Gå til innhold

Har jeg kjøpt for femi julegave til han?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjæresten min er plaget med veldig tørre hender, de blir helt ru og ekkel om vinteren. Så jeg tenkte å gi ham en god håndkrem til jul.

Idag fant jeg en god håndkrem til 460,- kr på et parfymeri. Fikk hjelp av ei som jobba der til å plukke den ut. Men å slo det meg etterpå: Er det kanskje litt for femi for en mann på 26 å få håndkrem fra et parfymeri i julegave??? ;p

Kom på etterpå at det kanskje hadde vært bedre og kjøpt det på apotek, da han nok ikke vil finne så mye interesant på parfymeriet dersom han kommer på at han vil bytte gaven.. Hmm! Hva tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

460 kroner for en håndkrem? Er den laget av gull?

Skrevet
460 kroner for en håndkrem? Er den laget av gull?

Chanel :fnise:

Skrevet

Er litt skeptisk til sånne ting i grunn. Chanel for eksempel, der navnet koster mer enn innholdet. Du kunne nok fått en god håndkrem på apoteket for en hundrelapp. Men så lenge han trenger det, og kremen gjør det den skal, så kan jeg ikke se hvorfor det skal være femi. Der, da fikk du et litt mer seriøst svar også.

Skrevet

Den var veldig god, og den lukter bare helt rent, ikke noe sterk parfymelukt.

Sååå... er det for femi??

Gutter: JA ELLER NEI??

Jenter: Ville dere eventuelt kjøpt det til kjærestene deres??

Skrevet

Ja, takk, det var litt mer til hjelp:)

Ja, syns den var i dyreste laget selv også. Men typisk meg å glemme og sjekke pris før jeg kjøper noe... ikke spør.

Gjest Eurodice
Skrevet
Kjæresten min er plaget med veldig tørre hender, de blir helt ru og ekkel om vinteren. Så jeg tenkte å gi ham en god håndkrem til jul.

Idag fant jeg en god håndkrem til 460,- kr på et parfymeri. Fikk hjelp av ei som jobba der til å plukke den ut. Men å slo det meg etterpå: Er det kanskje litt for femi for en mann på 26 å få håndkrem fra et parfymeri i julegave??? ;p

Kom på etterpå at det kanskje hadde vært bedre og kjøpt det på apotek, da han nok ikke vil finne så mye interesant på parfymeriet dersom han kommer på at han vil bytte gaven.. Hmm! Hva tror dere??

Jeg synes ikke gaven er femi i og for seg, men synes det er galskap å betale så mye for en håndkrem. Når man har veldig tørre og ru hender, trenger man å smøre ofte til å begynne med før det blir bedring, så en tube eller flaske eller hva det er blir oppbrukt i løpet av få dager. Man får kjøpt gode håndkremer i dagligvarebutikker, også. Du skulle heller kjøpt der eller på apoteket, det er ikke for sent. Du kan vel bytte og heller kjøpe en cologne, deodorant, etterbarberingsvann eller noe.

Skrevet

Gi ham den som en tilleggsgave til et gavekort til kino eller teater eller noe for dere begge, så kan han selv få avgjøre hva som er den beste gaven! :-)

Skrevet
Jeg synes ikke gaven er femi i og for seg, men synes det er galskap å betale så mye for en håndkrem. Når man har veldig tørre og ru hender, trenger man å smøre ofte til å begynne med før det blir bedring, så en tube eller flaske eller hva det er blir oppbrukt i løpet av få dager. Man får kjøpt gode håndkremer i dagligvarebutikker, også. Du skulle heller kjøpt der eller på apoteket, det er ikke for sent. Du kan vel bytte og heller kjøpe en cologne, deodorant, etterbarberingsvann eller noe.

Ja, jeg må innrømme det høres fornuftig ut. Og det blir jo faktisk litt mindre femi når det ikke er chanel også. Hehe. Takk for svar!:)

Skrevet
Gi ham den som en tilleggsgave til et gavekort til kino eller teater eller noe for dere begge, så kan han selv få avgjøre hva som er den beste gaven! :-)

Smart! Tenkte uansett å kjøpe noe i tillegg til den så ;) Takk for tips!

Skrevet

Jeg tror ærlig talt ikke kjæresten din kommer til å sette pris på denne gaven.. Det kommer ikke til å falle han inn at den har kostet så mye, og jeg ser for meg at han kommer til å tenke noe á la " en håndkrem? seriøst?"..

Idéen er forsåvidt god, men kjøp istedet en billig håndkrem på parfymeri, dagligvarebutikk eller H&M, og noe annet litt mer 'gøy' i tillegg.

Et tips for å få gutter til å bruke fuktighetskremer e.l er å finne en med et 'maskulint' utseende, dvs emballasje i f.eks svart/grått/ blått/hvitt og nøytral lukt ;)

Skrevet
Jeg tror ærlig talt ikke kjæresten din kommer til å sette pris på denne gaven.. Det kommer ikke til å falle han inn at den har kostet så mye, og jeg ser for meg at han kommer til å tenke noe á la " en håndkrem? seriøst?"..

Idéen er forsåvidt god, men kjøp istedet en billig håndkrem på parfymeri, dagligvarebutikk eller H&M, og noe annet litt mer 'gøy' i tillegg.

Et tips for å få gutter til å bruke fuktighetskremer e.l er å finne en med et 'maskulint' utseende, dvs emballasje i f.eks svart/grått/ blått/hvitt og nøytral lukt ;)

Hehe, ja du sier noe. Det er nemlig et eller annet ved denne gaven som jeg ikke blir helt komfortabel med. Kjøpte den litt for fort. Hmm... har du noe eksempel på hva som kan være "gøy"? Jeg er skikkelig lite kreativ. Sukk.. PS. Kondomeri-gaver er utelukket, da jeg vil at pakken skal kunne åpnes foran familien hans. Hehe.

Skrevet
Hehe, ja du sier noe. Det er nemlig et eller annet ved denne gaven som jeg ikke blir helt komfortabel med. Kjøpte den litt for fort. Hmm... har du noe eksempel på hva som kan være "gøy"? Jeg er skikkelig lite kreativ. Sukk.. PS. Kondomeri-gaver er utelukket, da jeg vil at pakken skal kunne åpnes foran familien hans. Hehe.

Vel, 'gøy' for min kjære vil som oftest si et tv-spill. I år har jeg f.eks kjøpt et xbox-spill jeg vet han ønsker seg, og en kul t-skjorte jeg har bestilt på nett. Ellers kan det jo være en dvd (gjerne en serie), og jeg lager gjerne en konvolutt med gavekort på litt diverse gøye ting vi kan gjøre sammen ;) Da kan han jo få en pakke han kan åpne foran familien, og diskre nekte familien å se hva som står på det som er inni konvolutten ;)

Skrevet

Kjempefin og omtenksom gave:o) Du kan eventuelt bruke den selv og gi ham en fra apotek pluss noe annet. Skader ikke med en luxus håndrem i julegave til seg selv heller:o)

Skrevet

Det er en fin og omsorgsfull gave som han bør sette stor pris på:-)

Det finns gode håndkremer til langt billigere pris, men din tanke bak det er det som teller! NEI, det var ingen femi gave:-)

Skrevet

Er det ei femi flaske hadde den havna innerst i skapet for min del..

Støtter meg på mange andre her, dra på apotek.

Gjest gutt/mann
Skrevet

Tror egentlig ikke denne gaven vil slå helt an.

Trenger gutter håndkrem, så kjøper vi den billigste på apoteket.

Kjøp noe kult i stedet, og bruk håndkremen selv.

Skrevet

Jeg tror han ville blitt flau om han fikk spørsmål fra en kamerat om hva han fikk til jul av deg. Tørre hender kan fikses med Spenol til en tier, er helt sikker på at han ikke ønsker seg dyr håndkrem til jul.

Skrevet

Jeg må si meg helt enig!

Skrevet

Jeg tror heller ikke han blir glad for denne gaven. Kjøp heller f.eks Aco på apoteket. En håndkrem der man betaler mest for merket er bare unødvendig. Spesiellt for en mann. Jeg ville nok heller kjøpt en fin ullgenser eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...