Gjest Gjest_luremusa_* Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Jeg hadde i en lengre periode ingen lyst på sex-grunnen til dette var at jeg var sliten psykisk av div. påkjennelser: Sykdom i familien, dødsfall osv. Min kjære lå pent og pyntelig ved min side og om han var heldig ble det gjerne noe på ham en gang i uka.. Forklarte ham hvorfor sexlysten var borte at det ikke gikk på ham men omstendighetene...Han godtok dette, men jeg lurer nå på hva denne perioden gjorde med følelsene hans for meg-og for forholdet vårt..Noen menn som kan sette seg inn i hans situasjon her?
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Jeg hadde i en lengre periode ingen lyst på sex-grunnen til dette var at jeg var sliten psykisk av div. påkjennelser: Sykdom i familien, dødsfall osv. Min kjære lå pent og pyntelig ved min side og om han var heldig ble det gjerne noe på ham en gang i uka.. Forklarte ham hvorfor sexlysten var borte at det ikke gikk på ham men omstendighetene...Han godtok dette, men jeg lurer nå på hva denne perioden gjorde med følelsene hans for meg-og for forholdet vårt..Noen menn som kan sette seg inn i hans situasjon her? Vil forøvrig legge til at vi ikke er sammen lenger-han gjorde det slutt noen mnd. etter denne tørke fasen, men under andre påskudd enn dette-jeg tror alikevel at dette var den egentlige årsaken. Kan atter legge til at vi nå etter det er blitt slutt har masse sex...
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 Noen menn som kan sette seg inn i hans situasjon her? I motsetning til hva mange kvinner tror, så er menn forskjellige. Folk på Kvinneguiden kjenner din kjære meget dårlig, og har ingen forutsetninger for å uttale seg om hvordan han føler. Ville du spurt en fremmed på gaten om hvordan din kjære har det, og ville du tatt det svaret for god fisk? Spør din kjære direkte.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 Min kjære lå pent og pyntelig ved min side og om han var heldig ble det gjerne noe på ham en gang i uka.. Det virker jo ikke som om han faktisk gikk 4 mnd uten sex, hvis han fikk seg noe i denne perioden. Forresten så er vel de fleste oppegående personer i stand til å forstå at du ikke vil ha sex hvis du er syk/ sliten psykisk. Det spørs hvor voksen denne fyren er.
Gjest Iah Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 Hvis forholdet ikke overlevde 4 måneder med lite sex, hadde det uansett ikke vart.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 Et forhold blir jo fort kjedelig uten sex. Du hadde helt sikkert dine grunner, men jeg kan med 90% sikkerhet si at det var en av årsakene ja. Men det er nå minst like mange damer som slår opp pga. dårlig/lite sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå