Gjest Moviestar Skrevet 18. desember 2009 #1 Del Skrevet 18. desember 2009 Blir det mye filmtitting for single i julen - romantiske forhåpninger om drømmemenn som ikke finns? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=458937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 18. desember 2009 #2 Del Skrevet 18. desember 2009 Selv om jeg er singel så feirer jeg jo jul med familie -så det blir vel hverken mer eller mindre. Er godt å kunne slappe av med en film i sofaen med nøtteskåla på bordet! Om noen feirer jul alene så ser jeg jo for meg at TV'n og film er godt selskap -men får håpe det ikke er så mange som er helt ensomme hele jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. desember 2009 #3 Del Skrevet 18. desember 2009 Noe film og TV, men mest nett og bøker tenker jeg. Tar dessuten mål av meg til å komme meg ut og røre meg litt, i allfall noen av dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxi Skrevet 18. desember 2009 #4 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg er ikke singel, men kjæresten min bor i et annet land og han feirer ikke jul,så i morgen rømmer jeg fra Norge og jul for å besøke han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #5 Del Skrevet 18. desember 2009 Noe film og TV, men mest nett og bøker tenker jeg. Tar dessuten mål av meg til å komme meg ut og røre meg litt, i allfall noen av dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #6 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg feirer jul med familien, men er alt for rastløs til å se på film. Film ser jeg nesten bare når jeg er på date. Blir nok ikke noe film på meg i jula i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #7 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg er nokså vant med å feire jul alene, og gleder meg i år. Jeg som er såå vakker....Skal lese og se filmer og bare kose meg. Og gå ut på byen. Kanskje treffer jeg HAN.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #8 Del Skrevet 19. desember 2009 Blir mang en romantisk film... - Love Actually - Notting Hill - 9 months - What Women Want - Message in A Bottle - Sleepless in Seattle - You've got mail - Sundance Kid and Butch Cassidy - The Way We were ....osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #9 Del Skrevet 19. desember 2009 Home Alone 1, 2 og 3? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå