Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en ny mineralfoundation. Har vært veldig fornøyd med Maybelline sin, men er åpen for andre forslag...

Har "problemhud", der jeg kan få svært tørre partier, samtidig som huden blir veldig fet om jeg bruker "vanlig" foundation. Noen som har anbefalinger? Gjerne link til produkter på strawberrynet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler også ID, som er min favoritt. :)

Skrevet

Jeg liker veldig godt Tikei sin (www.tikei.se) og EM (everydayminerals.com). Mye billiger enn ID, og har ikke bismuth (?) som mange reagerer på! Begge har veldig billigere testere, så du kan finne rett farge uten å blakke deg :)

Gjest Gjest_Kriwin_*
Skrevet

Kan anbefale ID, ja. Fantastisk sminke

Skrevet (endret)

ID sin er veldig bra ja, men hvis du har tørre partier kan du risikere å bli misfornøyd, men jeg vil tro det gjelder mange foundationer. Viktig å peele huden minst en gang pr uke, for å få vekk tørr hud som flasser da i allefall.

ID inneholder ting som kan tørke ut huden, og er derfor bra til personer med fet hud. Glo er litt fetere, så jeg ville gått innom en hudpleiesalong var jeg deg.

Endret av LilleChili
Gjest Gjest_Tanja_*
Skrevet

Jeg kunne ikke bruke Bare Escentuals (ID) sin originale foundation, ble så blank av den (jeg har blandingshud, som er fuktfattig). Gikk over til Bare Escentuals Matte Foundation (prettyskin4less.com fører denne), og nå blir jeg ikke lengre blank :) Den virker utrolig nok ikke uttørkende på huden min heller, så det er jo veldig bra.

Skrevet
Trenger en ny mineralfoundation. Har vært veldig fornøyd med Maybelline sin, men er åpen for andre forslag...

Har "problemhud", der jeg kan få svært tørre partier, samtidig som huden blir veldig fet om jeg bruker "vanlig" foundation. Noen som har anbefalinger? Gjerne link til produkter på strawberrynet...

jeg også liker ID, men reagerer på denn med tanke på bismuthen i den.

Glo minerals kan du få kjøpt på strawberrynet.com nå også, og vil absolutt anbefale den løse pudder foundationen=)

Blitt min favoritt og den gir bedre dekkevne enn i.d sin

Gjest Gjest_norah_*
Skrevet

jeg fikk store porer og veldig blank hud av vanlig id, og har nå bestilt den matte formulaen som er kommet.

strawberrynet fører denne, og du får den for 180 kr ca.

blir spennende å prøve:)

Gjest Gjest_Incana_*
Skrevet

Jeg bruker nå Artdeco mineralpudder, og er utrolig fornøyd. Den føles naturlig, og ser naturlig ut. I tilegg er huden min mye bedre enn når jeg brukte foundation fra f.eks H&M med fett og dritt i. Jeg brukte før både flytende foundation og pudder, og tettet huden. Nå får den puste.

Ikke særlig dyrt heller, i forhold til f.eks ID. 239,- bare.

Skrevet
Jeg bruker nå Artdeco mineralpudder, og er utrolig fornøyd. Den føles naturlig, og ser naturlig ut. I tilegg er huden min mye bedre enn når jeg brukte foundation fra f.eks H&M med fett og dritt i. Jeg brukte før både flytende foundation og pudder, og tettet huden. Nå får den puste.

Ikke særlig dyrt heller, i forhold til f.eks ID. 239,- bare.

er det det løse pudderet eller den faste varianten du bruker?:) er interessert i å prøve det faste selv...^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...