Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Får vel starte min egen tråd da. Jeg synes timegalssfigur er penest av kvinekropper. Noen er som er støtt?? Jeg synes ikke småe, tynne spinkle, svære epleformete er fine kropper. Det betyr selvsagt ikke at de ikke kan være bra mennesker. Jeg setter heller ikke standarden for hva som er pent her i landet. Jeg sier hva jeg synes er pent. Dessuten - JEG får høre at jeg er vakker av menn som ikke prøver å sjekke meg opp. Ps: er det liksom om å gjøre å holde vakre kvinner nede...
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Jeg synes sunne kvinner er vakre, uansett.
Gjest Blush Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Jeg synes sunne kvinner er vakre, uansett. Word!
aline Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 hvorfor i all verden skulle noen bli støtt fordi en anonym og totalt ukjent person på nett mener timeglassfigur er penest? Jeg får også høre at jeg er nydelig og attraktiv av menn som ikke prøver å sjekke meg opp, av kvinner også, som ikke er lesbiske og altså ikke prøver å sjekke meg opp.. har ikke timeglassfigur, passer faktisk ikke heeelt i noen av disse boksene man gjerne plasserer kropper i.
Anglofil Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 Tråden er ryddet iht til reglene for utenomsnakk og personkarakteristikker. Dere må gjerne diskutere det aktuelle tema, men vær så snill og hold dere til generelt grunnlag. Yvonne (mod)
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 Jeg liker små nette kropper, og det synes JEG er pent.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #7 Skrevet 19. desember 2009 Jeg synes ikke kvinner med eplefom/brede skuldre og ingen midje er pene! Ei heller tynne kvinner uten former, eller småe mennesker i sin helhet. Jeg vet om mange menn som også synes det er stygt.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #9 Skrevet 19. desember 2009 Får vel starte min egen tråd da. Jeg synes timegalssfigur er penest av kvinekropper. Noen er som er støtt?? Jeg synes ikke småe, tynne spinkle, svære epleformete er fine kropper. Det betyr selvsagt ikke at de ikke kan være bra mennesker. Jeg setter heller ikke standarden for hva som er pent her i landet. Jeg sier hva jeg synes er pent. Dessuten - JEG får høre at jeg er vakker av menn som ikke prøver å sjekke meg opp. Ps: er det liksom om å gjøre å holde vakre kvinner nede... Selvfølgelig blir man ikke støtt av det, men du må å ta deg nær av at andre ikke har samme smak som deg. Selv om du liker timeglassfigur best, må du akseptere at andre liker noe annet.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 19. desember 2009 #10 Skrevet 19. desember 2009 Får vel starte min egen tråd da. Jeg synes timegalssfigur er penest av kvinekropper. Noen er som er støtt?? Haha...nei, tror ikke det. Litt innsvingning i livet er både pent og feminint.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #11 Skrevet 19. desember 2009 Selvfølgelig blir man ikke støtt av det, men du må å ta deg nær av at andre ikke har samme smak som deg. Selv om du liker timeglassfigur best, må du akseptere at andre liker noe annet. Hvorfor skulle jeg ikke akseptere det? Jeg sier min mening. Andre får si sin. Jeg har ikke tenkt å få noen blokkert eller fjernet. Forøvrig er det ingen suksess å ha timeglassfigur. Selv om man jo skulle tro annet...derfor er jeg på singelsiden. Atter en gang.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #12 Skrevet 19. desember 2009 Hvorfor skulle jeg ikke akseptere det? Jeg sier min mening. Andre får si sin. Jeg har ikke tenkt å få noen blokkert eller fjernet. Forøvrig er det ingen suksess å ha timeglassfigur. Selv om man jo skulle tro annet...derfor er jeg på singelsiden. Atter en gang. Kanskje det er personligheten din det er noe i veien med. Livet blir nok litt lettere den dagen du akspterer alt folk liker forkskjellige ting.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #13 Skrevet 19. desember 2009 Kanskje det er personligheten din det er noe i veien med. Livet blir nok litt lettere den dagen du akspterer alt folk liker forkskjellige ting. Jeg har nok langt lettere for å tilpasse meg andre enn de har for å tilpasse seg meg.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #14 Skrevet 19. desember 2009 Ikke ber jeg kjærestene mine om å forandre seg heller, hverken utseende eller andre ting. Til meg gidder de ikke engang fortelle at det er slutt, før jeg spør og får høre at de ikke liker kroppen min lenger. Jeg spiste visst to potegullflak. Katastrofe.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 19. desember 2009 #15 Skrevet 19. desember 2009 Min mening Pent på kvinner: Slank midje, smale skuldre, lange ben, ikke for lang overkropp, litt svai i ryggen, fast sprettrumpe, slanke legger, smale ankler, faste armer, faste pupper, timeglassfigur, glatt hud, ikke for høy (maks 175), smal overkropp, ikke for smale hofter og ikke for brede. Stygt på kvinner: For høy, kraftig, bred overkropp, brede skuldre, tykke ankler og legger, korte ben, lang overkropp, flat rumpe, bilringer, guttehofter, flate pupper, deigete slappe pupper, lut rygg, guttefasong.for smale hofter, for stor rumpe, bred midje osv..
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #16 Skrevet 19. desember 2009 Jeg har nok langt lettere for å tilpasse meg andre enn de har for å tilpasse seg meg. Nå er jo ikke du akkuratt en enkel person å tilpasse seg da. Hvis det å tilpasse seg noen er det samme som å nikke og bukke og være enig i alt denne personen sier, (ellers får man verden største skyllebøtte og blir kallt, stygg, tispe, slem, osv) så blir det rett og slett umulig å tilpasse seg. Hva så om denen fyren ikke liker kroppen din? I følge deg er den jo så fantastisk uansett så det burde være mulig å finne en fyr som elsker den.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #17 Skrevet 19. desember 2009 Nå er jo ikke du akkuratt en enkel person å tilpasse seg da. Hvis det å tilpasse seg noen er det samme som å nikke og bukke og være enig i alt denne personen sier, (ellers får man verden største skyllebøtte og blir kallt, stygg, tispe, slem, osv) så blir det rett og slett umulig å tilpasse seg. Hva så om denen fyren ikke liker kroppen din? I følge deg er den jo så fantastisk uansett så det burde være mulig å finne en fyr som elsker den. Kjenner du meg? JEG går ikke inn i forhold med menn som har en kropp jeg ikke liker for så å bli taus og bare gi faen. Jada. Får gå etter en litt mere lik meg nå. Høy, mørk og vakker.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #18 Skrevet 19. desember 2009 Kjenner du meg? JEG går ikke inn i forhold med menn som har en kropp jeg ikke liker for så å bli taus og bare gi faen. Jada. Får gå etter en litt mere lik meg nå. Høy, mørk og vakker. Jeg synes de middels høye, blonde er de vakreste jeg.
Harlekin Skrevet 19. desember 2009 #19 Skrevet 19. desember 2009 (endret) For en trist tråd Men den gjenspeiler jo dessverre den virkelige verden. Endret 19. desember 2009 av Harlekin
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #20 Skrevet 19. desember 2009 For en trist tråd Men den gjenspeiler jo dessverre den virkelige verden. Trist? Hvorfor det? Jeg kan da godt være sammen med en mann som ikke har en slik kropp som jeg synes er penest. Kan ikke menn det?!
Anbefalte innlegg