Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søkt på det som er oppgitt i en tidligere tråd, men finner ingen steder :(

Noen som har en god nude leppestift, som kan poste en link om hvor jeg kan finne den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den siste du viser har jeg, tror jeg. Kjempe fin på. Fått mange komplimenter. ;)

Jeg har innledet et langvarig forhold med denne! :yvonne: Forøvrig får du jo kjøpt den i butikk også isse, men til en fin pris på 250,- kroner hvis jeg ikke husker feil.

Skrevet
Jeg har innledet et langvarig forhold med denne! :yvonne: Forøvrig får du jo kjøpt den i butikk også isse, men til en fin pris på 250,- kroner hvis jeg ikke husker feil.

Utsolgt nesten overalt :(

Gjest Gjest_Mandarinpiken_*
Skrevet

GOSH har en kjempefin en. nr 134.

SUPERbillig, 79,- og veldig god verdi for pengene

Får den på Vita.

Skrevet

Hva med å ta litt foundation å leppene før du tar på en lys rosa gloss? Det pleier jeg og gjøre..

Skrevet
Hva med å ta litt foundation å leppene før du tar på en lys rosa gloss? Det pleier jeg og gjøre..

Jeg har dårlige erfaringer fra dette trikset. Foundation på leppene gjør de knusktørre og de sprekker lett opp. Vil absolutt anbefale en ordentlig nude leppestift istedenfor. Lettere å ta en touch-up i løpet av dagen også :lur:

Skrevet

Haha, nei seriøst.. Er det in nå å få leppene til å se bleke og døde ut, med et touch of farge på toppen eller? Hvor ble tidene der vi skjelte ut fjortissene for å legge foundation på leppene av, nå skal folk liksom rådes til å gjøre det selv, og mest mulig se ut som et slikt tilfelle.

:skratte: er så glad jeg ikke er noen sminkedukke :skratte:

• Liker 1
Skrevet
Haha, nei seriøst.. Er det in nå å få leppene til å se bleke og døde ut, med et touch of farge på toppen eller? Hvor ble tidene der vi skjelte ut fjortissene for å legge foundation på leppene av, nå skal folk liksom rådes til å gjøre det selv, og mest mulig se ut som et slikt tilfelle.

:skratte: er så glad jeg ikke er noen sminkedukke :skratte:

er ikke snakk om noen døde lepper her nei. Er forskjell på fjortissminke og en pen sminke. Nude lips er nydelig hvis er vet hvordan en skal gjøre det.

Skrevet
er ikke snakk om noen døde lepper her nei. Er forskjell på fjortissminke og en pen sminke. Nude lips er nydelig hvis er vet hvordan en skal gjøre det.

Nei, det er egentlig ikke det.. Det er bare en 2.0 update av fjortissens klasj på brunkrem metoden.

• Liker 1
Skrevet
Nei, det er egentlig ikke det.. Det er bare en 2.0 update av fjortissens klasj på brunkrem metoden.

Tydelig at du ikke vet hva du snakker om, lenge leve uvitenheten. :filer:

Skrevet
Bedre uvitende enn dumt flokkdyr.

Da trenger du ikke å uttale deg om noe du ikke har noe kunnskap om.

Forøvrig er ikke jeg et dumt flokkdyr selvom jeg kan noe du ikke kan. Kunnskap kalles det, i tilfelle du ikke visste det.

Skrevet
Da trenger du ikke å uttale deg om noe du ikke har noe kunnskap om.

Forøvrig er ikke jeg et dumt flokkdyr selvom jeg kan noe du ikke kan. Kunnskap kalles det, i tilfelle du ikke visste det.

Kunnskap var ikke hva jeg snakket om. Snakket om at alle skal ha den leppestiften nå, den er skikkelig IN. Snart går det over, og da løper dere åtseletere til noe annet, og noe annet igjen. Og slik går det for ever and ever. Dumme slaver, dumme flokkdyr, skal ha det alle andre har.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...