Gjest Gjest_Forvirret_* Skrevet 18. desember 2009 #1 Del Skrevet 18. desember 2009 Møtte en fyr når jeg var 17 og vi var "venner" med fordeler. Han jobbet da på sjøen og var borte 3 mnd i strekk, og jeg fant meg en annen. Denne mannen ble jeg gift og fikk 2 barn med og vi er separert nå siden mai og ferdig med hverandre selv om vi har god kontakt og et godt vennskap. Denne fyren jeg var "sammen" med når jeg var 17 har jeg hatt litt sms kontakt med hele veien, og vi har møttes et par ganger over en kaffe. (han bor 5 timer unna). Nå er jo jeg singel, og i sommer tilbrakte jeg en hel helg hos han. Vi klinte og sov i samme seng, men han tok aldri iniativ til sex... Forstår ikke helt dette, siden vi hadde mye sex tidligere... Virka som han hadde lyst, men ble liksom ingenting.... forstår som sagt ikke helt selv hva som skjedde.... Har ikke sett han siden i sommer da, men skal møte han nå i romjula og overnatte. Må også sies at jeg forstår ikke helt følelsene mine for han... har lyst på han, men føler meg ikke forelska, men er glad og lykkelig og nyforelska når jeg er med han... skjønner ingenting jeg... Håper noen har noen råd å komme med, for jeg er forvirret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gladjenta_* Skrevet 19. desember 2009 #2 Del Skrevet 19. desember 2009 Møtte en fyr når jeg var 17 og vi var "venner" med fordeler. Han jobbet da på sjøen og var borte 3 mnd i strekk, og jeg fant meg en annen. Denne mannen ble jeg gift og fikk 2 barn med og vi er separert nå siden mai og ferdig med hverandre selv om vi har god kontakt og et godt vennskap. Denne fyren jeg var "sammen" med når jeg var 17 har jeg hatt litt sms kontakt med hele veien, og vi har møttes et par ganger over en kaffe. (han bor 5 timer unna). Nå er jo jeg singel, og i sommer tilbrakte jeg en hel helg hos han. Vi klinte og sov i samme seng, men han tok aldri iniativ til sex... Forstår ikke helt dette, siden vi hadde mye sex tidligere... Virka som han hadde lyst, men ble liksom ingenting.... forstår som sagt ikke helt selv hva som skjedde.... Har ikke sett han siden i sommer da, men skal møte han nå i romjula og overnatte. Må også sies at jeg forstår ikke helt følelsene mine for han... har lyst på han, men føler meg ikke forelska, men er glad og lykkelig og nyforelska når jeg er med han... skjønner ingenting jeg... Håper noen har noen råd å komme med, for jeg er forvirret! Kjenner meg faktisk litt igjen. Jeg var 15 og han var 16. Det var min første kjærlighet. Men han ville ikke binne seg, så kan jo si vi hadde det som dere. Fikk meg kjæreste og kontakten dabbet sakte men sikkert av. Etter 5 år begynte forholdet mitt å skrante, av en eller annen grunn dukket han plutselig opp igjen og forelskelsen poppet frem igjen. Gikk fra min daværende samboer for og gi oss en ny sjanse. Men etter kort tid forsvant følelsene igjen. Har det som deg. Har lyst på han, men føler meg ikke forelska, men glad og lykkelig når jeg er med han. Jeg har jo ikke noe fasit svar på dette, for det finnes det jo ikke, men jeg tenker for min egen del at jeg tror det er en indre sperre som hilder igjen. Akkurat som om jeg ikke slipper han inn. I underbevisstheten er jeg vel redd for at det skal gå tilbake til sånn det var, at han ikke vil binne seg, men bare ha meg der. Men jeg kan se for meg et liv sammen med denne gutten. Så kroppen og følelsene holder sikkert noe i meg igjen tenker jeg. Det er i alle fall sik jeg tenker Vet ikke om det var et godt råd, men er det jeg kan komme med. Så kanskje andre har annen erfaring. Lykke til, håper du finner ut av det. Og kos deg masse med han i julen. Om du føler han har lyst at noe skal skje men ikke tørr å ta initiativet, så hvorfor kan ikke du gjøre det? Behøver ikke være sånn at gutta skal begynne alltid. Føles det gjensidig er det jo bare å hoppe i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå