2010 Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 jeg er av typen som er veldig fårstig av meg. Fryser konstant... grunnen til dette er får jeg ikke har en skikkelig varm jakke. Etter at jeg har vert ute en liten tur, er jeg kjølig i flere timer etterpå=/ Noen som har forslag til noen varme å litt fine jakker? Trenger ikke være til 3000 liksom:p bryr meg ikke om merke osv, bare det er litt god kvalitet:)
Pjukset Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 (endret) Hva med parka-jakkene til Bergans? De koster en del, men disse er garantert varme! Ellers så er det utrolig hva et tynt lag med ull under klærne gjør, varmer godt Endret 18. desember 2009 av Pjukset
Gjest yojo Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 jeg er av typen som er veldig fårstig av meg. Fryser konstant... grunnen til dette er får jeg ikke har en skikkelig varm jakke. Etter at jeg har vert ute en liten tur, er jeg kjølig i flere timer etterpå=/ Noen som har forslag til noen varme å litt fine jakker? Trenger ikke være til 3000 liksom:p bryr meg ikke om merke osv, bare det er litt god kvalitet:) Boblekåpen de har på Vero Moda er veldig god, dunjakke til 900 kr, jeg måtte kjøpe både krem-farget og sort De har hatt de tre år på rad, og den er veldig populær hos de jeg kjenner Det eneste som er litt kjedelig er at de ikke har hette
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Hvis du skal ha en VARM jakke, gå til en sportsbutikk o.l. Jakker fra H&M, Vero Moda o.l er ikke varmt nok. Jeg er selv veldig frysen av meg, og har nå en jakke fra sportsbutikk. Den kostet 1500,- og er verdt pengene. Først nå er jeg skikkelig varm.
Wonders Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 har denne Ilse Jacobsen. Varm og deilig, regulerbar i ryggen med to trykkknapper. Kjøpt på paleet, oslo. BOBLEJAKKEN jeg elsker :rødme:
Wonders Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 (og jeg går ikke i noen sportsbutikk, samme hva! Grøss, jeg skal ikke ut på tur da. Bor i byen...)
Gjest Gjest_Incana_* Skrevet 21. desember 2009 #7 Skrevet 21. desember 2009 Det finnes jo fine jakker der også, da. Hvis man f.eks skal ha en boblejakke, er de i sportsbutikkene mye varmere enn de på Vero Moda. Man bør vel uansett styre unna Vero Moda og H&M. Vil man ha kåpe eller lignende, bør man kjøpe den et annet sted.
Pjukset Skrevet 21. desember 2009 #8 Skrevet 21. desember 2009 (og jeg går ikke i noen sportsbutikk, samme hva! Grøss, jeg skal ikke ut på tur da. Bor i byen...) Gidamejen da :dåne: Man får boblekåper i sportsbutikk også vet du, man trenger ikke se ut som michelinmannen som skal ut på tur selv om man har handlet på G-sport.
Gjest yojo Skrevet 21. desember 2009 #9 Skrevet 21. desember 2009 Det finnes jo fine jakker der også, da. Hvis man f.eks skal ha en boblejakke, er de i sportsbutikkene mye varmere enn de på Vero Moda. Man bør vel uansett styre unna Vero Moda og H&M. Vil man ha kåpe eller lignende, bør man kjøpe den et annet sted. Hvordan vet du det? Dette er den varmeste jakken jeg har hatt. Er dun i den.....
Opal Skrevet 22. desember 2009 #10 Skrevet 22. desember 2009 Jeg kjøpte en god og varm dunkåpe på Vero Moda for et par år siden (Only), har også en herlig varm jakke fra Lindex. I år har jeg kjøpt en dunkåpe i fra Sister One eller noe sånt..(?) Bergans har også fine dunkåper. Jeg er en frysepinne og bor helt nord i landet.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #11 Skrevet 22. desember 2009 Jeg har sort dunjakke fra Bergans, damemodell, går til under rumpen...Kjøpt på G-sport og ser ikke ut som en ihuga turmann i den! Aldri hatt varmere jakke, og jeg bruker den både til bukse og skjørt. Kostet vel 3000, men vel anvendte penger! Og jeg fryser alltid! Men ikke etter at jeg kjøpte den.. Et annet triks mot frosten er ull... Jeg bruker alltid ullundertøy...har ullsingleter, ulltrøyer (Kari Traa har mange fine), ullstrømpebukser (Woolworth som jeg kjøpte på Sreen og Strøm) til skjørt og kjoler, og ullbokser! Har nydelige ullboksere i ull og silke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå