Quirky Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Jeg var innom en hudpleiesalong i dag for å få prøver og sjekke prisene på forskjellige produkter fra Decleor som jeg er interessert i. Ekspiditrisen skrev opp prisene på en lapp, og i følge den oversikten er enkelte produkter ikke SÅ mye dyrere i salong, som den Matte Finish Fluid-kremen. Derfor fikk jeg sjokk da jeg så at 15 ml Ylang Ylang Night Balm koster 475 kr! Er dette virkelig korrekt? Hos Cheapsmells koster den jo under 200 kr. Har jeg fått feil pris, eller tar de virkelig nesten 500 kr for 15 ml av noe som, til den prisen, må være et magisk produkt? Jeg vil gjerne ha den balmen NÅ, og bestiller jeg på nett må jeg vente lenge. Men 475 kr for en bitteliten krukke? Da forventer jeg å våkne om morgenen etter første gangs bruk med helt ny, perfekt hud, og oppdage at den magiske balmen har rundvasket leiligheten og laget frokost til meg også.
Gjest SmallTalk Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Du kan nok anta at prisen er riktig, ja. Decleor-produkter ER svinedyrt i Norge.
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 Hvorfor MÅ du ha den akkurat nå? Jeg har den balmen, kjøpt på cheapsmell. Ingen vidunder produkt, men holder huden min fuktig hele nattan (har fet men fuktfatting hud), og våkner aldri opp med urenheter nå heller. Men huden føles fet med den på, og den lukter veldig av urter/planter. Men jeg er fornøyd med min, men vil nok ikke kjøpe ny når min er tom, da går jeg heller for Decleor sin nye nattkrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå