Gjest Niema Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Heeelp, jeg er nesten tom for fuktighetskrem! Bestilte ny for snart 2 uker siden, men den har ikke kommet enda Hva søren gjør jeg? Jeg har nok til èn muligens to påføringer til, så hvis den ikke kommer med posten i dag.. :S Er det noen som kan anbefale noe fra parfymeri eller noe som kriseløsning? Bruker egentlig dermalogica, og er opptatt av at produkter ikke skal inneholde dumme ingredienser.. Æsj, dette er kjipt!
Quirky Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Heeelp, jeg er nesten tom for fuktighetskrem! Bestilte ny for snart 2 uker siden, men den har ikke kommet enda Hva søren gjør jeg? Jeg har nok til èn muligens to påføringer til, så hvis den ikke kommer med posten i dag.. :S Er det noen som kan anbefale noe fra parfymeri eller noe som kriseløsning? Bruker egentlig dermalogica, og er opptatt av at produkter ikke skal inneholde dumme ingredienser.. Æsj, dette er kjipt! Gå til en hudpleiesalong, si at du trenger ny fuktighetskrem, og gjerne vil ha prøver på kremer tilpasset din hudtype.Prøvene til f.eks Decleor er på 5 ml, så om du får et par prøver, har du en liten stund.
Gjest Niema Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Godt tips, men her jeg bor så vet jeg kun om èn hudpleiesalong, og jeg trenger bil for å komme meg dit =/
Gjest Niema Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 (endret) Kremen kom ikke i dag heller Men flaks i uflaksen: hydra floral masken kom Så da bruker jeg den etter rensen i kveld, så har jeg fuktighetskrem til i morgen også. Krysser fingrene for morgendagens post! Endret 18. desember 2009 av Niema
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå