Gå til innhold

Samboer utro med jenta i hybelen, hører han er der nå!

Anbefalte innlegg

Gjest julefaen
Skrevet

Jeg fant ut idag at samboeren min har hatt et seksuelt forhold med en av jentene som bor i hyblene under oss. Nå høres det ut som det er en stor aldersforskjell, men det er det ikke. Det er snakk om at hun er 21, han 23. Uansett, han har før hatt nettsex og mobilsex med andre "venniner". Jeg ga ham en ny sjanse da jeg trodde han virkelig angret. Jeg er ikke naiv og antar det er MYE mer jeg ikke vet. Jeg føler meg så jævlig dum. Men den tosken, herregud så jeg hater han akkurat nå. Jeg har hatt mistanker i lengre tider, det begynnte med en magefølelse. Så har det vært enkelte småting her og der som har bygd på mistanken. Så idag da han kom hjem fra jobb hadde jeg en overaskelse til ham. Bagen var pakket med alle klærne hans og plasystationen, en ostehøvel og et par handuker som er alt han eier. Han skjønnte ingenting liksom og spilte dum og helt overasket. Han presset seg inn i gangen og begynnte nesten panisk å ta etter meg for å holde rundt meg og unskylde seg selvom "han ikke hadde gjort noe galt". Så begynnte han å sippe å innrømte litt ( han vet ikke alt jeg vet ). Noe som gjor meg enda mer forbanna. Jeg sparka bagen hans ned utetrappa og ba han dra seg ut av leiliheta mi. Han lurte på hvor han skulle bo, "hah, du kan få leie en hybel med meg. Dele rom med hora di." Jeg mente selfølgelig ikke dette seriøst, men hvem sin stemme hører jeg nede i gangen hvor hyblene er?? Samboeren min!! Han står og prater rolig med henne og jeg tror de er på rommet hennes nå for det er stile i gangen men jeg hørte ikke ytterdøra. Fy faen så sint jeg er!!! Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Kan jeg brase inn der nede å klikke eller skal jeg la han være der?? Herregud, nå hikster jeg av gråt å sinne. At noen kan ydmyke og såre meg slik!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg hadde gått ned og inn. Ja, virkelig.

Grått og kjeftet. Og muligens klappa til kjerringa som bor der.

Kanskje han også.

Tror dere burde prate ordentlig sammen, om det der. Enten om du vil mer med han, eller er ferdig med han.

Gjest julefaen
Skrevet

Mener du det? Jeg har grått som faen, vil ikke vise at jeg griner for den idioten heller. Vil ikke miste stoltheten midt oppi alt dette. Men sinne som i meg nå gjør at jeg får lyst å brase inn og hyle og skrike og banne og ta tak i ham og riste ham noe så inne i helvette!!

Skrevet

Jeg er vanligvis et rolig og sindig menneske, men hadde typen min gjort noe sånt mot meg, hadde jeg klikket i vinkel og skjelt både han og tøsen ut så det holdt!

Skrevet

Menn som er utro og som lyver bedrer seg ikke så lenge de ikke lærer seg ekte empati gjennom sinn egen hjertesorg.

Hvis han virkelig gjør det du beskriver så er det "game over", spør du meg. Men det er bare min mening. Finn deg i tilfelle en mann med mange lange og få trygge forhold bak seg, for det er et godt tegn.

Håper du takler alt dette som skjer hos deg nå.

Skrevet
Bli gal, løp inn!

Jepp. Eller sett bagen hans et sted langt unna, lås døra og bestill låsesmed.

Skrevet

Men du kan fremdeles bli gal, løpe inn og banne som faen!

Skrevet

Sender deg en klem :klemmer: . For en idiot av en mann du hadde.

Du finner deg nok en skikkelig mann som vet å behandle jenta si fint.

Skrevet
Men du kan fremdeles bli gal, løpe inn og banne som faen!

Hva hjelper det da...???

Kan umulig gjøre noenting en dritt bedre, tenker nå jeg.

Gjest Gjest_Tanja_*
Skrevet

Du er jo endelig kvitt han nå. Bare glem hele fyren. Gå videre i livet ditt. Høres ikke ut som han er verdt å gråte for spør du meg. Lev livet:)

Skrevet

Kjenner jeg blir rasende av å lese dette!! Hadde grått som en gal, men nok vært for stolt til å gå ned der...desverre...

Åhrr.. mannfolk altså!! :kjefte:

Gjest julefaen
Skrevet

Det er slutt. Jeg kan ikke reparere det såre han har lagd i meg nå. Jeg elsker ham men hater han mer. Orker ikke prate med ham. Hun skal flytte innen januar. Jeg er så knust nå.. Har endret statusen på face, noe jeg angrer på nå for telefonen min går i ett sett. Jeg klarer ikke ta den, sitter bare å tenker på at de to er sammen i underetasjen. Hun trøster ham sikkert. Helvette verden er urettferdig. Håper han bruker ostehøvelen sin på pulsårene sine.

Jeg klarer nesten ikke skrive for jeg skjelver og gråter. Jeg trenger på en måte å klikke på han, få hyle. Når han kom hjem var jeg så behersket jeg kunne. Ville være litt kald for å beholde noen lunde stolthet..

Gjest stearinpikken
Skrevet (endret)

.

Endret av stearinpikken
Gjest Gjest_Kvinne_*
Skrevet
Hva hjelper det da...???

Kan umulig gjøre noenting en dritt bedre, tenker nå jeg.

Helt enig. Jeg hadde latt dette fare og prøvd å glemme fyren for godt.

Skrevet

Hva med å bare være ærlig og si hvordan du føler det til han?

Skrevet

Vet du hvor sikringsskapet er? Ta strømmen i hybelleiligheten deres og pakk sakene dine og flytt.

Skrevet
Det er slutt. Jeg kan ikke reparere det såre han har lagd i meg nå. Jeg elsker ham men hater han mer. Orker ikke prate med ham. Hun skal flytte innen januar. Jeg er så knust nå.. Har endret statusen på face, noe jeg angrer på nå for telefonen min går i ett sett. Jeg klarer ikke ta den, sitter bare å tenker på at de to er sammen i underetasjen. Hun trøster ham sikkert. Helvette verden er urettferdig. Håper han bruker ostehøvelen sin på pulsårene sine.

Jeg klarer nesten ikke skrive for jeg skjelver og gråter. Jeg trenger på en måte å klikke på han, få hyle. Når han kom hjem var jeg så behersket jeg kunne. Ville være litt kald for å beholde noen lunde stolthet..

Tenk på at du var sterk nok til å handle adekvat. Det er du som har kontrollen. Du hadde et valg og tok en klok beslutning, selv om den er vond. I det lengre løp kan det godt vise seg at det var den helt riktige beslutningen å ta også.

Vit at du er en sterk kvinne som vet forskjellen på rett og galt, og gå videre i livet med rak rygg!

Det er i motbakke at det går oppover....!!!

:-)

Gjest julefaen
Skrevet

Han er der nede, garantert. Jeg kan så vidt høre stemmen han nede i rommet hennes når jeg legger øret mot golvet. Fy faen. Hjertet mitt gjør fysisk vondt. Hvordan skal jeg kunne sove inatt når jeg vet de to ligger bokstavelig talt rett under meg!? Han la igjen julegavene sine her, jeg fant den med alle de andre pakkene nå mens jeg var på soverommet å sniklyttet i golvet. Han har kjøpt en klokke til meg. Ja, jeg åpnet den. Klokka er fin, men om jeg beholder den tenker jeg bare på han når jeg bruker den. Så imårra stikker jeg til byen og gir den til en av tiggerne på hjørne.

Jeg vurderer fortsatt å gå ned. Tviler på at jeg klarer å holde meg i "min etasje" hele natten. Men det er egentlig det jeg ønsker. Håper jeg klarer å beherske meg, for sansyneligheten for at de to får seg en smekk er veldig høy. For å være helt ærlig fortjener de grisejuling begge to. Jeg føler meg så jævelig fornærma. En ting jeg også vurderer er å ringe han. Men det er vel ikke vits. Dette gjør så vondt..

Skrevet

Fortsett å forholde deg kald og rolig ovenfor begge to. Du behodler din verdighet , de har begge mistet sin ved det de har gjort mot deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...