Gjest Gjest_MY_* Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Jeg vet ikke, ikke turt å sjekke enda... ...hva ville du gjort, om alt var feil teknisk sett, men det viser seg at du har blitt gravid (med prevensjon) med verdens beste kjæreste, som ønsker seg barn så sterkt at han kommer til å slå opp om du tar abort?
Sissan Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Du har verdens beste kjæreste, og han ønsker seg barn.... Hvordan kan da alt være galt teknisk sett??
addict Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 jeg ville beholdt. er i nesten samme situasjon selv, minus at sambo ville aldri gått ifra meg hvis jeg gjorde det jeg synes var best for meg selv. jeg har ikke jobb, ikke utdannelse og ikke plass å bo akkurat nå heller. vi bor hos min mor mens sambo skaffer seg jobb. men jeg er gravid i 3 mnd
Pingting Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Du har verdens beste kjæreste, og han ønsker seg barn.... Hvordan kan da alt være galt teknisk sett?? Jeg tolket det slik at HUN ikke ville ha barn, men jeg misforsto kanskje? hva jeg hadde gjort? Aner ikke, men jeg ville startet med å teste, og så tatt det derfra. Jeg skjønner det er dritskummelt, men det er eneste måten å finne ut av det på.
Siiw Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 (endret) Her et lite tips på en utrolig bra prevensjon- S L U T T O G H A S E X :- D Merkelig situasjon, du får lyge til typen din og ta abort. selv om jeg heller litt i mot:-/ eller leve singel . Endret 18. desember 2009 av Siiw
Sissan Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Jeg tolket det slik at HUN ikke ville ha barn, men jeg misforsto kanskje? Sånn forstod jeg det også, jeg bare lurte på hva det var som teknisk var feil. Dersom hun f.eks. har vært utro og ikke vet hvem som er faren, er jo det en teknisk ganske vesentlig feil.... Dersom det er manglende utdannelse som er teknikken hun henviser til, er det en helt annen greie....
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Tatt ein test først og fremst. Om den var positiv; funnet ut om eg hadde villet beholde eller ikkje. Hvis ja, sagt ifra til kjæresten og det hadde vært happy time. Hvis nei, sagt ifra til kjæresten og tatt meg av det, evt tatt meg av det uten å si ifra om det i det heile tatt. Men om kisen virkelig hadde slått opp fordi du hadde tatt abort pga du ikkje var klar for barn, så hadde han vært langt i fra "verdens beste" egentlig.. Men om du vil være med han, men ikkje vil ha barnet så får du bare ta deg av det uten å si det til noen.
Gjest Gjest_MY_* Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 Ikke penger, ikke jobb, bor på hybel i et annet land, ikke krav på noen som helst form for støtte. Samboer tjener akkurat nok til å dekke faste utgifter + mat til oss to - men får ikke lønn hver måned, så hender vi lever på lånte penger. Jeg har bare fått et par vikariater etter fullført skolegang og arbeidsmarkedet her er hardt. Verken mine eller hans foreldre har mulighet til å hjelpe verken økonomisk eller med avlastning. Joda, ungen er garantert samboer sin (om det er en der). Jeg har aldri hatt spesielt lyst på barn, men har gått med på at vi skal begynne å prøve om en 5 års tid, dersom vi har faste jobber og hus innen den tid. Men nå...
Sissan Skrevet 18. desember 2009 #9 Skrevet 18. desember 2009 Hvor gamle er dere? Hvorfor bor dere et sted der det er umulig å få jobb? Har dere tenkt å fortsette med det?
Pingting Skrevet 18. desember 2009 #10 Skrevet 18. desember 2009 Merkelig situasjon, du får lyge til typen din og ta abort Hvis nei, sagt ifra til kjæresten og tatt meg av det, evt tatt meg av det uten å si ifra om det i det heile tatt. Jeg håper for kjæresten din sin skyld at du ikke har tenkt å gjøre noe slikt. En eks av meg opplevde dette, ei han var sammen med ble gravid og tok abort uten å si fra til ham. Han fant det ut ved en tilfeldighet (forsnakkelse fra hennes side) fire år senere. Han hadde ikke lyst på barn da en gang, men sier at det uten tvil er noe av det vondeste han har opplevd. Jeg skjønner at det blir en kjempevanskelig situasjon for deg om du er gravid, men man er faktisk to om å lage barn. Kjæresten din fortjener å få vite noe slikt, noe annet er respektløst og slemt.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 19. desember 2009 #11 Skrevet 19. desember 2009 Jeg håper for kjæresten din sin skyld at du ikke har tenkt å gjøre noe slikt. En eks av meg opplevde dette, ei han var sammen med ble gravid og tok abort uten å si fra til ham. Han fant det ut ved en tilfeldighet (forsnakkelse fra hennes side) fire år senere. Han hadde ikke lyst på barn da en gang, men sier at det uten tvil er noe av det vondeste han har opplevd. Jeg skjønner at det blir en kjempevanskelig situasjon for deg om du er gravid, men man er faktisk to om å lage barn. Kjæresten din fortjener å få vite noe slikt, noe annet er respektløst og slemt. Eg er enig i det, og eg hadde selv sagt i fra om det (men eg har ein kjæreste som meiner at det til syvende og sist er mitt valg, selv om han vil eller ikkje vil ha barn, det er tross alt min kropp det vil vokse i og evt "ødelegge" litt). Men i situasjonen hennes, når han virkelig vil ha barn mens ho ikkje er fullt like interessert, og han vil dumpe ho om ho tar abort... Så er det ein mulighet man har om man ikkje vil miste partner, selv om den kan backfire og han finner det ut seinere og slår opp. Det beste er jo selvfølgelig å snakke om det og komme til enighet om at situasjonen ikkje er ideel nå og prøve igjen om noen år, og da forhåpentligvis litt meir planlagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå