Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #1 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg har møtt en gutt, 29 år som virker å være verdens snilleste og greieste hyggelige gutt. Litt beskjeden og ingen selvsikker "her Kommer jeg kjekkas". Men jeg sliter litt med å tro at det kan bli noe mer, han er liksom alt for snill og god, og nesten litt kjedelig, det vil si kjenner han ikke så godt at jeg kan fastslå det. Men det jeg etterlyser hos han er jo egentlig litt negative egenskaper. dvs, litt arrogant, kostbar, selvsikker. hard to get osv, men det ver jo egentlig ikke det jeg vil ha i det lange løp... Men hvordan skal jeg få meg selv til å falle for han og ikke den tradisjonelle dritsekken jeg gjerne faller for og som ender opp med å såre meg??? Er så dritt lei av å investere tid med de som ender opp med å behandle meg dårlig, men klarer liksom ikke å forelske meg i de som er bare snill og god... Fuck , bad boys syndrom... Noen med erfariner, tips og råd??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 19. desember 2009 #2 Del Skrevet 19. desember 2009 Bruk lang tid på å lære ham skikkelig å kjenne før du utvikler det videre. Snakk en masse med ham om mangt og mye. Gjør hyggelige ting i sammen. Se om dere rett og slett gror dere glad i hverandre, for det kan være mye bedre enn en hodestups forelskelse med bind for øynene... :-) Lykke til! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #3 Del Skrevet 19. desember 2009 sjekkeskolen.vgb.no linker titt og ofte til denne fordi det er fantastisk bra stoff. les fra første innlegg eller la snillgutten lese det så skjønner han kanskje litt av hvordan små ting han gjør kan forandre mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 19. desember 2009 #4 Del Skrevet 19. desember 2009 Hei. Jeg har ikke noe godt svar, men kan si at jeg er i ganske lik situasjon selv. Kunne likesågodt hvert jeg som skrev innlegget:P Jeg tror dessverre ikke man kan få seg selv til å danne følelser for en gutt hvis de ikke er der eller oppstår av seg selv. Jeg har kjempe lyst til å gi denne annerledes og "snille gutten" en sjanse, men blir mer og mer opptatt av hvor kjedelig og lite spennende det er i forhold til disse "slemme guttene". Dessuten får det meg til å føle meg verre da jeg stadig blir den som lyver og er mer uentusiastisk til han. Tar han på en måte for gitt, siden han lar meg styre alt..håper du får noen gode svar på hvordan man skal takle dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. desember 2009 #5 Del Skrevet 19. desember 2009 En kan vel ikke bestemme seg for å forelske seg i noen, det er noe som kommer av seg selv. Og selv om du aldri så mye vil, så tror jeg ikke du kan falle for en du ikke tenner på, både mentalt og fysisk. Hvis du klarer å finne ut av hvilke egenskaper du ønsker i en partner, og fokuserer på det, begynner du å se etter det hos gutter du møter. Etter å ha vært i noen forhold som ikke var bra for meg, satte jeg meg ned og skrev en liste over hvilke egenskaper jeg ønsket i en ny kjæreste. Dermed ble jeg mer bevisst på dette, og lette etter de tingene hos de jeg ble kjent med. Det morsomme er at jeg fant igjen denne listen ca 1 år inn i det forholdet jeg er i nå. Og kjæresten har alle de egenskapene jeg ønsket meg. Og han falt jeg bare pladask for da vi var i bli-kjent-fasen. Tror du må endre noen tankemønster for å klare å forelske deg i andre typer enn de du vanligvis faller for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. desember 2009 #6 Del Skrevet 19. desember 2009 Men det jeg etterlyser hos han er jo egentlig litt negative egenskaper. dvs, litt arrogant, kostbar, selvsikker. hard to get osv, men det ver jo egentlig ikke det jeg vil ha i det lange løp... Må bare si at jeg blir litt fascinert av det kvinnelige psyke - for å si det på den litt snille måten Jeg kan forstå og være enig i at en kjedelig person ikke er attraktiv. Men hva i all verden har personlige egenskaper som arrogant, kostbar, selvsikker. hard to get osv. med å ikke være kjedelig å gjøre??? Som mann, så hadde ei dame med en slik oppførsel aldri vært aktuell på noen som helst måte. Noe mindre attraktivt kan jeg ikke tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. desember 2009 #7 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) sjekkeskolen.vgb.no linker titt og ofte til denne fordi det er fantastisk bra stoff. les fra første innlegg eller la snillgutten lese det så skjønner han kanskje litt av hvordan små ting han gjør kan forandre mye. Hør her - mennesket er et sykt nok dyr i utgangspunktet! Det er derfor absolutt ikke nødvendig å gjøre vondt enda verre ved å lese søppel som dette. Prøv å oppføre deg på en normal måte i stedet. Endret 19. desember 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 19. desember 2009 #8 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg kommer ALDRI til å forstå meg på damer som TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest L Skrevet 19. desember 2009 #9 Del Skrevet 19. desember 2009 Må bare si at jeg blir litt fascinert av det kvinnelige psyke - for å si det på den litt snille måten Jeg kan forstå og være enig i at en kjedelig person ikke er attraktiv. Men hva i all verden har personlige egenskaper som arrogant, kostbar, selvsikker. hard to get osv. med å ikke være kjedelig å gjøre??? Som mann, så hadde ei dame med en slik oppførsel aldri vært aktuell på noen som helst måte. Noe mindre attraktivt kan jeg ikke tenke meg. Steinar, du hadde hatt godt av å lest litt evolusjons psykologi. Da hadde du forstått hvorfor de egenskapene trigger følelser hos damer. Du hadde og forstått at du ikke kan sammenligne hva menn ser etter og hva damer ser etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. desember 2009 #10 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Steinar, du hadde hatt godt av å lest litt evolusjons psykologi. Da hadde du forstått hvorfor de egenskapene trigger følelser hos damer. Du hadde og forstått at du ikke kan sammenligne hva menn ser etter og hva damer ser etter. Jeg har ingen problemer med å se og forstå at kvinner og menn er forskjellige og derfor har noen ulike behov. Men det jeg sier her er at egenskaper som å være arrogant, kostbar, selvsikker. hard to get osv. IKKE er positive egenskaper. Heller kjedelige. Finnes ikke kjedeligere folk enn egoister. Endret 19. desember 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. desember 2009 #11 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg har ingen problemer med å se og forstå at kvinner og menn er forskjellige og derfor har noen ulike behov. Men det jeg sier her er at egenskaper som å være arrogant, kostbar, selvsikker. hard to get osv. IKKE er positive egenskaper. Heller kjedelige. Jeg tror at veldig mange unge jenter faller for sånne typer, spør meg ikke om hvorfor. Jeg har aldri skjønt det, for jeg har aldri falt for slike typer selv. Mulig det handler om å kapre en man ikke tror man kan få. Og at de virker spennende og interessante. Så viser det seg derimot at man har havnet i et dysfunksjonelt forhold i stedet (og lager tråder på KG om den håpløse typen sin ) Når man blir mer voksen, endrer dette seg (for veldig mange), og man ser etter andre kvaliteter hos en mann. Hvis man er bevisst på at man faller for en type menn som ikke er bra for en, bør man gå i seg selv og endre tankemønstrene sine. Ingen vil vel leve i et forhold hvor man ikke har det bra - sånn egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. desember 2009 #12 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg tror at veldig mange unge jenter faller for sånne typer, spør meg ikke om hvorfor. Jeg har aldri skjønt det, for jeg har aldri falt for slike typer selv. Mulig det handler om å kapre en man ikke tror man kan få. Og at de virker spennende og interessante. Så viser det seg derimot at man har havnet i et dysfunksjonelt forhold i stedet (og lager tråder på KG om den håpløse typen sin ) Når man blir mer voksen, endrer dette seg (for veldig mange), og man ser etter andre kvaliteter hos en mann. Hvis man er bevisst på at man faller for en type menn som ikke er bra for en, bør man gå i seg selv og endre tankemønstrene sine. Ingen vil vel leve i et forhold hvor man ikke har det bra - sånn egentlig? Ja, det er merkelig. Skulle vært interessant å få vite hva disse jentene mener er spennende med disse egenskapene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt87 Skrevet 19. desember 2009 #13 Del Skrevet 19. desember 2009 Synes den vgb linken var bra jeg. Et sted å begynne ihvertfall, men det beste er å drite i den slags teori å bare gå ut å "herje" på byen men noen foretrekker litt faglig tyngde først. Jenter liker å bli forført, de liker at en er spontan, de liker at en er selvsikkert å litt pågående. Problemet er at det ofte er bad boysa som adopterer teknikker som gjør at de virker mer attraktiv, når de så "har knekt koden" skal det mye til for at de roer seg med ei dame med en gang. Mye vil ha mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå