Gjest Godt gift Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Nok engang.jeg er fornøyd med sakene men lurer på en ting. Har en kuk på "bare" 15 cm men den er tilsvarende tykk og har aldri fått noen negativt med den. Men er 15 cm tykk det man kalle grovt eller tynn? Har snart sølvbryllup og er således bare ute etter tilbakemeldinger på erfaringer. ha en fortsatt fin kveld.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Har du inntrykk av at din kone har plass til mer altså? Kvinner flest går jo gjerne rundt med et høl på størrelse med en halvannenliters colaflaske, så jeg kan jo skjønne at du spør.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Har du inntrykk av at din kone har plass til mer altså? Kvinner flest går jo gjerne rundt med et høl på størrelse med en halvannenliters colaflaske, så jeg kan jo skjønne at du spør. Ja det tror jeg, men ikke på lengden.
Gjest Eurodice Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Har du inntrykk av at din kone har plass til mer altså? Kvinner flest går jo gjerne rundt med et høl på størrelse med en halvannenliters colaflaske, så jeg kan jo skjønne at du spør. Hahaha, morsom du! Har du dårlig øyemål?
Gjest usmc Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 Hahaha, morsom du! Har du dårlig øyemål? her er det brukt tydelig ironi BD. Alle avvik på mer enn 20% fra normalen er stort eller lite. DVS at hvis snittet rundt(omkrets)er 12,6cm så er alt over 15,2cm omkrets stort, eller under 10,1cm lite. DVS at er snitt lengden 16cm så er alt over 19,2cm stort og lengde under 12,8cm lite. Er avviket over 50% oppover eller nedover kalles det kjempepenis eller mikropenis. Ved volum forskjell på over eller under 50% vil det være merkbart forskjell både visuelt og fysisk. Så har du ikke volum over 20% eller 20% under normalen så er du innenfor normalområdet volummessig. Er du over 50% over eller 50% under har du en kjempepenis eller en mikropenis. Hva er så volumet? Regn ut snittet for å vise om du kan matte, så følges du opp med dine eller typens mål.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå