Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Trenger en ny mineralfoundation. Har vært veldig fornøyd med Maybelline sin, men er åpen for andre forslag... Har "problemhud", der jeg kan få svært tørre partier, samtidig som huden blir veldig fet om jeg bruker "vanlig" foundation. Noen som har anbefalinger? Gjerne link til produkter på strawberrynet...
Gjest Gjest_tina_* Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Jeg vil anbefale ID bare escentuals om du har slik hud som du beskriver. Høres ut som den er ganske lik min. Jeg har brukt ID sminken i mange år og jeg har prøvd flere ulike mineralfoundations, men har fort gått tilbake til ID sin http://no.strawberrynet.com/makeup/bare-es...eId=13220#13220
Grønt blad Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Jeg anbefaler også ID, som er min favoritt.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Jeg liker veldig godt Tikei sin (www.tikei.se) og EM (everydayminerals.com). Mye billiger enn ID, og har ikke bismuth (?) som mange reagerer på! Begge har veldig billigere testere, så du kan finne rett farge uten å blakke deg
Gjest Gjest_Kriwin_* Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Kan anbefale ID, ja. Fantastisk sminke
LilleChili Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 (endret) ID sin er veldig bra ja, men hvis du har tørre partier kan du risikere å bli misfornøyd, men jeg vil tro det gjelder mange foundationer. Viktig å peele huden minst en gang pr uke, for å få vekk tørr hud som flasser da i allefall. ID inneholder ting som kan tørke ut huden, og er derfor bra til personer med fet hud. Glo er litt fetere, så jeg ville gått innom en hudpleiesalong var jeg deg. Endret 18. desember 2009 av LilleChili
pittie Skrevet 19. desember 2009 #8 Skrevet 19. desember 2009 http://www.barefacedbeauty.co.uk/detail.as...tomisable%20Kit (ikke strawberrynet da men) Har sensitiv, til tider tørr og oljete hud. Jeg er fornøyd.
Gjest Gjest_Tanja_* Skrevet 20. desember 2009 #9 Skrevet 20. desember 2009 Jeg kunne ikke bruke Bare Escentuals (ID) sin originale foundation, ble så blank av den (jeg har blandingshud, som er fuktfattig). Gikk over til Bare Escentuals Matte Foundation (prettyskin4less.com fører denne), og nå blir jeg ikke lengre blank Den virker utrolig nok ikke uttørkende på huden min heller, så det er jo veldig bra.
mari4ever Skrevet 20. desember 2009 #10 Skrevet 20. desember 2009 Trenger en ny mineralfoundation. Har vært veldig fornøyd med Maybelline sin, men er åpen for andre forslag... Har "problemhud", der jeg kan få svært tørre partier, samtidig som huden blir veldig fet om jeg bruker "vanlig" foundation. Noen som har anbefalinger? Gjerne link til produkter på strawberrynet... jeg også liker ID, men reagerer på denn med tanke på bismuthen i den. Glo minerals kan du få kjøpt på strawberrynet.com nå også, og vil absolutt anbefale den løse pudder foundationen=) Blitt min favoritt og den gir bedre dekkevne enn i.d sin
Gjest Gjest_norah_* Skrevet 20. desember 2009 #11 Skrevet 20. desember 2009 jeg fikk store porer og veldig blank hud av vanlig id, og har nå bestilt den matte formulaen som er kommet. strawberrynet fører denne, og du får den for 180 kr ca. blir spennende å prøve:)
Gjest Gjest_Incana_* Skrevet 21. desember 2009 #12 Skrevet 21. desember 2009 Jeg bruker nå Artdeco mineralpudder, og er utrolig fornøyd. Den føles naturlig, og ser naturlig ut. I tilegg er huden min mye bedre enn når jeg brukte foundation fra f.eks H&M med fett og dritt i. Jeg brukte før både flytende foundation og pudder, og tettet huden. Nå får den puste. Ikke særlig dyrt heller, i forhold til f.eks ID. 239,- bare.
mari4ever Skrevet 21. desember 2009 #13 Skrevet 21. desember 2009 Jeg bruker nå Artdeco mineralpudder, og er utrolig fornøyd. Den føles naturlig, og ser naturlig ut. I tilegg er huden min mye bedre enn når jeg brukte foundation fra f.eks H&M med fett og dritt i. Jeg brukte før både flytende foundation og pudder, og tettet huden. Nå får den puste. Ikke særlig dyrt heller, i forhold til f.eks ID. 239,- bare. er det det løse pudderet eller den faste varianten du bruker? er interessert i å prøve det faste selv...^^
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #14 Skrevet 21. desember 2009 er det det løse pudderet eller den faste varianten du bruker? er interessert i å prøve det faste selv...^^ Jeg bruker det løse pudderet. http://www.belezainteligente.com.br/userim...neralpowder.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå