Lovinda82 Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 (endret) Jeg kjøpte en GHD-rettetang i dag, men kan ingenting om hvordan jeg bruker den. Dette er min andre rettetang noensinne, den første kjøpte jeg på Elkjøp for 8 år siden og ble raskt pakket vekk (Elendig!). Så jeg har null erfaring med bruk av rettetang og tar gjerne imot tips og råd fra erfarne brukere! Er interessert i alt fra hvordan man krøller håret, seksjonerer det, hvilke varmebeskyttende produkter som er bra og rengjøring av rettetangen. Kan man bruke rettetangen hvis man ellers har stylingprodukter i håret? Hvordan er det å bruke rettetangen en dag man ikke har vasket håret? Takk, takk, takk!!! Endret 18. desember 2009 av Lovinda82
Gjest gjeeest Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 hvis du skal krølle det, så kan du ta rettetangen i håret, gjerne "innover" hvis du skjønner, ikke til siden altså (du kan det og da) og snur den 180 grader, håret skal på en måte ligge inni og på en av sidene av rettetanga - hvis du skjønner! så drar du ned. Kan godt bruke rettetanga med stylingprodukter, ja. Og varmebeskyttende fra joico er bra, og ghd's tror jeg er bra. Vet ikke hvordan man rengjør den da, jeg pleier å skrape veldig forsiktig der det er "smuss" man kan også rette/krølle det hvis du ikke har vasket håret. Men tror det er litt vanskeligere da. Jeg vet ikke. lykke til da, verdens beste rettetang;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå