Gå til innhold

En vakker liten gave...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg bare ville dele dette med dere, JEG syns i hvert fall det er vakkert, og jeg gleder meg til å bruke det i talen min: vi satt og snakket om bøker en kveld for noen uker siden, og da snakket vi om en bok som heter "Veien til Karlsonssvogna" - noen som har lest den? Egentlig en dagbok av en journalist som er i ferd med å miste kona si i kreft, men like mye en bok om kjærlighet syns nå jeg. Vel, det som er essensen her, er at de ble enige om at hun skulle sette seg i Karlsonsvogna slik at han alltid visste hvor hun var, og hvor han skulle finne henne (snufs...) Vel, jeg tenkte at det er sikkert fullt i Karlsvogna nå :wink: , så jeg kjøpte en stjerne jeg, via et internasjonalt stjerneregistreringsfirma, så nå har vi vår egen stjerne å møtes på! Jeg ga den artistnavnet til min tilkommende, og jeg gleder meg som sagt å presentere dette i talen min! Noen vil sikkert syns dette er klissete, men jeg syns det er vakkert jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig gave..

Har du noen link - for oss andre som kunne tenkte oss en stjerne?

Skrevet

Lurer på om jeg skal starte et stjerneregistreringsfirma jeg, ettersom forbausende mange synes det er stilig. Det finnes ingen som helst kontroll på at kun du har gitt dem penger for den stjernen.. De kan selge den samme hundre ganger. Jeg foreslår at du setter opp et dokument hvor du gir bort "den" stjernen til din kjære selv, og gir pengene til noen mer trengende. Jeg kan godt lage dokumentet for deg, mot en liten godtgjørelse :ler:

Gjest lekebøll
Skrevet

Ikke vær så jævla uromantiske og realistiske her, da! :briller:

Skrevet

Ja, jeg har lest den boka. Forferdelig bra!

Jeg synes det var kjempekoselig gave du har ordnet. Virkelig noe å leve på i laaang tid! Jeg er nå av den typen som sier at det er ekstra viktig å fokusere på tanken bak en slik gave og ikke pengene den koster eller statusen den gir.

Skrevet

Jeg syntes dette er en veldig romantisk og fin gave. Uansett om gjest kom med den linken. Kunne godt tenke meg en link slik at jeg også kunne kjøpe en stjerne til min kjære.

Skrevet

Jeg er selvfølgelig helt klar over at de sikkert kan selge samme stjerne til fler, men det man ikke vet osv.... Og det dr... jeg i , jeg får et sertifikat med koordinater for stjernen (nevnte jeg at de plukker stjerne som er synlig fra det landet du bor i?) Det er dette som betyr noe for meg, og hvis det sitter en annen person et annet sted som ser på den samme stjernen og mener den er "hans", så spiller det liten rolle. Er helt enig i at det er tanken bak som teller, men selvfølgelig - det er helt tillatt å ha andre meninger om dette! Jeg gleder meg hvert fall over det og syns det er såååå søtt :lol: Ellers så har jeg skrevet riv ruskende gal tittel på boka, det er ingen stjernetegn som heter Karlsonsvogna, det skal være Karlsvogna!!! Ellers er linken dere spurte om her:

http://www.starregistry.com/

Klem fra meg

Skrevet

Jeg kjøpte en stjerne til min mann der.....

I følge nettstedet utgis det 2 ganger i året en bok som forteller om alle "nye" stjerner.

Om vår sjerne er solgt 1000 ganger før - så spiller ikke det noen rolle for meg. Det var tanken som telte.

Jeg kan jo foretelle hvordan jeg jorde det da jeg ga stjernen til min man.

Det kom helt på slutten av talen min.

...............

"Du pleier ofte å spørre hvor mye jeg elsker deg, og da strekker jeg armene ut og sier - Såå mye. - Ikke mer, sier du da. Og da svarer jeg

'-Jo, jeg elsker deg høyere enn himmelen.' Og som et bevis på dette har jeg fått en stjerne oppkaldt etter deg."

Så ga jeg han sertifikatet og koordinatene som var satt inn i en pen ramme.

.................

Alle i bryllupet syntes at det var kjempe flott og romantisk, :oops: og brudgommen går fremdelse og lurer på hvordan jeg fikk det til :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjempefantastisk gave da!

Kunne tenke meg å "låne" idéen selv!

Hvor lang tid tok det?

Skrevet

Jeg bestilte fra Englands kontoret,

http://www.international-star-registry.org/

og med vanlig levering kunne det ta fra 6-14 dager. Jeg kom på dette 2 uker før bryllupet, og ville derfor ikke ta sjansen på at det ikke kom fram i tide. Betalte derfor litt ekstra (£15 i stede for £10, dvs. ca. 30,- kr mer) og fikk det levert etter 3 dager.

Kunne ikke risikere at han oppdaget det, så jeg fikk pakken sendt til jobben min. Kjøpte ramme osv. og ordnet dette hjemme hos forloveren min, der sto også gaven til selve bryllupsdagen.

Nå henger den på veggen over sengen vår.

:hjerter:

Skrevet
Lurer på om jeg skal starte et stjerneregistreringsfirma jeg, ettersom forbausende mange synes det er stilig. Det finnes ingen som helst kontroll på at kun du har gitt dem penger for den stjernen.. De kan selge den samme hundre ganger. Jeg foreslår at du setter opp et dokument hvor du gir bort "den" stjernen til din kjære selv, og gir pengene til noen mer trengende. Jeg kan godt lage dokumentet for deg, mot en liten godtgjørelse  :ler:

Forsåvidt litt enig her....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...