Gjest Pus Skrevet 25. februar 2002 #1 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg trenger hjelp til å gå opp i vekt, men jeg kan ikke ha melkeprodukter eller sukker i kostholdet mitt! Så jeg trenger noen gode råd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 25. februar 2002 #2 Del Skrevet 25. februar 2002 Hei. Hva med å legge inn nøtter som en del av kostholdet ditt. Det inneholder ganske mange kalorier. Og spis litt mer enn du pleier til hvert måltid. Du kunne jo forsøke proteinpulver også. Det kan gjerne blandes med juice istedet for melk. Drikk en shake i tillegg til hvert måltid. Må presisere dette bare er råd fra meg, vet ikke om de virker. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 25. februar 2002 #3 Del Skrevet 25. februar 2002 En venninne av meg fikk råd av legen om å spise mye bananer (2-3 om dagen) for å gå opp i vekt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pus Skrevet 26. februar 2002 #4 Del Skrevet 26. februar 2002 Hei Smil og Anni! Tusen takk for gode råd, jeg hadde glemt at den shaken fantes, hadde ei vennine som gikk på den på begynnelsen av 90-tallet og den hjalp henne. Hvis jeg går ned mer så få jeg vel begynne med den. Jeg spiser allerede en god del nøtter, men jeg skal prøve å øke mendgen og begynne å bruke bannan som pålegg igjen så kanskje jeg klarer å legge på meg noen kilo. Jeg spiser enormt mye, så jeg tror ikke jeg klarer å spise mere til hvert måltid.. Men tusen takk for tips og gode råd.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uma Skrevet 13. august 2004 #5 Del Skrevet 13. august 2004 Tren styrke. Du vil gå opp i vekt og få finere og sunnere kropp. (Muskler veier mer enn fett) Ellers syns jeg nøtter var en god idè,ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. august 2004 #6 Del Skrevet 14. august 2004 Hva med sånne proteinbarer/energibarer? De inneholder ganske mange kalorier, og er ikke akkurat "mettende". Bananer er lurt, de inneholder 100 kalorier per stykk, noe som tilsvarer en brødskive. Men som tideligere nevnt, nøtter er ganialt. Du kan ha nøtter i det meste. På pizza, i wok, sammen med pasta, i kornblanding, osv. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 14. august 2004 #7 Del Skrevet 14. august 2004 Hvis du har veldig problemer med å gå opp i vekt og å spise mer ikke hjelper, bør du vurdere å kjøpe nutri-drink på apoteket (nei, ikke nutrilett, men nutri-drink). de kan drikkes som de er, piskes til milkshake eller fryses ned og spises som is. er mange forskjellige smaker, de smaker faktisk godt. er usikker om de inneholder melkeprodukter, men innbiller meg at det finnes en uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. august 2004 #8 Del Skrevet 14. august 2004 Sikkert kjempegode tips som mange har nytte av å lese, men hovedinnlegget her er fra februar -02. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 14. august 2004 #9 Del Skrevet 14. august 2004 Sikkert kjempegode tips som mange har nytte av å lese' date=' men hovedinnlegget her er fra februar -02. :o[/quote'] Oida.. det så ikke jeg før nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 14. august 2004 #10 Del Skrevet 14. august 2004 Stresser frebrilsk for å gå opp i vekt selv, og mitt beste tips er å unngå lettprodukter (lettmelk, lettrømme, lettyoghurt etc.) og spise fem-seks måltider til dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 14. august 2004 #11 Del Skrevet 14. august 2004 Sikkert kjempegode tips som mange har nytte av å lese' date=' men hovedinnlegget her er fra februar -02. :o[/quote'] Det kan sikkert være til nytte for andre også, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. august 2004 #12 Del Skrevet 14. august 2004 Det kan sikkert være til nytte for andre også, da. Helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå