og ungen din er alkoholiker på 12 års dagen

enjoy life

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...