Trøndersk HB Skrevet 26. august 2003 #2 Skrevet 26. august 2003 Å d der har du fonni heilt av dæ sjøl???? Har du søkt??
Linemor Skrevet 26. august 2003 #3 Skrevet 26. august 2003 Jeg har vært støttekontakt før, og jeg vet at det er ikke nødvendigvis så veldig lett. men det kommer mye ann på kjemien og hva som er grunnen til at du skal være støttekontakt. det kan nok være veldig fint også, men det krever litt selvom det kanskje ikke er fysisk tungt. og det er ikke bra betalt nei, men har man annen jobb ved siden av og dette blir mer ett venne forhold tror jeg det kan være kjempe fint. og det trengs virkelig støttekontakter. for en ting jeg fant ut når jeg jobbet i pu var at det er ikke lett å gi brukere støttekontakt, for selvom de får innvilget en del timer fra kommunene så står det ikke akkurat folk i kø, og det er veldig synd når man jobber med noen som virkelig kunne trenge en støttekontakt
Anna Lovinda Skrevet 26. august 2003 #4 Skrevet 26. august 2003 Skjønner hva du mener, care. Ikke akkurat den måten jeg ville ha benyttet til å skaffe meg en evnt støttekontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå