Gjest Vinterbrud <3 Skrevet 18. desember 2009 #1 Del Skrevet 18. desember 2009 Vi kunne godt tenkt oss å hatt med en fotograf hele dagen, men 15-25 000 som de kjente fotografene skal ha synes jeg rett og slett er GALSKAP! Har derfor tenkt på å kanskje høre med en freelance fotograf fordi jeg har hørt at det kan være billigere. Noen som har erfaring? Eller kanskje noen som vet om noen flinke i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cæmis Skrevet 18. desember 2009 #2 Del Skrevet 18. desember 2009 synes ikke 15 000 er super fælt, hehe (for det betaler vi) hoho! Finner garantert noe der ute som er billigere, men har ikke noen gode forslag på akkurat det...hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinterbrud <3 Skrevet 18. desember 2009 #3 Del Skrevet 18. desember 2009 Hvis man tenker timesbetalt så blir det jo endel med 15000 synes jeg da Det handler jo helt klart om prioriteringer da, vi har valgt endel dyre løsninger på andre ting så da har vi ikke råd til slike summer når det kommer til fotograf Men skulle jo gjerne hatt proffe bilder fra hele dagen og ikke bare en liten time i studio *lider av vil ha i både pose og sekk syndromet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cæmis Skrevet 18. desember 2009 #4 Del Skrevet 18. desember 2009 kanskje noen fra Norges Kreative Fagskole gjør oppdrag ved siden av studier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_søta_* Skrevet 20. januar 2010 #5 Del Skrevet 20. januar 2010 Hm jeg må bare si at den prisen er ikke så ille på timespris - husk produktet dere får også da... av erfaring vet jeg at en bruker tid på å ta bildene også bruker en tid på å gå gejnnom bildene før en bruker tid på å redigere, laste opp og brenne bildene - så det tar TID. Om det er et helt bryllup - altså fra morra til kveld vil jeg tro fotografen sitter en dag eller to og redigerer og sorterer i tillegg til selve fotograferinga. Nå er min mann freelance og han tar ikke 15-2000 men han bor heller ikke i Oslo da; www.petteremil.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 20. januar 2010 #6 Del Skrevet 20. januar 2010 Vi skal ha freelancer, og betaler 9500. Da får vi alle bildene ferdig redigert på CD (i fullt format) + 5 forstørrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 20. januar 2010 #7 Del Skrevet 20. januar 2010 Et tips er å søke opp unge, litt mindre kjente frilansfotografer. Jeg vet for eksempel at mange som jobber med feature i VG og DB (jepp, da holder de et høyt nivå) er dyktige med mer fotoutdannelse og større kreativitet enn de mer etablerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå