Gjest utlogget Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Jeg er 11 dpo i dag, og fikk en svak svak test på billigtester i kveld, da var det bare to timer siden jeg hadde tissa (detaljer ). Testen lå i fire/fem minutter før jeg så på den. Hva tror dere? Gravid? Noen som har opplevd det samme? Står jo på pakken at den ikke skal ligge OVER fem minutter, og det gjorde den ikke...
Chica Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Jeg er 11 dpo i dag, og fikk en svak svak test på billigtester i kveld, da var det bare to timer siden jeg hadde tissa (detaljer ). Testen lå i fire/fem minutter før jeg så på den. Hva tror dere? Gravid? Noen som har opplevd det samme? Står jo på pakken at den ikke skal ligge OVER fem minutter, og det gjorde den ikke... Fikk opp bare en strek på billigtesten jeg, og klarte ikke helt å avgjøre om det var teststreken eller ikke, så kastet den og tok en Clearblue isteden da vi skulle reise bort den dagen, så var greit å få det avklart der og da om jeg var gravid eller ikke. Den viste gravid med en gang. Når jeg en god stund etterpå skulle kaste clearbluetesten i søpla så jeg at det var kommet to streker på billigtesten også Så hadde jeg vært deg ville jeg testet igjen imorgen tidlig f.eks.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Jeg kan ikke huske noen gang å ha lest eller hørt om noen som har fått positivt, altså strek, SKYGGEN av en strek, og som ikke har vært gravid. De som ikke har fått barn som følge av det, har mistet uten å ha merket det og fått strek fordi kroppen ikke helt har fått ut alle hormonene... Så ja, du ER gravid. Gratla!
Pupsilure Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Du er nok gravid ja Gratulerer Ikke så rart at den er veldig svak når det er kvelden, du hadde tisset ganske nylig, og du er 11 DPO. Jeg fikk en så svak strek at jeg ikke så den der og da, 14 DPO, med morgenurin. Men to dager senere, kom det jammen meg en svak strek.
addict Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Jeg testet positivt en søndag kveld på en test som var utgått på dato. Testen igjen 3 dager senere med en sånn billig test og streken var så svak at jeg måtte løpe på apoteket og spørre om den var positiv klarte ikke tyde den men de sa at strek er strek! gratulerer!
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Ååååå, håpe håpe, hadde vært en perfekt julegave Sist jeg var gravid så testa jeg ikke før langt over IKM og ikke gangen før der heller, så det er litt uvant å teste så tidlig Skal ta en til i morgen tidlig, kryss fingre for meg da jenter Har liksom hatt en så god følelse denne måneden, enn sånn "nå er jeg gravid det er jeg helt sikker på" - følelse Så da måtte jeg bare teste, i tillegg til at jeg vil ha dette avklart før huset fylles av julebesøk på mandag.
Pupsilure Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Jeg krysser alt jeg har for deg, tilogmed bena Her ser du min anonyme tråd, med bilde fra min svake test Tråd I etterkant syntes jeg ikke den ser så svak ut. Men der og da var jeg veldig i tvil. Mest fordi det var så uvirkelig at det plutselig skulle være en strek på de testene som alltid var helt hvite, liksom
Gjest TS Skrevet 19. desember 2009 #8 Skrevet 19. desember 2009 Ny test i morges, fortsatt kjempekjempesvak strek, måtte vise sambo testene da, og han ser strekene han også, så det er ikke bare innbildning Svir nok av en CB etter noen timer med å holde meg i dag
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 19. desember 2009 #9 Skrevet 19. desember 2009 (endret) Hehe, må smile når jeg leser denne tråden. Høres ut som om du er gravid, men lykke til med den neste testen. Hold oss oppdatert, vi venter spent! Endret 19. desember 2009 av sunglasses
angelou Skrevet 19. desember 2009 #10 Skrevet 19. desember 2009 Jeg som er trådstarter, CB-testen var klinkende positiv, hurra
Saeria Skrevet 19. desember 2009 #12 Skrevet 19. desember 2009 Gratulerer! Jeg hadde samme opplevelse som deg for litt over ett år siden, og tassen sover søtt i vuggen sin nå.
Ltf89 Skrevet 19. desember 2009 #14 Skrevet 19. desember 2009 Jeg som er trådstarter, CB-testen var klinkende positiv, hurra Gratulerer så masse Jeg har også tatt en samme test i dag, en svak, svak strek, men jeg kan tydelig se den. Spennende å se i morgen tidlig, men håper ikke for mye enda : )
Saeria Skrevet 19. desember 2009 #15 Skrevet 19. desember 2009 Gratulerer til deg og. Strek er strek.
Ltf89 Skrevet 19. desember 2009 #16 Skrevet 19. desember 2009 Gratulerer til deg og. Strek er strek. Jeg venter med å takke, men håper på det beste Har lest litt rundt på nettet, men jeg blir ikke klokere på dette temaet her. Eneste jeg kan gjøre er å teste igjen Men ja, en strek burde være en strek.
Ltf89 Skrevet 20. desember 2009 #17 Skrevet 20. desember 2009 Jeg venter med å takke, men håper på det beste Har lest litt rundt på nettet, men jeg blir ikke klokere på dette temaet her. Eneste jeg kan gjøre er å teste igjen Men ja, en strek burde være en strek. Tok en test nettopp, og den viste noe av det samme! Men i dag kunne jeg se teststreken noe bedre enn i går! Betyr det at jeg er gravid da? :D Og er teststreken svak fordi det er så tidlig i graviditeten?
angelou Skrevet 20. desember 2009 #18 Skrevet 20. desember 2009 Mine streker var kjempesvake på billigtester,men når jeg tok en vanlig Clearblue så var den helt klart positiv, det var ingen tvil Så jeg tror du er gravid En strek er en strek, snakker av egen erfaring denne gangen
Ltf89 Skrevet 20. desember 2009 #19 Skrevet 20. desember 2009 Åh, er helt i ekstase nå! Dette var det beste som kunne skjedd nå! Jeg må jo være gravid, en test kan ikke vise feil 2 ganger heller. Nå er det bare ut å kjøpe en Clearblue, for å være helt sikker
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 20. desember 2009 #20 Skrevet 20. desember 2009 Hvor mange tester skal du ta før du er 100% trygg og sikker på at du er gravid, egentlig? Ja, du ER gravid, kom deg til legen for en bekreftelse! Og nok en gang, gratulerer! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå