Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å bestille noen kremer fra strawberrynet eller lookfantastic,men man kan jo ik få tak i noe som er under 200 grensen!de fleste kremene koster jo over det..kjipt,siden det er så mye som ikke går å kjøpe da:(

har dere bestilt over den grensen,og unnsluppet toll og det der?

ev.hvor mye må eg beregne i toll om eg handler noe som koster over 2 hundre..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De betaler tilbake toll, om jeg ikke tar feil. Husker ikke hvem av de, eller om det er begge.

Skrevet

Strawberrynet betaler tilbake toll.

Skrevet

Toll.no har en tollkalkulator hvor du kan regne ut hvor mye du må betale.

Kosmetikk er tollfritt, så det slipper du - men du må betale 25% merverdiavgift. I tillegg tar Posten et fortollingsgebyr på såvidt over hundrelappen.

Skrevet

Link direkte til tollkalkulatoren, siden den kan være litt kranglete å finne ;)

Feelunique.com betaler også tilbake avgifter. Det hender også at pakken ikke blir stoppet i tollen selv om den har verdi på over 200, men ville ikke satset på det. Hvilken krem(er) er det du skal ha? Kanskje noen har et tips til hvor den kan finnes under 200.

Skrevet
Jeg har lyst å bestille noen kremer fra strawberrynet eller lookfantastic,men man kan jo ik få tak i noe som er under 200 grensen!de fleste kremene koster jo over det..kjipt,siden det er så mye som ikke går å kjøpe da:(

har dere bestilt over den grensen,og unnsluppet toll og det der?

ev.hvor mye må eg beregne i toll om eg handler noe som koster over 2 hundre..?

eg bestilte estee lauder sitt solpudder te 231,- og måtte betala 188 kr i tilegg. skikkeligt kjipt for det blei jo dyrere enn i norge då uansett:p

du kan sende ein mail te strawberrynet fordi hvis du kopiere de og sende de postlappen( de du får når du ska henta pakken) te strawberrynet, får du pengene igjen for toll og alt det der.

eg gjorde ikje dette sjøl då, men andre som kan fortella hvordan dere gjorde det?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...