Gjest Moviestar Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Blir det mye filmtitting for single i julen - romantiske forhåpninger om drømmemenn som ikke finns? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=458937
Colargol Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Selv om jeg er singel så feirer jeg jo jul med familie -så det blir vel hverken mer eller mindre. Er godt å kunne slappe av med en film i sofaen med nøtteskåla på bordet! Om noen feirer jul alene så ser jeg jo for meg at TV'n og film er godt selskap -men får håpe det ikke er så mange som er helt ensomme hele jula.
Cata Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Noe film og TV, men mest nett og bøker tenker jeg. Tar dessuten mål av meg til å komme meg ut og røre meg litt, i allfall noen av dagene.
Maxi Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Jeg er ikke singel, men kjæresten min bor i et annet land og han feirer ikke jul,så i morgen rømmer jeg fra Norge og jul for å besøke han.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Noe film og TV, men mest nett og bøker tenker jeg. Tar dessuten mål av meg til å komme meg ut og røre meg litt, i allfall noen av dagene.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Jeg feirer jul med familien, men er alt for rastløs til å se på film. Film ser jeg nesten bare når jeg er på date. Blir nok ikke noe film på meg i jula i hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Jeg er nokså vant med å feire jul alene, og gleder meg i år. Jeg som er såå vakker....Skal lese og se filmer og bare kose meg. Og gå ut på byen. Kanskje treffer jeg HAN..
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #8 Skrevet 19. desember 2009 Blir mang en romantisk film... - Love Actually - Notting Hill - 9 months - What Women Want - Message in A Bottle - Sleepless in Seattle - You've got mail - Sundance Kid and Butch Cassidy - The Way We were ....osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå