Gå til innhold

hjertesorg, dårlig selvtillit, og opphengt i utseende.

Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*

Er jente på 16 år. Jeg har hatt det knalltøft de siste tre årene. Er helt besatt og villt forelsket i en gutt. Han avviser meg totalt, og all kritikk jeg får av andre, må jeg si han er flink til å bekrefte. Jeg får egentlig svært lite kritikk av andre, bortsett fra det at jeg ofte tenker negativt.

Folk sier jeg er pen, men kanskje litt for tynn. Men jeg klarer ikke å ta det positive folk sier til meg lenger. Det er sant som mange har nevnt, at jeg tenker mye negativt, men jeg klarer ikke la være! Han jeg elsker er det eneste her i verden som betyr noe for meg.

Har syntes jeg selv er tykk helt siden jeg gikk i barnehagen.jeg sammenlikner alle jentene jeg ser med meg selv, uansett vekt, høyde, alder, og syns de aller fleste jenter er feite, selv om de er normalvektige, og har utrolig forvrengt bilde i forhold til egen kropp. jeg VET det er noe galt med tankegangen min, men jeg sliter med å gjøre noe med det.

Jeg har aldri slanket meg heller, selv om jeg føler jeg burde det. har ikke selvdisiplin og ork nok.

Noen som kjenner seg igjen i noe av dette!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...