Gjest Gjest_lillemy_* Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Jeg vet vi har en blåkors-butikk, men den er litt for langt unna meg til å gå, spesielt nå i kulda. Så er jeg så evig treig at jeg har ikke kommet meg dit heller. Men jeg tenker det er vinter, snart jul, sikkert noen som trenger en sekk med klær jeg ikke bruker/har brukt. Er snakk om hele klær (kastet det som ikke var ok lengre), som ikke passer meg lengre, eller som velmenende bestemødre driver og sender meg (selvfølgelig for stort/for lite, og uten byttelapp). Så det trenger ikke å ligge hos meg, for jeg bruker det ikke!! Kan jeg bare bli kjørt ned til Blå Kors og levere sekken der eller? Andre steder i nærheten som kan ta i mot noe sånt? JEG er ikke så kjent her, men min samboer er. Men han har ikke peiling på hvor man kan levere brukte klær, da det ikke er noe han har gjort før..
Gjest Maxtor Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Er vel bare blåkors som tar imot skulle jeg tro? Du kan jo ringe de på forhånd og høre om du bare kan komme å levere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå