Gå til innhold

Mannen min er for stor nedentil

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når du tænke på at du e skapt for å få ein liten(stor) onge præssa ut av d der høle, så tru æ nok at du e stor nok t hans kuk, ja.

Oppvarming e stikkordet, jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt hva du sliter med. Å kaste ut "oppvarming" i hytt og pine hjelper ikke.. Det vet man fra før. Reduksjon av samleie-frekvens, reduksjon av lengde på samleie, veldig sjelden mer enn ett samleie i en økt osv. Man blir SÅR. Test ut stillinger hvor bena er fra hverandre heller enn sammen. Ta det rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du tænke på at du e skapt for å få ein liten(stor) onge præssa ut av d der høle, så tru æ nok at du e stor nok t hans k##, ja.

Det er vel meningen at sex skal være godt? En fødsel er definitivt ikke godt.

Synes dette var en direkte tåpelig sammenligning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du tænke på at du e skapt for å få ein liten(stor) onge præssa ut av d der høle, så tru æ nok at du e stor nok t hans k##, ja.

Kan du i fremtiden skrive så jeg forstår hva du mener? Måtte lese igjennom innlegget ditt flere ganger for å få med meg det som sto der.

SMS-språk er for nettopp.......SMS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde samme problemet med en tidligere kjæreste og det kompliserer ting. Han var ikke stor... han var GIGANTISK og det gjør at man ikke kan slippe seg ordentlig løs... til tross for andre kommentarer her inne, så er min oppfatning at en penis så ABSOLUTT kan bli for stor!!!! :( Men er mer med på at dette er individuelt... Han kunne heller ikke slippe seg ordentlig løs, og det farger dere begge. For å være ærlig så tror jeg fyren hadde drept meg om han hadde brukt sin fulle lengde... samtidig som at jeg følte at han genereldt var for stor i omkrets også... Det var rett og slett ikke bra! Gutta skrøt av han i dusjen, men hva hjelper vel det???? :-? Det er vel kanskje en annen sak om man er ny i gemet og kanskje ikke har gitt seg selv nokk tid, da kan man snakke om oppvarming og det å lære seg selv å kjenne...

Jeg beklager at jeg ikke har noen gode forslag til deg, men kanskje man kan venne seg til selv det??? Jeg klarte det ikke, men kanskje det kan fungere for dere... Håper du finner ut av det! :blunke:

:kissfan: Northy :kissfan:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til din informasjon så utvider skjeden seg for at ungen i det hele tatt kan bli presset ut av det ellers lille hullet, så å sammenligne en fødsel med sex er bare tåpelig...

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg, det er vondt!!

Min forrige samboer var gedigen, og det var rett og slett så vondt at jeg stort sett ikke orket....

(men vi fikk en baby, da... :ler: )

Har ingen råd til deg heller, antar han ikke er hypp på ****reduksjon.... :hoho:

Men problemet er alvorlig nok, dere må bare finne stillinger som gjør det mest mulig komfortabelt for deg....

Og det å føde folkens, er noe heeelt annet. Da utvider man seg faktisk i bredden og IKKE i dybden....

*dagens lille biologikurs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorothy L.

Det er en ting jeg ikke skjønner!

Dere snakket om gedigne pxxxer. Hvor stor er den da? Som mange andre her, har jeg inntrykk av at den passer som regel uansett.

Dessuten, hvis det er lengden dere prater om, så er jo ikke det et like stort problem som hvis den var tykk. Da går den o ikke inn en gang, og det gjør den hvis det er lengden det er snakk om!!!

Hilsen D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes damer som kan skryte på seg å få plass til en amerikansk fotball i kjærlighetstunnelen. La oss ha det helt klart at det er unntaket og ikke standarden i rommelighet.. Gutta synes stort er helt topp, og enkelte jenter. Andre jenter synes det ikke er så topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...